Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Twerkkaaja Tinze liittyi Onlyfansiin: ”Faijaa vähän jännitti”

Vierailija
05.02.2022 |

.

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen nainen on seksikkäämpi, joka esittelee miehelleen  yksinoikeudella!

Vierailija
102/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on näköjään pakko twerkkaa et ne sais fyrkkaa. Taas mennään rahan takii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella ei oo OF-tiliä niin en alkais seukkaan

M18

Äidilläs oli OF-tili kun sut synnytti.

Vierailija
104/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien naisten somet ovat niin samanlaisia, että ei yllätä.

Vierailija
105/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella ei oo OF-tiliä niin en alkais seukkaan

M18

Äidilläs oli OF-tili kun sut synnytti.

Bro melkein servasit 🤙

Vierailija
106/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi vielä muutama vuosikymmen uskonut kuinka alhaalle suomalaisen naisen moraali voi laskea. Etsin vaimoni maxxahanmxxuuttajien joukosta.

Vierailija
107/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti tylsä, mutta miksi voimaantuminen tarkoita aina perseen esittelyä ja melkein alasti olemista?

Miksei se voisi olla jotain ihan muuta, vaikka seuraavan Facebookin koodausta tai jotain muuta?

En myöskään ymmärrä miten ”vaikuttaminen” on sitä, että mainostetaan krääsää Instagramissa.

Vierailija
108/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on jotenkin hukassa itsensä kanssa, vaikka luulee voimaantuneensa.

Vierailija
109/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisten taso laskee huolustuttavan nopeasti...

Vierailija
110/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lihaksilla 🤔

Vierailija
111/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karzee perze.

Vierailija
112/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
113/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti tylsä, mutta miksi voimaantuminen tarkoita aina perseen esittelyä ja melkein alasti olemista?

Miksei se voisi olla jotain ihan muuta, vaikka seuraavan Facebookin koodausta tai jotain muuta?

En myöskään ymmärrä miten ”vaikuttaminen” on sitä, että mainostetaan krääsää Instagramissa.

OnlyFans = Only chance.

Vierailija
114/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinze vaikuttaa ihan sympaattiselta. mutta kauhean leimaavaa, on toi netti meininki, jos haluaa myöhemmin elämässä tehdä, muiden alojen töitä.

mainosmalli, pr henkilö,tuote esittelijä ym.vois olla kauniille naiselle ja nuorelle.pikkusen turvallisempi ja ammatillisesti järkevämpi homma.

Vierailija
115/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aika on niin rajaton ja kummallinen mitä eletään.

Ja oudommaksi menee.

Ei itse kehtaisi missään tapauksessa isänsä kanssa edes aloittaa keskustelua jostain Onlyfanista, saati sen sisällöstä.

Toki jokainen pyrkii tienaamaan elantonsa siinä missä kokee osaavansa parhaiten.

Mä tykkäsin tosi paljon Book club -elokuvasta, jossa neljä vanhempaa naista lukee 50 Shades of Gray -kirjan. Se on tosi hauska leffa ja suosittelin sitä äidilleni ajattelematta asiaa. Hän ei tiennyt mistä 50 Shades of Gray kertoi ja mä en oikein tiennyt, miten lähden sitä selittämään... :D

En itsekään ole kirjoja lukenut, mutta se leffa oli ihan huippu. Siinä on Jane Fonda ja Diane Keaton, ja ajattelin, että äiti tykkäisi.

Vierailija
116/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan söpö.

Vierailija
117/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Just eilen katsoin Tinzen instaa ja mietin, että ompa lahjakas tanssija. Miksi sen nyt sinne Only Fansiin piti mennä? Vaikka Tinzen tanssit ovat rivoja, on siinä kuitenkin iso ero näyttää kaikki.

Eikö ole muutenkin menestynyt, ainakin paljon tekee kaikkea.

Vierailija
118/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiminen on vaikea ala tehdä rahaa. Vaikka olisi heittämällä kuinka lahjakas tahansa, pennoset ovat tiukilla. Keskinkertainen muusikko tienaa enemmän kuin tanssin huippu.

Vierailija
119/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aika on niin rajaton ja kummallinen mitä eletään.

Ja oudommaksi menee.

Ei itse kehtaisi missään tapauksessa isänsä kanssa edes aloittaa keskustelua jostain Onlyfanista, saati sen sisällöstä.

Toki jokainen pyrkii tienaamaan elantonsa siinä missä kokee osaavansa parhaiten.

Mä tykkäsin tosi paljon Book club -elokuvasta, jossa neljä vanhempaa naista lukee 50 Shades of Gray -kirjan. Se on tosi hauska leffa ja suosittelin sitä äidilleni ajattelematta asiaa. Hän ei tiennyt mistä 50 Shades of Gray kertoi ja mä en oikein tiennyt, miten lähden sitä selittämään... :D

En itsekään ole kirjoja lukenut, mutta se leffa oli ihan huippu. Siinä on Jane Fonda ja Diane Keaton, ja ajattelin, että äiti tykkäisi.

Rohkeasti vaan. Äitisi tietää kyllä sekä sadismin, masokismin että seksin, ellei ole kasvanut lahkossa. Saattaapa vastapalloon suositella vaikkapa Justinea tai neiti O:n tarinaa, jos on lukunaisia.

Vierailija
120/166 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa joka oikeasti luki kyseisen artikkelin?

"– Mä haluan, että Onlyfansissa pääsee ikään kuin bäkkärille mun elämääni. Mulla on julkaisematonta materiaalia vuosien varrelta. Onlyfansin kautta pääsee oikeasti katsomaan, mitä tapahtuu mun elämässäni, mitä tapahtuu kuvauksissa, mitä tapahtuu ennen tanssituntia." (https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ffc920aa-4130-49d3-88f2-6a5d40…)

Tästä ymmärtäisin että Tinze ei käytä OnlyFansia aikuisviihdemielessä.

Näin mäkin käsitin, että jakaa enemmän omaa elämäänsä tuolla, ei niinkään alastomuutta. En sitten tiedä, että ollaanko sinisilmäisiä, kun ajatellaan, ettei mitään alastontouhua siellä olis.