Onko suihinotto huonoitsetuntoisten naisten hommaa?
Vähän tuntuu, että sitä helposti ollaan vaatimassa naisilta, jotka eivät osaa arvostaa itseään. Kun taas arvonsa tuntevien naisten ei todellakaan tarvi saman tien olla imemässä kenenkään munia. Yleensä miehet vielä vaativat tätä ilman mitään vastapalveluksia näiltä huonoitsetuntoisilta naisilta. Naiset, tuntekaa arvonne ja säilyttäkää ylpeytenne, ette ole mitään seksiorjia! Ja kyllä se on arvoa alentavaa, jos ette itse saa mitään tätä vastaan!
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki naiset, jotka olette opiskelleet miehen tyydyttämistä netistä ehkä pitkäänkin ja kyselleet neuvoja miehiltä, mistä he nauttivat eniten. Ovatko miehenne tehneet saman teille? Jaksavatko sormettaa g-pistettänne tai muuta vaginan nautintopistettä yhtä kauan kuin te imette heidän kikkeleitään? Vai onko tämä tutkimusmatka jäänyt teiltä täysin tekemättä kuten niin monelta muultakin, tai miehen jaksaminen on yksi minuutti tätä yksipuolista nautinnon tuottamista samalla kun teidän jaksamisenne täytyy olla reilut puoli tuntia?..
Hei, vastaus on että kyllä ovat. Usein varmasti pidempään kuin minä heitä.
Se ei silti poista faktaa että nautin myös vähintään yhtä paljon nautinnon tuottamisesta kuin saamisesta!Tulin siihen tulokseen, että olemme trollauksen uhreja. Trollihan toistelee samaa järjenvastaisuutta ja aina siihen joku tarttuu. Itse alkuperäinen väitekin suihinotosta, alistuvuudesta jne. on tarkemmin ajatellen taattua trollimatskua. Trolli on kuin Don Quijote, joka jaksaa loputtomiin.
Ohhoh. Miten sinä vierailija pystyit muokkaamaan vastaustasi vauva-foorumilla? 🙂Oletko moderaattori?
Sulle kyllä kuuluisi bänni.
Ai mistä hyvästä? Mä en oo käynyt kenenkään henkilön kimppuun julistaen traumoja, toisin kuin vastapuoli. Siksi, kun minusta naisen seksuaalinen nautinto on yhtä tärkeä kuin miehen? Juu, kirjoituskieltohan se kuuluu tällaiselle ilman muuta.
Toki mies voi tuoda suhteeseen jotain niin hyvää myös seksin ulkopuolella, että naisella herää siitä aito palkitsemishalu myös makuukamarissa. Kuten sanottua, tasapuolisuus voi toteutua monella tavalla. Mutta se että mies vain riistää ja vaatii niin arjessa kuin sängyssä, niin... jos nainen tässäkin suostuu kaikkeen, niin kyllä on mahdollista että kysymyksessä on jokin muu kuin oma tahto. Esim. miehen painostus ja aivopesu. Jokin outo käsitys, että miehelle annetun suuseksin on nykyään välttämättä kuuluttava normaaliin elämään kaikkien kohdalla. Ja kyllä, tällaista sortavista ajatusrakenteista on vapauttavaa oppia pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki naiset, jotka olette opiskelleet miehen tyydyttämistä netistä ehkä pitkäänkin ja kyselleet neuvoja miehiltä, mistä he nauttivat eniten. Ovatko miehenne tehneet saman teille? Jaksavatko sormettaa g-pistettänne tai muuta vaginan nautintopistettä yhtä kauan kuin te imette heidän kikkeleitään? Vai onko tämä tutkimusmatka jäänyt teiltä täysin tekemättä kuten niin monelta muultakin, tai miehen jaksaminen on yksi minuutti tätä yksipuolista nautinnon tuottamista samalla kun teidän jaksamisenne täytyy olla reilut puoli tuntia?..
Ehkä voisit alkaa myydä sekuntikelloja sen mittaamiseksi saavatko molemmat yhtä kauan stimulaatiota ja katsoa onko sillä kysyntää.
Jostain syystä nämä sekuntikellovitsien heittäjät ovat aina niitä, joiden mielestä miehillä on oikeus saada seksiltä enemmän 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen tyhmä.kommentti ja avaus. Tottakai nainen kuten mieskin tarjoa kumppanilleen nautintoa. Tunnetusti varmin tapa naisella pitää mies itsellään.
Niin no kun en puhunut teistä jos teillä homma molemminpuolista ja tasa-arvoista. Selvisi kyllä aloituksesta. Tosi usein meininki vaan on, että suuseksi on yhtä kuin suuseksiä miehelle.
Eikä itsekkäät kusipäät tuosta noin vain uutta naista löydä, eikä sellaisiin kannata kenenkään arvonsa tuntevan naisen jumittuakaan.
