Oletko karismaattinen?
Oletko? Jos olet, kerro miten se ilmenee.
Kommentit (25)
Todella harva ihminen on karismaattinen ja ne oikeasti karismaattiset ei näillä palstoilla aikaansa kuluta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:00"]Todella harva ihminen on karismaattinen ja ne oikeasti karismaattiset ei näillä palstoilla aikaansa kuluta.
[/quote]
Mistä sinä sen tiedät?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:00"]
Todella harva ihminen on karismaattinen ja ne oikeasti karismaattiset ei näillä palstoilla aikaansa kuluta.
[/quote]
Höpöhöpö. Vastaus: en ole. Olen huomaamaton.
Olen. En sano tätä missään ääneen, enkä muutenkaan niin mieti sitä, miksi miettisin, mutta minkä minä tälle tosiasialle voin. Olen aina ollut, enkä todellakaan aina ole halunnut olla. Siitä on minun elämänkulkuni varrella ollut minulle myös paljon haittaakin. Toisenlaisen elämänpolun kanssa kulkien se voisi olla suuri etu.
Olen karismaattinen, koska ihmiset tuijottaa minua kun kuljen sepalus auki kadulla.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:07"]Olen. En sano tätä missään ääneen, enkä muutenkaan niin mieti sitä, miksi miettisin, mutta minkä minä tälle tosiasialle voin. Olen aina ollut, enkä todellakaan aina ole halunnut olla. Siitä on minun elämänkulkuni varrella ollut minulle myös paljon haittaakin. Toisenlaisen elämänpolun kanssa kulkien se voisi olla suuri etu.
[/quote]
Jostain syystä monilla ihmisillä on tarve kieltää muilta tällaiset ajatukset. Johtuu alemmuudentunteesta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:10"]Mistä sen voi tietää?
[/quote]
Tunteesta. Tietynlaisesta ylemmyydentunteesta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:10"]
Mistä sen voi tietää?
[/quote]
Esim. kanssaihmisten reaktoista, vaikka luontevasti vain yrität olla mahdollisimman huomaamaton ja teet asioitasi tekemättä itsestäsi millään tavoin numeroa. Siitä, minkälaiset ja minkätyyppiset ihmiset tapaavat heti pitää sinusta ja minkälaisten taholta tulet helposti hyväksytyksi, ja toisaalta minkätyyppiset taas yrittävät heti hyppiä silmillesi ja nujertaa sinua maanrakoon, vaikket todellakaan tee yhtään mitään ansaitaksesi sellaista. Minkälaiset ihmiset ihastuvat sinuun, mitä sinun vuoksesi ollaan oma-aloitteisesti valmiita tekemään jne.
6
En ole. Minulla ei ole rahaa, enkä ole lentäjä, lääkäri, lakimies,...
Moni nuori nainen luulee että kaikki miehet haluaa heitä. Ovatko he siis karismaattisia? Ainakin omasta mielestään.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:15"]
[/quote]
Ei Putinkaan ole.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:17"]
[/quote]
Ei Putinkaan ole.
[/quote]
Eiku sori, onhan se lakimies alkujaan. Ei ollut lohdutusta tästä sulle :(
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:10"]
Mistä sen voi tietää?
[/quote]
Esim. kanssaihmisten reaktoista, vaikka luontevasti vain yrität olla mahdollisimman huomaamaton ja teet asioitasi tekemättä itsestäsi millään tavoin numeroa. Siitä, minkälaiset ja minkätyyppiset ihmiset tapaavat heti pitää sinusta ja minkälaisten taholta tulet helposti hyväksytyksi, ja toisaalta minkätyyppiset taas yrittävät heti hyppiä silmillesi ja nujertaa sinua maanrakoon, vaikket todellakaan tee yhtään mitään ansaitaksesi sellaista. Minkälaiset ihmiset ihastuvat sinuun, mitä sinun vuoksesi ollaan oma-aloitteisesti valmiita tekemään jne.
6
[/quote]
Tämä pitää todellakin paikkansa! -ap
[/quote]
Ei Putinkaan ole.
[/quote]
Eiku sori, onhan se lakimies alkujaan. Ei ollut lohdutusta tästä sulle :(
[/quote]
Eikä se ole karismaattinen.
Karismaattiset ihmiset on sellaisia, jotka herättää huomion positiivisella tavalla, eli ihmiset ihailevat häntä tai pyrkivät häntä lähelle. Huomiota herättävä ulkonäkö ei tähän todellakaan riitä, vaan tarvitaan voimakasta persoonaa. Karismaattinen ihminen ei ärsytä muita muuten kuin aiheuttamalla kateutta toisissa. Siis se, että joku on hyvin ärsyttävällä tavalla huomiota herättävä (esim. ilkeä tai toisia alentava) on kaukana karismasta.
En tietääkseni tunne ketään kovin karismaattista ihmistä henkilökohtaisesti. Itse en todellakaan ole sellainen. Jään helposti huomaamattomaksi isossa joukossa eikä mua pysähdytä kuuntelemaan.
Karismaattisuus on sisäistä säteilyä, jolle ei voi mitään. Tullessaan sisään huoneeseen kaikki huomaavat sinut. Koulutus, tittelit, varakkuus ym. eivät liity asiaan mitenkään. Toisinaan törmää ihmisiin, jotka yrittävät tehdä itsestään karismaattisia korostetuilla eleille, kopisevilla koroilla, ilmeillä. Ei onnistu.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:00"]Todella harva ihminen on karismaattinen ja ne oikeasti karismaattiset ei näillä palstoilla aikaansa kuluta. [/quote] Mistä sinä sen tiedät?
[/quote]
Näkeehän sen ensivilkaisuilla jo normaalikin ihminen, että täällä porukka on aika kummallista.
Aika paska elämä on jos viettää aikaansa täällä paljon vapaaehtoisesti :)
Mitäs tää karismaattinen nyt oikein tarkoittaa? Erittäin luultavasti en ole karismaattinen.
Vastaajien olemattomuus ei yllätä