Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ylimielisenä

Vierailija
13.06.2015 |

Yritän puhua, vastaa ylimielisesti. Hulluttelin ja heitin läppää prinssihäistä, ei edes hymähdystä. Hartiahierontaa olen pyytänyt monta kertaa tänään, ei kuulemma jaksa. Vitsi kun odotan kun alkaa kiehnäämään kyljessä sen toivossa, EI TIPU!!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pihtaa koskaan mutta nyt pihtaan ja olen ylimielinen enkä puhu!!! Aapee

Vierailija
22/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:25"]Eikai, mutta sai minut pahalle päälle ja munhan ei tartte myöskään tehä yhtä sun toista sitren.
[/quote]
.
Mulla on ukko, joka on pahalla päällä niin se on. Jätän hänet rauhaan siksi aikaa, kun parempi fiilis. Jos taas minä olen pahalla päällä niin mies saa minut aina nauramaan. Ihmiset on erilaisia. Kuulostat kyllä todella lapselliselta: se sai mut pahalle päälle, ei mun sit tarvi yhtä sun toista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:25"]

Eikai, mutta sai minut pahalle päälle ja munhan ei tartte myöskään tehä yhtä sun toista sitren.

[/quote]

"Jos et naura mun paskoille jutuille, niin et saa pillua." 

t. Pyhä Vulva
[/quote]

"Jos en saa pillua tarjottimella aina kun haluan, niin mun ei tartte sitte Ikinä Mitään!" Nih! Ettäs tiiätte! *laittaa tutin takas suuhun*

Vierailija
24/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saa olla pahalla päällä mutta mies saa olla pahalla päällä jos ei saa. Palstatotuus 654456886

Vierailija
25/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:12"]

Nainen ei saa olla pahalla päällä mutta mies saa olla pahalla päällä jos ei saa. Palstatotuus 654456886

[/quote]

Naiset on usein pahalla päällä. 

Kiukkuisuus on naisten tavaramerkki. Tiedetään jopa, että miehet pitävät vihaista naista seksikkäänä :D

Vierailija
26/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kuulematta vielä toisen osapuolen tarina ? Ap , hae ukkos viereen ja anna sen puolustautua !?

Vierailija
27/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä pikkutyttö. Et saanutkaan toivomaasi huomiota, niin päätät "kostaa". Aikuiset ei toimi noin. Mene kotiis kasvamaan. Ai niin sähän taidat olla jo siellä. Sääliks käy miestä.

Vierailija
28/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokkainen on ite vastuussa omista mielentiloistaa.

Jos mies on pahalla tuulella niin anna sen olla ja keskity sinä omiis, niin ei tarvi turhanpäiten imeä toisen kiukkua.

Vierailija
29/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä Vulva! Taas on joku palsta tussukka imaissut herneet nenän kautta perseeseen, kun on pitänyt kahden harmittoman sanan takia poistaa viestejä?

P-Y-P-Y-H-Ä-V-U-L-V-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!P-Y-H-Ä-V-U-L-V-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P-Y-H-Ä-V-U-L-V-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!P-Y-H-Ä-V-U-L-V-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
30/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:30"]Miehiä ei kiinnosta rotan perseen vertaa verhot, dieetit tai kuninkaallisten pelleilyt. Ja kyllä, perse näyttää kaikissa mekoissa isolta jos se on iso.
[/quote]

No olipas aika rohkea väite. Mun mies just kuukausi osti ja vaihtoi uudet verhot, on ollut joskus dieetillä ja katsoi tänään prinssin häitä. .
Viimeisen lauseen suhteen olen samaa mieltä.

Vierailija
31/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oli mustis kun halusit taivutella kunkkua :-)