Ei kai kukaan nainem anna miehelle suuseksiä ennen kuin mies on antanut ensin naiselle. Jos mies ei anna, voi heivata asennevammaisen miehen pihalle. Ei tuollainen mies panosta muutenkaan naisen nautintoon.
Tämä näin miehen näkökulmasta. Itse varmistin elinikäisen pillun saannin opettelemalla päteväksi pillun nuolijaksi ja sormettajaksi jotta sain tehtyä vaimoni orgasmeista riippuvaiseksi. Halusin olla parempi kuin kukaan muu ja pitää vaimon itselläni.
Taktiikkasi ei kyllä toimi kaikkien naisten kohdalla. Esim itse tarvitsen eniten yhdyntää. Esim sormetus ei tunnu hyvältä, suuseksi ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin tulisi olla vastavuoroista ja molemmille nautinnollista eri osa-alueilla. Se on ihan totta mitä täälläkin puhutaan.
Mutta: tässä suuseksikeskustelussa mua aina hämmentää tämä kysymys "mitä sinä (naisena) siitä saat?"
Kaikki mielihyvä ja nautinto mitä seksistä tulee ei ole aina fyysistä. Se on mun mielestä vaan yksi leveli siinä ja näkemys seksiin on aika suppea jos ainut ohjenuora on se.
Pelkkä orgasmi ja fyysinen hyvä olo ei ole se tyydytys kokonaisuudessaan, mitä seksistä toisen ihmisen kanssa saan. Muuten voisin jäädä masturboimaan yksin jos se olisi vain minä se päätähti siinä.Seksi ainakin mulle on henkistä puuhaa vahvasti. Samoin kiihottuminen.
Nautin siitä kun saan kosketella ja hyvällä toisen vartaloa suulla ja käsin, nautin ja kostun siitä kun saan toisen ääntelemään nautinnosta. Tykkään katsoa ja kuunnella sitä kaikkea. Tykkään saada rakastamani ihmisen voimaan hyvin. Kiihotun niin paljon ja nautin siitä miten se kiihotus rakentuu että se on minusta jopa parempi tunne kuin fyysinen nautinto. Samoin se juju on siinä se, että sen toisen pitäisi ajatella samoin ideaalitilanteessa. Kun molemmat haluavat toiselleen nautintoa tasapuolisesti niin hyvä tulee. Mun nautinnosta ainakin puolet tulee siitä vastapuolen nautinnosta ja kiihottamisesta.Tällainen vaan olen, enkä koe olevani viallinen naisena tai nujerrettu. Päin vastoin koen itseni hyvin naiselliseksi ja hyväitsetuntoiseksi seksin saralla.
Totta kai. Mutta sama sitten toisin päin myös eikö vain?
No daa.
Tuo tuossa kirjoitti että hän nauttii täysillä, ja joo-o, toisenkin pitäisi tehdä samoin ettei seksi olisi yksipuolista ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suikkari on siista tapa palkita lavatanssien jälkeen hyvä tanssipartneri.
RouvaJaa no miten mies palkitsee sinut?
Eri tavoin…. En puhu omasta miehestä
Eri tavoin mutta miten? Vai onko se salaisuus?
Mun mies sekä nuolee, sormettaa - että panee, ja näitä myös yhdistelminä.
Ja sama toisin päin, eikö?
Onko teillä asusteita tai jotain sellaista ekstraa kuinka usein?
Vierailija kirjoitti:
Seksin tulisi olla vastavuoroista ja molemmille nautinnollista eri osa-alueilla. Se on ihan totta mitä täälläkin puhutaan.
Mutta: tässä suuseksikeskustelussa mua aina hämmentää tämä kysymys "mitä sinä (naisena) siitä saat?"
Kaikki mielihyvä ja nautinto mitä seksistä tulee ei ole aina fyysistä. Se on mun mielestä vaan yksi leveli siinä ja näkemys seksiin on aika suppea jos ainut ohjenuora on se.
Pelkkä orgasmi ja fyysinen hyvä olo ei ole se tyydytys kokonaisuudessaan, mitä seksistä toisen ihmisen kanssa saan. Muuten voisin jäädä masturboimaan yksin jos se olisi vain minä se päätähti siinä.Seksi ainakin mulle on henkistä puuhaa vahvasti. Samoin kiihottuminen.
Nautin siitä kun saan kosketella ja hyvällä toisen vartaloa suulla ja käsin, nautin ja kostun siitä kun saan toisen ääntelemään nautinnosta. Tykkään katsoa ja kuunnella sitä kaikkea. Tykkään saada rakastamani ihmisen voimaan hyvin. Kiihotun niin paljon ja nautin siitä miten se kiihotus rakentuu että se on minusta jopa parempi tunne kuin fyysinen nautinto. Samoin se juju on siinä se, että sen toisen pitäisi ajatella samoin ideaalitilanteessa. Kun molemmat haluavat toiselleen nautintoa tasapuolisesti niin hyvä tulee. Mun nautinnosta ainakin puolet tulee siitä vastapuolen nautinnosta ja kiihottamisesta.Tällainen vaan olen, enkä koe olevani viallinen naisena tai nujerrettu. Päin vastoin koen itseni hyvin naiselliseksi ja hyväitsetuntoiseksi seksin saralla.
