Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei koulukiusaamista voi antaa anteeksi, ei sitten millään!

Vierailija
13.06.2015 |

Ei kiusattu voi antaa kiusaajalle anteeksi, kiusaamisesta jää pysyvät arvet ja se muuttaa suhtautumista toisiin ihmiiin loppuiäksi, sitä ei voi korvata MITENKÄÄN, EI MITENKÄÄN!

Ne jotka täällä väittävät antaneensa anteeksi ja jopa ystävystyneet (siis mitä vitun helvettiä?!) kiusaajiensa kanssa, ovat 100% varmasti itse koulukiusaajia.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä missä iässä kiusasi ja miten kiusasi.

Vierailija
2/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vähän riippuu millaista kiusaamista, kuinka kauan on kestänyt...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on olleet lapsia myös.

Ja toinen asia, entä nämä kiusatut, jotka kokee tulleensa kiusatuiksi ihan joka paikassa?

Vierailija
4/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. TYökyky mennyttä ja ihmisiin luottamus mennyt. Tulot alentuneet. Ei tuollaista voi antaa anteeksi. Oma itsetunto romutettu loppuiäksi.

Vierailija
5/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:36"]Ei kiusattu voi antaa kiusaajalle anteeksi, kiusaamisesta jää pysyvät arvet ja se muuttaa suhtautumista toisiin ihmiiin loppuiäksi, sitä ei voi korvata MITENKÄÄN, EI MITENKÄÄN!

Ne jotka täällä väittävät antaneensa anteeksi ja jopa ystävystyneet (siis mitä vitun helvettiä?!) kiusaajiensa kanssa, ovat 100% varmasti itse koulukiusaajia.
[/quote]
Anteeksi, annoin vahinkoyläpeukun. Alapeukku olisi pitänyt antaa.

Vierailija
6/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:42"]

[/quote]

Ainakin jos vielä ala-asteen jälkeen kiusaa niin voi mun puolesta ampua aivonsa pihalle saman tien, turha anella multa anteeksiantoa!

Vierailija
7/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:42"]

[/quote]

Ainakin jos vielä ala-asteen jälkeen kiusaa niin voi mun puolesta ampua aivonsa pihalle saman tien, turha anella multa anteeksiantoa!
[/quote]
Ja luulet, että nämä silloiset lapset, nykyiset aikuiset, tulisivat anelemaan sinulta anteeksiantoa? Miksi? Heidän pitäisi tappaa itsensä. Miksi?

Vierailija
8/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:42"] Riippuu paljon siitä missä iässä kiusasi ja miten kiusasi. [/quote] Ainakin jos vielä ala-asteen jälkeen kiusaa niin voi mun puolesta ampua aivonsa pihalle saman tien, turha anella multa anteeksiantoa! [/quote] Ja luulet, että nämä silloiset lapset, nykyiset aikuiset, tulisivat anelemaan sinulta anteeksiantoa? Miksi? Heidän pitäisi tappaa itsensä. Miksi?

[/quote]

Lapset ja lapset, kyllä siinä iässä pitää jo osa ottaa vastuu tekemisistään, jos ei osaa niin sama meno jatkuu 100% varmuudella työelämässä. Heidän pitäisi tappaa itsensä, eikä kiusattujen!

Vierailija
9/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiusattuna voin sanoa, että on sekä kiusaajia, joille en missään olosuhteessa voisi antaa anteeksi, sekä niitä joille voisin jos aloite tulisi heidän puoleltaan. Kukaan ei kuitenkaan ole tullut pyytämään anteeksi, joten ei kiinnosta vittuakaan.

Vierailija
10/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pitkään kiusannut henkilö sai itsensä parikymppisenä pahoihin huumeriippuvuuksiin ja eräällä kerralla houreissaan repi peräaukkonsa sulkijalihaksen. Kuulemma peräaukkonsa halkaisija oli noin 20cm.

Vierailija
11/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:59"]Minua pitkään kiusannut henkilö sai itsensä parikymppisenä pahoihin huumeriippuvuuksiin ja eräällä kerralla houreissaan repi peräaukkonsa sulkijalihaksen. Kuulemma peräaukkonsa halkaisija oli noin 20cm.
[/quote]
Ja sinä hyödyit tästä miten?

