Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytän kuukauden päästä 23 ja vanheneminen ahdistaa

Vierailija
13.06.2015 |

En haluaisi vanheta enää enempää. Lapset on ihania, mutta en niitä itse halua. Pitäisi jo tässä iässä hankkia lapsia ja mennä naimisiin. Molemmilla siskoillani oli jo minun ikäisenäni lapsia eikä minua itseäni kiinnosta edes seurustelu. Ei minua itseasiassa vanheneminen haittaa, mutta en vaan halua käyttäytyä aikuismaisesti. Olen luonteeltani vilkas ja lapsellinen. En tiedä olenko vaan jälkeen jäänyt. Olenko vain poikkeava. Mua inhottaa yrittää esittää aikuismaista vaikka en edes osaa olla normaali aikuinen. Anteeksi sekava teksi. Kirjoitan tätä puhelimella. Mua vaan ahdistaa kun en halua ihmisten olettavan mun käyttäytyvän tietyllä tavalla. Haluaisin vaan olla oma itseni, mutta tuntuu että muut tuomitsevat kun kuulevat ikäni koska näytänkin nuoremmalta mitä oikeasti olen. En tiedä, piti kai vaan saada avautua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootappa kun täytät 27. Sitten vasta kolmikympiset pelottavatkin.

Vierailija
2/4 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sellainen kun olet, muiden mielipiteistä ja odotuksista välittämättä. Se käy sitä helpommaksi mitä vanhemmaksi tulet, ja se on vanhenemisessa parasta. T. N47v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän itse nuoruuttani nyt nelikymppisenä. Tuskin maltan odottaa, mitä kaikkea jännää, hupsua ja iloista tulevaisuus tuo tullessaan :)

Vierailija
4/4 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupes ahistaa vanheneminen jo 18vnä :D mut eniten ahistaa juurikin kaikki nuo odotukset mitkä kohdistuu tähän ikään pitäisi olla jossakin tietyssä vaiheessa elämässä työ,oma kämppä kumppani.. Musta tuntuu etten henkisesti oo vanhentunu yhtää viimesen 3 vuoden aikana. Vuodet vaa kuluu nopeemmin :ooo