Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa lupaa lähteä!

Vierailija
07.06.2015 |

Minkälainen ihminen sanoo noin? Kyseessä aikuinen parisuhteessa oleva ihminen ja toi lause oli vastauksena yhden aikoja sitten sovitun menon peruuntumiseen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirttihirmu ei ole antanu lupaa..

Vierailija
2/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika alistuneelta ihmiseltä. Millainen aikuinen ihminen tarvitsee joltakulta toiselta lupaa tehdä yhtään mitään? Toki parisuhteessa neuvotellaan ja sovitaan varsinkin jos on yhteisiä lapsia, mutta ei kysellä lupia. Vai keneltä se lupa tulisi saada? Lääkäriltä? Työnantajalta? Pastorilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kehtais sanoa noin. Tekee ihmisestä jotenkin aivottoman idiootin oloisen, syyhän tossa on vieritetty toisen niskoille.. "Kyllähän mä, muttakun mun vaimo ei päästä" Ällöttävää.

Vierailija
4/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallistahan tuo on. Mun naimisissa olevista kavereista suurin osa joutuu kysymään lupaa vaimoiltaan omiin menoihinsa. Ja tiedän että hirveä meteli nousee, jos he ilman lupaa lähtevät.
-sinkkumies

Vierailija
5/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy, ei halua lähteä. Leikkisästi syyttää vaimoaan pirttihirmuksi.

Vierailija
6/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:52"]Ihan tavallistahan tuo on. Mun naimisissa olevista kavereista suurin osa joutuu kysymään lupaa vaimoiltaan omiin menoihinsa. Ja tiedän että hirveä meteli nousee, jos he ilman lupaa lähtevät.
-sinkkumies
[/quote] Kaverit kuitenkin haluaisivat tehdä asioita, joista vaimo pahoittaisi mielensä? Kaikkeahan ei voi saada, on valittava se sinkkuelämä ja reissut poikaporukalla tai parisuhde. <- joka ei tarkoita etteikö koskaan sais käydä missään, mutta asennoitumistaan on pakko muuttaa.

Vierailija
7/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini poikaystävä jäi kerran kiinni tuosta "tyttökaveri ei anna lupaa"-jutusta. Poikakaverin kaverit pyysivät saunailtaan ja kun tätä poikakaveria ei huvittanut lähteä, niin oli helpompi syyttää tyttöystäväätyttöystävää, ettei tämä päästä. Valhe tuli ilmi kun tavattiin kaverini kanssa tämän poikakaverin kaveriporukka ja kyseltiin, että miksi poikakaveri ei ole mukana kun se vain istuu yksin kotona.

Vierailija
8/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:52"]Ihan tavallistahan tuo on. Mun naimisissa olevista kavereista suurin osa joutuu kysymään lupaa vaimoiltaan omiin menoihinsa. Ja tiedän että hirveä meteli nousee, jos he ilman lupaa lähtevät.
-sinkkumies
[/quote]

Meillä taas mies käytti sitä tekosyynä, kun ei halunnut mennä jonnekin -vaimo ei päästä. Kunnes kielsin sen. Sanoin, että sano suoraan ettei sua kiinnosta lähteä äläkä käytä mua tekosyynä. Mutta ymmärrän kyllä, että se oli hänestä helpoin vaihtoehto. Kun suurin osa suomalaisista miehistä nyt ei vaan ymmärrä, jos joku ei juo alkoholia. Mieheni juo kerran vuodessa itsensä humalaan, muuten ei koskaan. Tämä tuntuunolevan vaikea joidenkin tajuta.

Vierailija
9/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kuultu monta kertaa. Varmaan tosi terve suhde noilla, toinen määrää ja toinen kulkee talutushihnassa perässä.

Vierailija
10/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:43"]Kuulostaa aika alistuneelta ihmiseltä. Millainen aikuinen ihminen tarvitsee joltakulta toiselta lupaa tehdä yhtään mitään? Toki parisuhteessa neuvotellaan ja sovitaan varsinkin jos on yhteisiä lapsia, mutta ei kysellä lupia. Vai keneltä se lupa tulisi saada? Lääkäriltä? Työnantajalta? Pastorilta?
[/quote]

Miksi mua naurattaa tuo pastori niin paljon. :D

Vierailija
12/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:43"]Kuulostaa aika alistuneelta ihmiseltä. Millainen aikuinen ihminen tarvitsee joltakulta toiselta lupaa tehdä yhtään mitään? Toki parisuhteessa neuvotellaan ja sovitaan varsinkin jos on yhteisiä lapsia, mutta ei kysellä lupia. Vai keneltä se lupa tulisi saada? Lääkäriltä? Työnantajalta? Pastorilta?
[/quote]

Miksi mua naurattaa tuo pastori niin paljon. :D
[/quote] Pastorilta nyt ainakin pitää lupa saada.

Vierailija
13/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:52"]Ihan tavallistahan tuo on. Mun naimisissa olevista kavereista suurin osa joutuu kysymään lupaa vaimoiltaan omiin menoihinsa. Ja tiedän että hirveä meteli nousee, jos he ilman lupaa lähtevät.
-sinkkumies
[/quote]

Meillä taas mies käytti sitä tekosyynä, kun ei halunnut mennä jonnekin -vaimo ei päästä. Kunnes kielsin sen. Sanoin, että sano suoraan ettei sua kiinnosta lähteä äläkä käytä mua tekosyynä. Mutta ymmärrän kyllä, että se oli hänestä helpoin vaihtoehto. Kun suurin osa suomalaisista miehistä nyt ei vaan ymmärrä, jos joku ei juo alkoholia. Mieheni juo kerran vuodessa itsensä humalaan, muuten ei koskaan. Tämä tuntuunolevan vaikea joidenkin tajuta.
[/quote]
Taidat olla räväkkä asenne muia.

Vierailija
14/15 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossun alla, kynnysmatto.

Puoliso leikkii vanhempaa, ja alistaa henkisesti.

Vierailija
15/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:40"]Tossun alla, kynnysmatto.

Puoliso leikkii vanhempaa, ja alistaa henkisesti.
[/quote] Mun mielestä toi on vaan vastuun pakoilua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän