Mies ylimielisenä
Yritän puhua, vastaa ylimielisesti. Hulluttelin ja heitin läppää prinssihäistä, ei edes hymähdystä. Hartiahierontaa olen pyytänyt monta kertaa tänään, ei kuulemma jaksa. Vitsi kun odotan kun alkaa kiehnäämään kyljessä sen toivossa, EI TIPU!!!
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:25"]Eikai, mutta sai minut pahalle päälle ja munhan ei tartte myöskään tehä yhtä sun toista sitren.
[/quote]
.
Mulla on ukko, joka on pahalla päällä niin se on. Jätän hänet rauhaan siksi aikaa, kun parempi fiilis. Jos taas minä olen pahalla päällä niin mies saa minut aina nauramaan. Ihmiset on erilaisia. Kuulostat kyllä todella lapselliselta: se sai mut pahalle päälle, ei mun sit tarvi yhtä sun toista....
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:25"]
Eikai, mutta sai minut pahalle päälle ja munhan ei tartte myöskään tehä yhtä sun toista sitren.
[/quote]
"Jos et naura mun paskoille jutuille, niin et saa pillua."
t. Pyhä Vulva
[/quote]
"Jos en saa pillua tarjottimella aina kun haluan, niin mun ei tartte sitte Ikinä Mitään!" Nih! Ettäs tiiätte! *laittaa tutin takas suuhun*
Nainen ei saa olla pahalla päällä mutta mies saa olla pahalla päällä jos ei saa. Palstatotuus 654456886
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:12"]
Nainen ei saa olla pahalla päällä mutta mies saa olla pahalla päällä jos ei saa. Palstatotuus 654456886
[/quote]
Naiset on usein pahalla päällä.
Kiukkuisuus on naisten tavaramerkki. Tiedetään jopa, että miehet pitävät vihaista naista seksikkäänä :D
Onkohan kuulematta vielä toisen osapuolen tarina ? Ap , hae ukkos viereen ja anna sen puolustautua !?
Voi mikä pikkutyttö. Et saanutkaan toivomaasi huomiota, niin päätät "kostaa". Aikuiset ei toimi noin. Mene kotiis kasvamaan. Ai niin sähän taidat olla jo siellä. Sääliks käy miestä.
Jokkainen on ite vastuussa omista mielentiloistaa.
Jos mies on pahalla tuulella niin anna sen olla ja keskity sinä omiis, niin ei tarvi turhanpäiten imeä toisen kiukkua.
Pyhä Vulva! Taas on joku palsta tussukka imaissut herneet nenän kautta perseeseen, kun on pitänyt kahden harmittoman sanan takia poistaa viestejä?
P-Y-P-Y-H-Ä-V-U-L-V-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!P-Y-H-Ä-V-U-L-V-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P-Y-H-Ä-V-U-L-V-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!P-Y-H-Ä-V-U-L-V-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:30"]Miehiä ei kiinnosta rotan perseen vertaa verhot, dieetit tai kuninkaallisten pelleilyt. Ja kyllä, perse näyttää kaikissa mekoissa isolta jos se on iso.
[/quote]
No olipas aika rohkea väite. Mun mies just kuukausi osti ja vaihtoi uudet verhot, on ollut joskus dieetillä ja katsoi tänään prinssin häitä. .
Viimeisen lauseen suhteen olen samaa mieltä.
Jos mies oli mustis kun halusit taivutella kunkkua :-)
En pihtaa koskaan mutta nyt pihtaan ja olen ylimielinen enkä puhu!!! Aapee