Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twerkkaaja Tinze liittyi Onlyfansiin: ”Faijaa vähän jännitti”

Vierailija
05.02.2022 |

.

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa joka julkisesti myy itseään ja vieläpä ylpeilee sillä. M26

Toisessa ketjussa piipahdit juuri haukkumassa korkeakoulutettuja naisia, eli olenko oikeassa kun arvaan että hakusessa olisi ammattitutkinnon suorittanut neitsyt?

Iha varmaan joo on joku ammattitutkinnon suorittanu neitsyt tommonen morkkaaja.

Kyllä twerkkauksestakin vois iha hyvi väitellä vaiks tohtoriksi tai tehä sellasen niinku yliopistotutkinnon väitöskirjan,  esim mitä lihaksii siin niinku käytetään et se takamus lähtee pyöriin sillee jännästi niinku hyrrä. Se on vaativa ammatti, eikä kaikki siihen pysty. Vaatii vuosien treenit ja miettimisen et miten mä alan niinku nostaa mun keskivartaloo ja takamusta pystyyn  ja mikä lihas kannattaa niinku jännittää ihan eka.

Naiset eivät piere, joten tuota ongelmaa ei twerkkaajalla ole.

Plus kaikki toi pieremättä. Jos on niinku vaiks esitys.

Pidätyskyky täytyy olla kunnossa sillä kauheinta mitä voisi tapahtua

kesken twerkkaamisen pääsisikin twerkkaajalta märkä pieru ihonmyötäisiin valkoisiin legginseihin.värjäten äänen kanssa legginsien peräosan ruskeaksi.

Vierailija
162/166 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa joka oikeasti luki kyseisen artikkelin?

"– Mä haluan, että Onlyfansissa pääsee ikään kuin bäkkärille mun elämääni. Mulla on julkaisematonta materiaalia vuosien varrelta. Onlyfansin kautta pääsee oikeasti katsomaan, mitä tapahtuu mun elämässäni, mitä tapahtuu kuvauksissa, mitä tapahtuu ennen tanssituntia." (https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ffc920aa-4130-49d3-88f2-6a5d40…)

Tästä ymmärtäisin että Tinze ei käytä OnlyFansia aikuisviihdemielessä.

Näin mäkin käsitin, että jakaa enemmän omaa elämäänsä tuolla, ei niinkään alastomuutta. En sitten tiedä, että ollaanko sinisilmäisiä, kun ajatellaan, ettei mitään alastontouhua siellä olis.

Meinaat että Tinze on perustanut onlyfans-tilin ainoastaan sen takia, jotta voi näyttää siellä omaa elämäänsä muille naisille? Miesten huomio häntä ei siis omien sanojensa mukaan kiinnosta lainkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kyseiselle perseenheiluttajalle looginen seuraava askel.

Vierailija
164/166 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa joka oikeasti luki kyseisen artikkelin?

"– Mä haluan, että Onlyfansissa pääsee ikään kuin bäkkärille mun elämääni. Mulla on julkaisematonta materiaalia vuosien varrelta. Onlyfansin kautta pääsee oikeasti katsomaan, mitä tapahtuu mun elämässäni, mitä tapahtuu kuvauksissa, mitä tapahtuu ennen tanssituntia." (https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ffc920aa-4130-49d3-88f2-6a5d40…)

Tästä ymmärtäisin että Tinze ei käytä OnlyFansia aikuisviihdemielessä.

Näin mäkin käsitin, että jakaa enemmän omaa elämäänsä tuolla, ei niinkään alastomuutta. En sitten tiedä, että ollaanko sinisilmäisiä, kun ajatellaan, ettei mitään alastontouhua siellä olis.

Meinaat että Tinze on perustanut onlyfans-tilin ainoastaan sen takia, jotta voi näyttää siellä omaa elämäänsä muille naisille? Miesten huomio häntä ei siis omien sanojensa mukaan kiinnosta lainkaan...

Eihän se ketään naista kiinnosta:D Kumitissitkin otetaan vain itseään varten ja nainen pukeutuu paljastavasti vain itseään varten:D

Vierailija
165/166 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta ja pappa -tyyliin onlyfansissa esiintyvät

Tinze ja Faija

Lotta ja Pappa samassa lauseessa OF:n kanssa.. Huh kui väärin XD

Vierailija
166/166 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasella VIP Tinzeltä, jolloin parempi pääsy kuviin. Joten mitäpä jengi veikkaa, että onkohan siellä perus bikinimatskuu..? :D