Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Et vissiin töihinkään pysty, erotaan". Ei jumalauta onko tämmöisiä??

Vierailija
13.06.2015 |

No niin. Olimme miesystävän kanssa seurustelleet viime lokakuussa 3 vuotta, olin onnellinen etäsuhteessa ( asumme 20 km toisistamme), ero tuli täysin puun takaa. Tämä ns.mies ilmoitti minulle sairastuttuani vakavaan masennukseen että on parempi erota. Siis mitä helvettiä?? Terapeutit on erikseen, rakas ei ole sitä varten, tämän kerroin moneen kertaan. Olen nyt läpikäynyt tätä helvettiä syksystä lähtien, olen aikuinen nainen joka on muutakin nähnyt kuin koskaan idylliä. Selittäkää miehet mistä kyse.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista masennuksista kannata huudella. Kuka haluaa yleensäkään sellaisen ystävän? Noi tollaset jutut kannattaa pitää salassa kuten yleensä kaikki asiat. Mitä ne muille kuuluu? 

Vierailija
22/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvyttömyys ja pinnallisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua tavata tuttavaa joka sairasti syöpää. Kaikilla on omat ongelmat. Mitä ne mulle kuuluu tietää. Pitäis kaikki omat asiansa omana tietona niin maailma olis pikkasen parempi paikka 

Vierailija
24/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jo pitkään kärsinyt siitä että seurustelee alakuloisen, melankolisen ja masentuneen naisen kanssa. Itse mietin välillä miehestäni, että millaista sitä olisi elää iloisen, positiivisen ja elämänmyönteisen ihmisen kanssa.

Vierailija
25/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:20"]

[/quote]

Kolme vuotta seurusteltu ilman yhteenmuuttoa. Ilmeisesti ei ollut suhde täyttä auvoa ennenkään masennusta. Parempi on yleensä erota vakavasti masentuneesta seurustelukumppanista, jos suhde ei ole vakava. Moni mies haluaa perheen vakaan ja luotettavan ihmisen kanssa, ap ei ole sitä.

Vierailija
26/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:24"]

Jos se on jo pitkään kärsinyt siitä että seurustelee alakuloisen, melankolisen ja masentuneen naisen kanssa. Itse mietin välillä miehestäni, että millaista sitä olisi elää iloisen, positiivisen ja elämänmyönteisen ihmisen kanssa.

[/quote]

Mulla masennus mutta olen positiivinen ja iloinen ihminen. 

Vierailija
27/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:20"]

[/quote]

Kolme vuotta seurusteltu ilman yhteenmuuttoa. Ilmeisesti ei ollut suhde täyttä auvoa ennenkään masennusta. Parempi on yleensä erota vakavasti masentuneesta seurustelukumppanista, jos suhde ei ole vakava. Moni mies haluaa perheen vakaan ja luotettavan ihmisen kanssa, ap ei ole sitä.

[/quote] 

Saattaa olla että äijä käytti tuota vain hyvänä syynä, ajatuksena, lyödä lyötyä. Se on nykyajan trendi, olla niin kelju kuin mahdollista. 

Vierailija
28/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:13"]

No niin. Olimme miesystävän kanssa seurustelleet viime lokakuussa 3 vuotta, olin onnellinen etäsuhteessa ( asumme 20 km toisistamme), ero tuli täysin puun takaa. Tämä ns.mies ilmoitti minulle sairastuttuani vakavaan masennukseen että on parempi erota. Siis mitä helvettiä?? Terapeutit on erikseen, rakas ei ole sitä varten, tämän kerroin moneen kertaan. Olen nyt läpikäynyt tätä helvettiä syksystä lähtien, olen aikuinen nainen joka on muutakin nähnyt kuin koskaan idylliä. Selittäkää miehet mistä kyse.

[/quote]

Hän ei halua toimia minään kävelykeppinä mielenterveyspotilaalle kun ei ole mikään pakko, ei yhteistä asuntolainaa tai kakaroita. Enkä ihmettele, maailmassa on tervepäisiäkin naisia.

Vierailija
29/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:24"]

[/quote]

[/quote]

Eli mistään todellisesta masennuksesta ei siis ole kyse. Taidat haluta vain huomiota?

Vierailija
30/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se käytännössäkin aika hankalaa. Mies on ainoa joka tuo leivän pöytään. Ihan turha sun on mukista niistä sun "päivärahoista". Ne on oikeesti kärpäsen(&%€ja meressä...Ymmärrän kyllä miestä ja nostan hattuakin hänelle.

Vierailija
31/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:24"]

[/quote]

[/quote] 

Onkohan diagnoosi väärä? 

Vierailija
32/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ottaisin jalat alleni, jos ei lapsia olisi!

Masentuneet ihmiset vetää kaikki mukanaan..

