Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ylimielisenä

Vierailija
13.06.2015 |

Yritän puhua, vastaa ylimielisesti. Hulluttelin ja heitin läppää prinssihäistä, ei edes hymähdystä. Hartiahierontaa olen pyytänyt monta kertaa tänään, ei kuulemma jaksa. Vitsi kun odotan kun alkaa kiehnäämään kyljessä sen toivossa, EI TIPU!!!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista "läppää" heitit prinssihäistä?

Naiset ovat yleensä (poikkeuksia toki on) melko huonoja tuossa läpänheitossa ja jutut on helposti jonkun toisen mollaamista (yleensä oman miehen) sen läpän varjolla. 

Vierailija
2/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh..? Jos ukko jo pahalla päällä niin hulluttelet ja heittelet läppää, joka ei miestäsi kiinnosta. Sekä pyydät useita kertoja hierontaa? Kyllä meillä, jos hierontaa pyydetään niin yleensä se on vastavuoroista, molemmat hierotaan. Jos et saa hierontaa et saa, ei varmaankaan ärsytä lisää ruinaaminen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh ihan hulluttelua kun yritin piristää jos on ahalla päällä. Myös itsestäni heitin sitä läppää.

Vierailija
4/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:15"]

Naiset ovat yleensä (poikkeuksia toki on) melko huonoja tuossa läpänheitossa ja jutut on helposti jonkun toisen mollaamista (yleensä oman miehen) sen läpän varjolla. 

[/quote]

Hölynpölyä. :D

Vierailija
5/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:15"]

[/quote]

Tää on muuten totta. Naisten vitseissä lähes aina haukutaan jotakuta :/ 

Vierailija
6/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haukkunut. Pelleilin skenaariolla jos oltais päästy häihin ja kuinka mieheni taivuttelisi Silviaa parketilla ja minä kunkkua. Emme kumpikaan osaa tanssia :) aapee

Vierailija
7/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No typerä huumori saa vaan entistä ärtyneemmäksi.

Vierailija
8/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on se että hitto sanois mikä mättää jos jokin on vinossa eikä tota p...kaa ylimielisyytä. Aapee

Vierailija
9/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on pahalla päällä , niin senkö pitäisi naureskella sun paskoille jutuille?

Vierailija
10/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai, mutta sai minut pahalle päälle ja munhan ei tartte myöskään tehä yhtä sun toista sitren.

Vierailija
11/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei olekaan ylimielisyyttä, vaan vaikkapa huonoa, ärsyyntynyttä mieltä joka johtuu jatkuvasta hieronnan ruinaamisesta ja paskoista vitseistä. Itse jos kerron vitsejä, lopetan jos ei toista kiinnosta sillä hetkellä tai jos ei häntä ei sen tyyppinen huumori naurata.

Vierailija
12/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta rotan perseen vertaa verhot, dieetit tai kuninkaallisten pelleilyt. Ja kyllä, perse näyttää kaikissa mekoissa isolta jos se on iso.

Vierailija
13/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:30"]

Miehiä ei kiinnosta rotan perseen vertaa verhot, dieetit tai kuninkaallisten pelleilyt. Ja kyllä, perse näyttää kaikissa mekoissa isolta jos se on iso.

[/quote]

WORD!

Vierailija
14/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:30"]

[/quote]Miehiäkin on erilaisia, kuten meitä naisia. (Kaikkia naisia ei kiinnosta verhot, dieetit ja kuninkaalliset häät).

Vierailija
15/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:21"]En haukkunut. Pelleilin skenaariolla jos oltais päästy häihin ja kuinka mieheni taivuttelisi Silviaa parketilla ja minä kunkkua. Emme kumpikaan osaa tanssia :) aapee
[/quote]
Kyllä mihes viimeksi osasi hyvin

Vierailija
16/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ärsytät miestäsi kun se on pahalla päällä ja pihtaat? Kuulostatpa unelmanaiselta.

Ei tarvitse ihmetellä kun miehesi dumppaa sut, jotta mitähän tässä nyt tapahtui.

Vierailija
17/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ap aavistat mikä mättää Vai Ootko Niin Tyhmä ? 

Vierailija
18/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on Ap haukuttu vaikka mies on mulkku :D

Vierailija
19/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan naisessa vika. Jos olisi toisinpäin, nainen saisi haukut ylimielisyydestä kun mies yrittää vitsailla naista hyvälle tuulelle!

Vierailija
20/31 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun ukko käyttäytyi ylimielisesti ja tuhahteli mulle, etsin itselleni vähemmän ylimielistä seuraa, jolle pyhää vulvaani esittelin. Sen jälkeen olin ylimielinen ukolleni ja tuhahtelun sen jutuille. Kaikki voitti.