Naiset on kautta maailmanhistorian ja edelleen tänä päivänä jätetty seksin alueella usein niin paljon vähemmälle osalle, että heidän oikeuksiaan on täysin perusteltua puolustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Mutta sama sitten toisin päin myös eikö vain?
No daa.
Tuo tuossa kirjoitti että hän nauttii täysillä, ja joo-o, toisenkin pitäisi tehdä samoin ettei seksi olisi yksipuolista ainoastaan.
Miksi sitä ei tehtäisi myös toisinpäin? Eikö se nyt ole vähän puuduttavaa aina vain yksin päin?
Niinhän se usein menee, että mies ottaa kyllä suihin naiselta, mutta nainen harvoin mieheltä. Jos löytää naisen, joka tykkää suihinotosta, on onnenpekka.
Tämä on jo ihan trollipalsta koko paikka, parempi siis vaan jättää tämäkin keskustelu tähän tämän yhden "tasa-arvohullun" vuoksi.
Tasa-arvoilijan mielestä ainut tapa millä nainen voi nauttia seksistä on se että pimpassa on kieli tai sormet, kaikki muut tavat on vääriä. Eikä naisen todellakaan pidä nauttia miehen nautinnosta millään tavalla, silloin on joku uhrautuja ja huonoitsetuntoinen alistuja ilmeisesti.
Oikea tapa nauttia on että minä minä ja minä. Henkinen nautinto on ihan toissijaista ja muu henkinen kiihottuminen. Tyypin mielestä koska hän tykkää asiasta X niin muidenkin pitää tykätä tästä ja vain tästä. Tasa-arvoa nimenomaan
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se usein menee, että mies ottaa kyllä suihin naiselta, mutta nainen harvoin mieheltä. Jos löytää naisen, joka tykkää suihinotosta, on onnenpekka.
Ei ainakaan tällä palstalla. Puhumattakaan tässä ketjussa, jossa vannotaan tämän miehen tyydyttämisen nimiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo ihan trollipalsta koko paikka, parempi siis vaan jättää tämäkin keskustelu tähän tämän yhden "tasa-arvohullun" vuoksi.
Tasa-arvoilijan mielestä ainut tapa millä nainen voi nauttia seksistä on se että pimpassa on kieli tai sormet, kaikki muut tavat on vääriä. Eikä naisen todellakaan pidä nauttia miehen nautinnosta millään tavalla, silloin on joku uhrautuja ja huonoitsetuntoinen alistuja ilmeisesti.
Oikea tapa nauttia on että minä minä ja minä. Henkinen nautinto on ihan toissijaista ja muu henkinen kiihottuminen. Tyypin mielestä koska hän tykkää asiasta X niin muidenkin pitää tykätä tästä ja vain tästä. Tasa-arvoa nimenomaan
No heh mikä yritys! 😆 Juu kyllä huomaa taas että ollaan vauvafoorumin seksipalstalla, kaukana normaalielämästä! Hyvää keskipäivää sinne pimeään peräkammariin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suikkari on siista tapa palkita lavatanssien jälkeen hyvä tanssipartneri.
RouvaJaa no miten mies palkitsee sinut?
Eri tavoin…. En puhu omasta miehestä
Eri tavoin mutta miten? Vai onko se salaisuus?
Mun mies sekä nuolee, sormettaa - että panee, ja näitä myös yhdistelminä.
Ja sama toisin päin, eikö?
Onko teillä asusteita tai jotain sellaista ekstraa kuinka usein?
Ei minua tarvitse teititellä
Rouva
Löytyykö tästä ketjusta joku mies, jonka mielestä on täysin normaalia jos joku mies seksissä esim. pitkän avioliiton ajan ainoastaan tyydyttää vaimonsa oraalisesti ja koko seksi on siinä?
En ole koskaan lukenut yhtä typerää avausta.
...ja on aivan hirveä loukkaus sanoa tälle miehelle, että eikö sinunkin olisi syytä edes välillä saada jotain hoitoa vaimolta? .... ei? Tällaisen huolehtimisen pitäisi olla rikos?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lukenut yhtä typerää avausta.
Tässä taas yksi peräkammarin poikien taktiikka 😆 Välillä ollaan olevinaan joitain hyviäkin keskustelijoita, mutta kun se ei toimi, niin aletaan huudella samaan tyyliin mihin kuka tahansa juoppokin kykenee. Tyhymä!
Vierailija kirjoitti:
Väärin! Myös yhdyntä on monelle naiselle tärkeä ja nautinnollinen seksimuoto, kunhan se tapahtuu jonkun muun kuin sinun kanssa.
Sulle kyllä kuuluisi bänni.