Vierailija
12/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusaajat tajua missään vaiheessa tehneensä jotain väärää. En todellakaan usko, että minua yläasteella kiusanneet ihmiset vieläkään ymmärtäisivät tehneensä jotain mitä ei olisi saanut. Todennäköisesti tulisi vaan selittelyä "oltiin silloin niin nuoria/lapsellisia" tai "mulla oli kotona vaikeaa". Näin ainakin toimi eräs johon törmäsin baarissa viitisentoista vuotta sitten. En ole enää katkera, enkä tule ajatelleeksi asiaa. En usko, että nämä kiusaajat ovat ajatelleet sitä senkään vertaa.

Vierailija
13/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:42"] Riippuu paljon siitä missä iässä kiusasi ja miten kiusasi. [/quote] Ainakin jos vielä ala-asteen jälkeen kiusaa niin voi mun puolesta ampua aivonsa pihalle saman tien, turha anella multa anteeksiantoa! [/quote] Ja luulet, että nämä silloiset lapset, nykyiset aikuiset, tulisivat anelemaan sinulta anteeksiantoa? Miksi? Heidän pitäisi tappaa itsensä. Miksi?

[/quote]

Lapset ja lapset, kyllä siinä iässä pitää jo osa ottaa vastuu tekemisistään, jos ei osaa niin sama meno jatkuu 100% varmuudella työelämässä. Heidän pitäisi tappaa itsensä, eikä kiusattujen!

[/quote]

Mutta jos on sekä kiusattu että kiusaaja, pitääkö silloin tappaa itsensä vai riittääkö viiltely ja pään lavuaariin hakkaaminen?

Vierailija
14/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:59"]Minua pitkään kiusannut henkilö sai itsensä parikymppisenä pahoihin huumeriippuvuuksiin ja eräällä kerralla houreissaan repi peräaukkonsa sulkijalihaksen. Kuulemma peräaukkonsa halkaisija oli noin 20cm. [/quote] Ja sinä hyödyit tästä miten?

[/quote]Täh?

Vierailija
15/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:59"]Minua pitkään kiusannut henkilö sai itsensä parikymppisenä pahoihin huumeriippuvuuksiin ja eräällä kerralla houreissaan repi peräaukkonsa sulkijalihaksen. Kuulemma peräaukkonsa halkaisija oli noin 20cm. [/quote] Ja sinä hyödyit tästä miten?

[/quote]

Itseäni alkoi lähinnä oksettamaan, mutta moni muu saman kokenut varmaan olisi saanut vuoden naurut.

Vierailija
16/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että entiset koulukiusaajat joutavat itse kiusatun asemaan ja vaikeuksiin. En toivo heille mitään onnea. 

Vierailija
17/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että anteeksiannossa ei ole kyse siitä, että hyväksyy teon tai unohtaa sen. Anteeksiannossa on tärkeää se, että itse pääsee tilanteesta yli eikä jää vatvomaan menneitä. Katkeruus ja viha on myrkkyä vain ja ainoastaan ihmiselle itselleen. Antamalla anteeksi tilanteesta pääsee henkisesti yli ja voi jatkaa elämäänsä ilman ylimääräistä henkistä taakkaa.

Vierailija
18/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vittuilee jatkuvasti ja saa turpaansa joka kerta, silti jatkaa vittuilua, niin onko molemmat kiusaajia vai vain vittuilija? Vittuilulla tarkoitaan jatkuvaa eri mieltä olemista ym. vastaavaa homoilua.

Vierailija
19/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:02"]

[/quote]

Itseäni alkoi lähinnä oksettamaan, mutta moni muu saman kokenut varmaan olisi saanut vuoden naurut.

[/quote]

Toisaalta, ehkä hän itse saavutti jotain tällä. Olihan hän nimittänyt useita henkilöitä horoperseeksi jo vuosien ajan. Nyt hän olikin sitä itse, aika kirjaimellisesti.

Vierailija
20/47 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, minua kiusasi tavallaan koko luokka, koska olin "epäsuosittu". Siksi voisin antaa anteeksi yksittäisille ihmisille, mutta eipä meillä olisi mitään yhteistä muuten eikä kiinnosta olla tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi