Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koet kauniin naisen uhkaksi?

Vierailija
13.06.2015 |

Kerro av-mamma?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä koe.

Vierailija
2/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No määrittele ensin kaunis nainen.

Vierailija
4/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, vaikken itse mikään kaunotar olekaan. Jotkut taas eivät voi sietää itseään kauniimpia ihmisiä. Eräs entinen ystäväni ilkeili jatkuvasti eräälle todella kauniille, mutta samalla maanläheiselle, herttaiselle ja sydämeltään kultaiselle ihmiselle - suorastaan kiusasi. Ei kuulemma sietänyt, kun oli niin täydellinen. Hassua, koska hän oli itse myös kaunis ja mm. rikas, minä taas huonoitsetuntoinen keskiverto. Hmh. Voi meitä naisia...

Vierailija
5/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:46"]No määrittele ensin kaunis nainen.
[/quote]
Samaa ajattelin. Ja miten sen voi määritellä? Kun sekin on makuasia.

Vierailija
6/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pysty olemaan heitä kohtaan jämäkkä ja 'vihainen'. En pidä siitä, etten hallitse itseäni.  

Kun menen töissäkin kiihtyneessä mielentilassa "nais-osastolle" kysymään, mikä siinä ja siinä kestää tms. niin sitten olen kuitenkin lopulta "no ei se nyt niin kiireellinen ole, ihan ok jos huomenna on valmis"  :(

av-mamma-mies

Vierailija
7/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaan naisen? Moni av-mamma kyllä kokee poikkeuksellisen hyvännäköisen miehen yhtälailla uhkaksi ainakin työelämässä.

Vierailija
8/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti siinä vaiheessa tuntisin kauniin naisen uhkaksi, jos hän yrittäisi vietellä omaa miestäni tai ihastustani. Silloinhan hän olisi luonnollisesti uhka minulle.

Muussa tapauksessa en pidä kauniita naisia uhkina, esim. jos kävelen kaupungilla ja vastaani kävelee upea ilmestys, en pidä häntä uhkana. En kyllä tiedä, voiko tuollaisessa tilanteessa kukaan ajatellakaan niin?

Vierailija
9/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koen alemmuudentunnetta ja mietin miten kaunis nainen mielessään naureskelee ja säälittelee rumuuttani. :(

Vierailija
10/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:49"]

Koska en pysty olemaan heitä kohtaan jämäkkä ja 'vihainen'. En pidä siitä, etten hallitse itseäni.  

Kun menen töissäkin kiihtyneessä mielentilassa "nais-osastolle" kysymään, mikä siinä ja siinä kestää tms. niin sitten olen kuitenkin lopulta "no ei se nyt niin kiireellinen ole, ihan ok jos huomenna on valmis"  :(

av-mamma-mies

[/quote]

No jos se lohduttaa niin on naistenkin vastaavasti vaikeaa olla miehille jämäkkä samalla tavalla kuin naisille. Varsinkin jos mies on mitenkään puoleensa vetävä.

Vierailija
11/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe. Osa kauniista naisista on huomionkipeitä ja käyttäytyvät röyhkeästi, että varmasti saavat katseita. Jotta voisivat kääntää oman katseensa "mitäs tuijotat" nenä pystyssä pois. Sitten on kauniita naisia, jotka valaisevat tilan lämmöllä ja ystävällisyydellään. Pidän jälkimmäisistä enemmän.

Vierailija
12/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää muutenkin rumuuteni, niin ei siinä oikein itsetunto nouse jos vieressä on kontrastina joku täydellinen.

En vihaa kauniita ihmisiä enkä käyttäydy ilkeästi heitä kohtaan. Mieluummin pysyn kaukana kaikista ihmisistä ja mätänen luolassani.

Vierailija
13/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:46"]No määrittele ensin kaunis nainen. [/quote] Samaa ajattelin. Ja miten sen voi määritellä? Kun sekin on makuasia.

[/quote]

Ei se nyt täysin makuasia ole. On universaaleja piirteitä, jotka vain miellyttävät. Ihan llöytyy tutkimustietoa tästä paljon. 

Kuka sitten on viehättävä ja vetovoimainen onkin hieman kimurantinti kysymys. Ei välttämättä se ole paras, jolla symmetriset, oikeaoppiset naamanpuolikkaat. 

Vierailija
14/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:49"]

av-mamma-mies

[/quote]

No jos se lohduttaa niin on naistenkin vastaavasti vaikeaa olla miehille jämäkkä samalla tavalla kuin naisille. Varsinkin jos mies on mitenkään puoleensa vetävä.

[/quote]

Tiedän. Oma sukupuoli on aina helpompi ja luontevampi kanssakäymisen kannalta. 

Vierailija
15/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kateellinen.

Haluaisin itse olla paras ja kaunein.

Vituttaa, kun mies katselee kaunista naista.

Muitakin syitä on, mutta tuossa osa.

t. Av-mamma

Vierailija
16/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:46"]No määrittele ensin kaunis nainen. [/quote] Samaa ajattelin. Ja miten sen voi määritellä? Kun sekin on makuasia.

[/quote]

Tässä varmaan nyt tarkoitetaan OMASTA mielestään itseään kauniimpia naisia.

Vierailija
17/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti ole täydellisen kaunis, mutta alati toisia kuunteleva ja hymyilevä persoona. Minusta pidetään paljon. Olen "aika" kaunis myös. 

Parempi näin minusta! En vaihtaisi sosiaalisia kykyjäni täydellisiin poskipäihin tms. 

Vierailija
18/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:49"]Koska en pysty olemaan heitä kohtaan jämäkkä ja 'vihainen'. En pidä siitä, etten hallitse itseäni.  

av-mamma-mies

[/quote]
Oisitpa mun pomo, kuulostat ihanan nössykältä :D

Vierailija
19/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:50"]Miksi vaan naisen? Moni av-mamma kyllä kokee poikkeuksellisen hyvännäköisen miehen yhtälailla uhkaksi ainakin työelämässä.
[/quote]
Yleensä komeat miehet kokee uhakseen vain ne työyhteisön kauneimpina itseään pitävät naiset. Se on poikkeuksellisen vaikeaa olla kaunis nainen jos silti joku mies saa ulkonäöllään vielä enemmän huomiota.

Vierailija
20/24 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:55"]

Minua hävettää muutenkin rumuuteni, niin ei siinä oikein itsetunto nouse jos vieressä on kontrastina joku täydellinen.

En vihaa kauniita ihmisiä enkä käyttäydy ilkeästi heitä kohtaan. Mieluummin pysyn kaukana kaikista ihmisistä ja mätänen luolassani.

[/quote]

Helvetti, ensimmäistä kertaa tunnen vetoa naispuoliseen henkilöön. Kuka oikein olet? Tuollaiseen huumoriin ei kovin moni nainen pysty. Sussa on sitä Jotain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi