Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä ettei saa "sitä oikeaa"

Vierailija
13.06.2015 |

Tai yhtäkään niistä oikeista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa sitä kehen olen ihastunut. Elämä on.

Vierailija
22/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:38"]

En minäkään saa sitä kehen olen ihastunut. Elämä on.

[/quote]

Sulle on joku toinen jossain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:38"]En minäkään saa sitä kehen olen ihastunut. Elämä on.
[/quote]
Joudutko näkemään tätä ihastustasi vai oletko laittanut kokonaan välit poikki? Mikä ois järkevintä?

Vierailija
24/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "oikea" on se sun ajatuksien tuote. Sellaista ei oikeasti koskaan löydy muuta kuin hetkeksi. Mieti tarkkaan onko parempi hetki tosi hyvää vai pitkä aika hyvää,;)

Vierailija
25/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuollaisen itsesäälissä pyörivän persoonan. Heittäytyy uhriksi ja löytää kaikista vain virheitä. Odottaa toiselta paljon mutta itsesi anna itsestään mitään. On muka kova yrittämään suhdemarkkinoilla mutta vertaa kumppaniaan muiden kumppaneihin...ja aina löytyy vikaa...ei onnea suotu muka. Herää unesta.

Vierailija
26/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi romanttista löytää sellainen väärä, jonka jutuista ei ymmärtäisi mitään ja päinvastoin. Olisi mukavaa katsella, kun nainen hössöttäisi innoissaan omia juttujaan ja katselisin vain haltioituneena vierestä ja nainen kuuntelisi silmät pyöreänä minun juttujani ja sitten kun ei osaisi oikein sanoa mitään, tulisi syliini tai syleilisi muuten vain ja kaikki olisi hyvin.

Siitä voin kyllä päästä yli, että katseet kohtaavat jonkun oikean naisen kanssa, koska silloin ehkä välittömästi ymmärrämme toisiamme ja molemmille jää positiivinen mielikuva ja muisto siitä sekunnin kestäneestä kadulla kohtaamisesta. Ikävämpää on se, kun on tekemisissä jonkun väärän naisen, joka on kuitenkin kiinnostava ja haluttava, ja joutuu elämään epätietoisuudessa sen suhteen, miten jännittävää olisi ollut vaihtaa ajatuksia iloista ja peloista.

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä