Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Illanistujaiset joissa lopulta lähes kaikki kuivin suin

Vierailija
13.06.2015 |

Illan emäntänä otti niin päähän. Kaikki puhuimme että otetaan vähän viiniä, syödään ja jutellaan,vietetään iltaa hyvän juoman ja ruoan parissa. Näitä iltoja on harvoin ja moni hyvä ystäväni oli tosi innoissaan,ehkä tanssimaankin mentäisiin. Noh, minä sitten homaan viiniä (aina ennenkin illanvietoissa on viiniä otettu,ei mitään övereitä,mutta sellaista irtiottoa), niin porukka himmaileekin sitten aivan täysin. lähes kaikki (vieraita 5) olivat juomatta ja moni väsynyt ja kiire kotiin tuntui olevan..Jotenkin meni fiilis..loukkaannuin kyllä. Onneks yksi ystävä jäi kanssani parantamaan maailmaa viinin kera. Ja tiedän,aina ei tarvitse juoda ja hauskaa voi olla ilmankin,mutta kyllä se luo tiettyä rentoutta ja on aina kuulunut illanviettoihimme,harvoin kun niitä on.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:14"]Kaikki ovat raskaana. 
[/quote]
:D

Vierailija
2/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:07"]

Ap:n kaverit kuulostaa tylsiltä. Yleensä noissa tilanteissa vielä jollain on migreeni, yhdellä kuukautiskipuja ja yhdellä on naamassa punoitusta, kun aurinko on paistanut viisi minuuttia. Sitten näitä voivotellaan koko ilta sen teemukillisen äärellä.

[/quote]

Niin ja seuraavana päivänä kirjoitetaan Faceen: "Kiitos murut ihanasta illasta!"
[/quote]
Niin ja se jota ei kutsuttu on nyt mieli maassa että aina noilla on niin kivaa ja mä oon vaan yksin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole ystäviä, jotka loukkaantuvat siitä, että en tuhoa maksaani alkoholilla.

Vierailija
4/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika, jos ei vaan maistunut. En tiedä mitään tyhmempää kuin juoda väkisin alkoholia jos ei maistu. Ja syitähän voi olla laidasta laitaan; väsymys, kiire, aamulla aikainen herätys, raskaus jota ei halua paljastaa jne.

Vierailija
5/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sit kysyny et kuis ei maistu?

Vierailija
6/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku raskaana? Tai seuraavana päivänä paljon ohjelmaa, eikä halua olla krapulassa. Minulla ainakin alkanut kolmenkympin lähestyessä tulla ihan kamalia krapuloita, muutama lasi viiniä, niin on kauhea päänsärky ja välillä jopa oksentanut.

Vierailija
7/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat raskaana. 

Vierailija
8/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, oletpa omituinen.

Vierailija
9/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa olla rento ilman viiniä, kannattaa harjoitella, ja jättää itsekin viini vähemmälle.

Vierailija
10/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympisi minuakin vahan, jos iltaa oltaisiin jo yhdessa suunniteltu ja kaikki olivat olleet sita mielta, etta juu, viinia otetaan ja jutellaan aamuun (jos ei baariin intouduta lahtemaan)! Varsinkin jos kyseisia kavereita nakee harvoin! Etta ymmarran yskan, ap!

Ja joo, osaan olla sosiaalisissa tilanteissa ilman alkoholia ja ei, en juo aamusta iltaan tai muutenkaan hirveita maaria muutenkaan.

Vierailija
11/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä. Minuakin harmittaa jos jotain järjestää, eikä juuri kukaan tule juhlamielellä. Ollaan kuivin suin ja kiire kotiin. Tai ei toi kuivin suin ole paha, jos muuten vieraat osaavat rentoutua.

Muistakaa, että paras tuominen juhliin on juhlamieli. Muuta ei tarvita.

En itse tule järjestämään mitään pitkään aikaan, kun viimeksi osalla oli niin kiire kotiin, eivätkä jaksaneet toisilleenkaan jutella. Meni fiilis kokonaan.

Vierailija
12/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä sinne siltojen alle etsimään, sieltä saat varmasti juomaseuraa!

Vierailija
13/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet huomaamattasi vähän rasittava emäntä pienessä sievässä...?

Vierailija
14/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteet muuttuvat kaikilla vähitellen. Jospa sitä tulee muuta mietittävää kaikille työn, perheen jne. osalta eikä enää jaksa sitä "hiprakkarupattelua" joka vielä muutama vuosi oli niiiiin hauskaa.

Vierailija
15/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on aiemmin ollut porukalla mukavia illanviettoja, lautapelejä, juomaa, rupattelua ym. Viime uutena vuotena sitten lähes kaikki vieraat olivat klo 22 jo lähteneet ja aika pettynyt olo tuli. Jäin miettimään, että mikä meissä nyt on vikana, vaikka syitä kummemmin avaamatta tiedän, että meissä se vika ei ainakaan kokonaan ollut. Enemmänkin siinä, että vuodet on kuluneet + pari heistä on löytäneet puolisoita joiden juhlissa pitää myös käydä jne. Ollaan näiden kanssa edelleen hyvin läheisiä, mutta meidän juhlat ei enää sytytä. Pitää kehitellä uusia traditioita moisille juhlapäiville sitten.

Vierailija
16/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä vaan ei huvita enää kännätä? Ja niiden ajatus viinin ottamisesta on muuttunut, se yksi lasi riittää. Harva enää aikuisena viitsii ottaa kuppia samaan malliin kun nuorena. Siinä ei ole enää samanlaista hohtoa ja ehkä ne muut ovat jo päässeet elämässään eteenpäin, sinulla vaan on se nuoruuden kännäily jäänyt päälle.

Vierailija
17/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon itse ehkä max.3-4 kertaa vuodessa. AP

Vierailija
18/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:14"]Joku raskaana? Tai seuraavana päivänä paljon ohjelmaa, eikä halua olla krapulassa. Minulla ainakin alkanut kolmenkympin lähestyessä tulla ihan kamalia krapuloita, muutama lasi viiniä, niin on kauhea päänsärky ja välillä jopa oksentanut.
[/quote]
Minäkin lopetin juomisen kokonaan kun perjantaina veti kännit niin vielä maanantaina töissä saattoi olla epänormaali olo.

Vierailija
19/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:41"]Juon itse ehkä max.3-4 kertaa vuodessa. AP
[/quote]
Juoppo

Vierailija
20/29 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihan se alkoholin nauttiminen tarkoita sita, etta siella pitaa kontillaan rymyta vessaan oksentamaan kun ei enaa jaloillaan pysy! Monessa illanvietossa ollaan oltu mukana, joissa laitetaan ruokaa, muutama saattaa tanssahdella olohuoneessa, pelataan jotain peleja, istutaan ulkona tms. ja alkoholia nautitaan tuntikaupalla, mutta ei sita tarvitse ihan mieletonta vauhtia kaataa kurkustaan alas!