mikä ahdistaa sinua?
Niin? Olen utelias. Itse olen ahdistunut kaiken aikaa.
Kommentit (17)
Ahdistaa kun osa suvusta ei hyväksy
Huomion keskipisteenä oleminen. Tai ei edes välttämättä keskipisteenä, vaan näkyvillä ylipäätään.
Terveyteen liittyvät asiat. Lääkitsen joskus ahdistusta alkoholilla, joka ei nyt suoranaisesti terveyttä edistä, mutta en tiedä mitä muutakaan teksin.
Miehen juominen viikonloppuisin, en pidä viikonlopuista.
Kaveri on ollut tylynä toista kuukautta. Ja hiljattain sanoi, ettei erityisemmin halua pitää yhteyttä. Eihän siinä sitten ole muita vaihtoehtoja. Mutta pettymys ahdistaa, kun se on ollut minulle äärimmäisen tärkeä ihminen, ja minä oon luullut olleeni kiva sille. Tää ihmissuhde tuntuu mun elämäni suurimmalta epäonnistumiselta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:42"]2 miksi sukusi ei hyväksy?
[/quote]
Olen homo
Ahdistaa, kun elän ihan erilaista elämää kuin haluaisin. Väärä työ, väärä mies ja lisäksi olen ajautunut kiltteyttäni erilaisiin luottamustehtäviin, jotka ahdistaa. En tiedä, miten tätä vyyhtiä lähtisin purkamaan.
Oma terveys. Olen ylipainoinen, mutta en saa tehtyä sille mitään koska sairastan masennusta. Tiedän, että pitäisi, koska ylipaino aiheuttaa niin paljon sairauksia ja vaivoja, mutta äh. Ahdistaa.
Kännäävät naapurit pihalla. Vittu turpa kii!
Työ ahdistaa.