Olen lihaksikas sulomies
Minulla on tiukat speedot aurinkorannalla ja tytötkin sen huomaa.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:41"]
potkunyrkkeilevä speedomies se vasta keikarin onkin. Hakkaa kilpailijat ja hyppää voltin tytölle. Voltin. Takaperinvltti on mielestäni parhain voltti jos volteista voidaan edes keskustellavolteista sillä tavoin. Voltithan ovat omanlaisiaan voltteja jos niitä lähtee vertailemaan huomaa volttien omaperäisyyden ja niiden idean syvimmän idun. Minusta on mukava piereskellä kuperkeikkojen aikana.
[/quote]
Minusta taas ilmoja on mukava päästellä kärrynpyöriä tehdessä. Koko vartalo oikenee ja supistuu hyvin voimakkaasti liikkeen aikana.
Munaton ja paskiaismainen idiootti.
Sheivattu kikkelini pullistelee auringonvalossa kimmeltävissä speedoissani. Järvivesi helmeilee vartaloni jylhillä pinnanmuodoille. Olen sulomies!
Olet Homomies! JE JEE JEE JE JEE JEE
Ootko se Aki Porista? Voisitko vinkua vähän
Haluan speedomiehen. Isällänikin oli aina oikeat uimahousut. Nykyään miehillä shortsit uimassa. Kummallista. Lähdetkö kesällä kanssani rannalle speedomies?
terv. aikuinen nainen
potkunyrkkeilevä speedomies se vasta keikarin onkin. Hakkaa kilpailijat ja hyppää voltin tytölle. Voltin. Takaperinvltti on mielestäni parhain voltti jos volteista voidaan edes keskustellavolteista sillä tavoin. Voltithan ovat omanlaisiaan voltteja jos niitä lähtee vertailemaan huomaa volttien omaperäisyyden ja niiden idean syvimmän idun. Minusta on mukava piereskellä kuperkeikkojen aikana.