Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että suurinosa "tyttärelle/pojalle nimi" -keskusteluista on tekaistuja?

Vierailija
13.06.2015 |

Vai uskotko, että suurinosa niistä on aitoja, ja ihmiset todella kyselevät aina vauvan av-palstalta muiden mielipiteitä ennen kuin antavat nimen lapselleen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyselevät ideoita. Eipä siinä mitään väärää ole.

Vierailija
2/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SuurinVÄLIosa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ovat aitoja, mutta että nimiä vähän muokataan jottei tunnisteta: tyyliin Juhon siskolle nimi --> lapsen nimi oikeasti Juha jne.

Vierailija
4/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa (suurin osa) trolleja. Vaikea kuvitella, että joku ei itse keksisi nimeä lapselleen...

Vierailija
5/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei varmaankaan ole siitä ettei keksisi, vaan haluaa saada ideioita (omien lisäksi) ja mahdollisesti myös testata nimeä, ettei sitten tule yllätyksiä tyylin "Anu Saukko" tmv.

Vierailija
6/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa varmasti on. Ja varmasti jos joku tälläkin palstalla vilpittömästi kyselee, niin kohta on pari trollikyselyä pystyssä. Ja miksei kyseltäisi - tuskin kukaan kaikkia nimiä tietää? :)

Vierailija
7/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, mutta on todellisiakin. Yhden tunnistin, kysyttiin tietyn lapsiryhmän sisarelle nimeä, kerrottoiin suurinpiirtein lasten ikä ja yhden nimi oli muutettu ihan pikkuisen, tyyppiin Mikealista tehty Mika, mutta muuten oli oikeat nimet. Kysyjä ei ollut kuitenkaan lasten oma äiti, vaan äitipuoli, jonka tiesin olleen raskaana samoihin aikoihin, esiintyi äitinä. Samoin yhdessä viestissä tunnistin sukulaislapset ja kun kysyin suoraan, oletkohan sukulaiseni, kysyjä häipyi. Mutta suurin osa on leikittelyä, varmaan aika nuoria. Itse olin joskus 12-13-vuotiaana tosi kiinnostunut miettimään lapsilleni nimiä. Mutta ei niitä tositilanteessa tarvinnut muilta kysyä.