Vierailija
33/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta noita lääkäreitä. Lykkäävät kaikille niitä masennuslääkkeitä 

Vierailija
34/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:24"]Minä en halua tavata tuttavaa joka sairasti syöpää. Kaikilla on omat ongelmat. Mitä ne mulle kuuluu tietää. Pitäis kaikki omat asiansa omana tietona niin maailma olis pikkasen parempi paikka 
[/quote]
Ja tämä palsta olis parempi paikka jos sinunlaiset ei kirjoittelis täällä.

Vierailija
35/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että masentuneen ihmisen kanssa eläminen on välillä todella rankkaa. Masentuneella monesti elämä pyörii vain oman navan ja oman huonon olon ympärillä, kun voimat eivät riitä muuhun. Masennus voi olla hyvin rankka koettelemus siihen sairastuneen läheisille. Läheiset voivat joutua omien ongelmien ja murheiden lisäksi kannattelemaan masentuneen ihmisen henkistä painolastia. Kyllä siihenkin väsyy lopulta.

Vierailija
36/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:24"]Minä en halua tavata tuttavaa joka sairasti syöpää. Kaikilla on omat ongelmat. Mitä ne mulle kuuluu tietää. Pitäis kaikki omat asiansa omana tietona niin maailma olis pikkasen parempi paikka  [/quote] Ja tämä palsta olis parempi paikka jos sinunlaiset ei kirjoittelis täällä.

[/quote] 

Mitä sanoin väärin? 

Se etten halua kuulla elävää lääkärikirjaa ja kuunneella kaikki paska mitä tuutista tulee? 

Vierailija
37/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:24"]Minä en halua tavata tuttavaa joka sairasti syöpää. Kaikilla on omat ongelmat. Mitä ne mulle kuuluu tietää. Pitäis kaikki omat asiansa omana tietona niin maailma olis pikkasen parempi paikka  [/quote] Ja tämä palsta olis parempi paikka jos sinunlaiset ei kirjoittelis täällä.

[/quote] 

Mitä sanoin väärin? 

Se etten halua kuulla elävää lääkärikirjaa ja kuunneella kaikki paska mitä tuutista tulee? 

[/quote] 

Ap:kin sanoi että sitä varten on terpeutit. Siksi ihmettelen etteikö niistä mitään apua ole? Miksi joka asiasta pitää huudella koko maailmalle? 

Vierailija
38/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on ottajia, antajia ja niiden sekoituksia. Ilmeisesti olet se ottaja, jota miehesi ei jaksanut enää katsella/kuunnella/paikkailla/ymmärtää.

Loppujen lopuksi omasta itsestäänhän jokainen kuitenkin on vastuussa, eikä välttämättä riitä ymmärrystä ja/tai energiaa toiselle ihmiselle. Aika ajoin olisi hyvä pysähtyä miettimään omaa toimintaansa muita kohtaan ja tehdä ryhtiliike, mikäli siihen on aihetta (ja aina löytyy jotain korjattavaa).

Masennuksesta selviämistä vierestäseuranneena ehdottaisin, että keskityt nyt omaan hyvinvointiisi ja palaat parisuhdemarkkinoille sitten uusin, iloisin ilmein.

Vierailija
39/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:13"]No niin. Olimme miesystävän kanssa seurustelleet viime lokakuussa 3 vuotta, olin onnellinen etäsuhteessa ( asumme 20 km toisistamme), ero tuli täysin puun takaa. Tämä ns.mies ilmoitti minulle sairastuttuani vakavaan masennukseen että on parempi erota. Siis mitä helvettiä?? Terapeutit on erikseen, rakas ei ole sitä varten, tämän kerroin moneen kertaan. Olen nyt läpikäynyt tätä helvettiä syksystä lähtien, olen aikuinen nainen joka on muutakin nähnyt kuin koskaan idylliä. Selittäkää miehet mistä kyse.
[/quote]
Erosin miehestä saman asian takia reilu viikko sitten, ymmärrän Ap sua. Toisaalta tiedostan itse että parempi näin, en itsekään pystynyt enää olemaan suhteessa täysillä mukana, vaikka olisinkin todella halunnut.

Vierailija
40/64 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:13"]No niin. Olimme miesystävän kanssa seurustelleet viime lokakuussa 3 vuotta, olin onnellinen etäsuhteessa ( asumme 20 km toisistamme), ero tuli täysin puun takaa. Tämä ns.mies ilmoitti minulle sairastuttuani vakavaan masennukseen että on parempi erota. Siis mitä helvettiä?? Terapeutit on erikseen, rakas ei ole sitä varten, tämän kerroin moneen kertaan. Olen nyt läpikäynyt tätä helvettiä syksystä lähtien, olen aikuinen nainen joka on muutakin nähnyt kuin koskaan idylliä. Selittäkää miehet mistä kyse. [/quote] Erosin miehestä saman asian takia reilu viikko sitten, ymmärrän Ap sua. Toisaalta tiedostan itse että parempi näin, en itsekään pystynyt enää olemaan suhteessa täysillä mukana, vaikka olisinkin todella halunnut.

[/quote] 

Eiköhän ongelma ole niissä teidän miehissä? Eivät ole pystyväisiä. Eivät osaa tehdä teidä onnelliseksi.