Twerkkaaja Tinze liittyi Onlyfansiin: ”Faijaa vähän jännitti”
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa joka oikeasti luki kyseisen artikkelin?
"– Mä haluan, että Onlyfansissa pääsee ikään kuin bäkkärille mun elämääni. Mulla on julkaisematonta materiaalia vuosien varrelta. Onlyfansin kautta pääsee oikeasti katsomaan, mitä tapahtuu mun elämässäni, mitä tapahtuu kuvauksissa, mitä tapahtuu ennen tanssituntia." (https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ffc920aa-4130-49d3-88f2-6a5d40…)
Tästä ymmärtäisin että Tinze ei käytä OnlyFansia aikuisviihdemielessä.
Näin mäkin käsitin, että jakaa enemmän omaa elämäänsä tuolla, ei niinkään alastomuutta. En sitten tiedä, että ollaanko sinisilmäisiä, kun ajatellaan, ettei mitään alastontouhua siellä olis.
Meinaat että Tinze on perustanut onlyfans-tilin ainoastaan sen takia, jotta voi näyttää siellä omaa elämäänsä muille naisille? Miesten huomio häntä ei siis omien sanojensa mukaan kiinnosta lainkaan...
Tuohan on kyseiselle perseenheiluttajalle looginen seuraava askel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa joka oikeasti luki kyseisen artikkelin?
"– Mä haluan, että Onlyfansissa pääsee ikään kuin bäkkärille mun elämääni. Mulla on julkaisematonta materiaalia vuosien varrelta. Onlyfansin kautta pääsee oikeasti katsomaan, mitä tapahtuu mun elämässäni, mitä tapahtuu kuvauksissa, mitä tapahtuu ennen tanssituntia." (https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ffc920aa-4130-49d3-88f2-6a5d40…)
Tästä ymmärtäisin että Tinze ei käytä OnlyFansia aikuisviihdemielessä.
Näin mäkin käsitin, että jakaa enemmän omaa elämäänsä tuolla, ei niinkään alastomuutta. En sitten tiedä, että ollaanko sinisilmäisiä, kun ajatellaan, ettei mitään alastontouhua siellä olis.
Meinaat että Tinze on perustanut onlyfans-tilin ainoastaan sen takia, jotta voi näyttää siellä omaa elämäänsä muille naisille? Miesten huomio häntä ei siis omien sanojensa mukaan kiinnosta lainkaan...
Eihän se ketään naista kiinnosta:D Kumitissitkin otetaan vain itseään varten ja nainen pukeutuu paljastavasti vain itseään varten:D
Vierailija kirjoitti:
Lotta ja pappa -tyyliin onlyfansissa esiintyvät
Tinze ja Faija
Lotta ja Pappa samassa lauseessa OF:n kanssa.. Huh kui väärin XD
Satasella VIP Tinzeltä, jolloin parempi pääsy kuviin. Joten mitäpä jengi veikkaa, että onkohan siellä perus bikinimatskuu..? :D