Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä, joka juo yksin?

Vierailija
04.02.2022 |

Niin? Onko juominen sallittu vain porukassa ja kielletty yksinäisiltä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viitisen kertaa kun vuodessa juon, niin juon yksin. Erittäin rentouttavaa kuunnella levyjä, säveltää musiikkia, pelata, roikkua netissä jne. Todellista laatuaikaa. Puolisoni ei käytä oikeastaan lainkaan alkoholia, joten en itsekään kuin tosiaan muutamia kertoja vuodessa. Jos olisin sinkku, niin olisi joka viikonloppu ohjelmassa tuo sama, ihana kalsarikänneily. Sosiaalisen juomisen lopetin jo n. 15 vuotta sitten. M44

Vierailija
22/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanosin, että toivottavasti hänellä pysyy juominen ns. hallinnassa; toki sen hallinnan voi yhtälailla menettää silloin kun juo yhdessä tois(t)en kanssa. Itse vain olen havainnut, että minun on yritettävä hieman vältellä yksin tissuttelua, niin pysyn paremmin kohtuudessa. - Kuluneena "korona aikana" olisi (ollut) pelottavan helppoa unohtaa hana auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään juoda yksin koska juon paljon ja en jaksa kännimokia. 

Tuttavani ovat tyytyväisiä koska tapaavat minut aina selvinpäin. Minä olen tyytyväinen koska voin juoda ilman morkkista eli kaikki ovat tyytyväisiä paitsi lääkärini joka koettaa raitistaa minua.

Minä juon aina yksin, ei muutenkaan ole juuri kavereita työympyröiden ulkopuolella, niin miksi sitten lähtisin johonkin baariin ryyppäämään. En nautikaan mitenkään isossa porukassa olemisesta. Minussa on taipumusta alkoholismiin, vaikka olen saanut sen nykyisellään aika hyvin kuriin. Lääkärille kerroin ottavani 0-2 kertaa alkoholia viikossa, oikeasti otan 5-7 kertaa. Mutta minä olenkin lääkäri.

Vierailija
24/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani ovat tyytyväisiä koska tapaavat minut aina selvinpäin. Minä olen tyytyväinen koska voin juoda ilman morkkista eli kaikki ovat tyytyväisiä paitsi lääkärini joka koettaa raitistaa minua.

Minä juon aina yksin, ei muutenkaan ole juuri kavereita työympyröiden ulkopuolella, niin miksi sitten lähtisin johonkin baariin ryyppäämään. En nautikaan mitenkään isossa porukassa olemisesta. Minussa on taipumusta alkoholismiin, vaikka olen saanut sen nykyisellään aika hyvin kuriin. Lääkärille kerroin ottavani 0-2 kertaa alkoholia viikossa, oikeasti otan 5-7 kertaa. Mutta minä olenkin lääkäri.

Viesti katkesi kesken. On tutkittu, että potilas vähättelee alkoholinkäyttömääriään ja todellisuus on noin 4 x isompi, mitä potilas kertoo.

Vierailija
25/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viesti katkesi kesken. On tutkittu, että potilas vähättelee alkoholinkäyttömääriään ja todellisuus on noin 4 x isompi, mitä potilas kertoo.

Mä kerroin lääkärille ottavani 8-12 kaljaa joka päivä eli oikeasti otan siis 32-48 kaljaa päivittäin??? 

Koska tutkimuksen mukaan ihmisen elimistö hajottaa noin yhden alkoholiannoksen tunnissa niin olen monen sadan promillen/prosentin/kuutiolitran kännissä tälläkin hetkellä. 

Vierailija
26/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muutenkaan joisin kun olen yksinäinen?