Onko noloa mennä tähän aikaan perjantai-iltana yksin ostamaan vessapaperia?
Kaikki muut on jossain kavereiden ja puolison kanssa. Yksin sitten kävellä vessapaperi paketin kanssa pitkin katuja. Mitä kassakin ajattelee? Tuolla ihmishylkiöllä ei ole muuta elämässään kuin vessakäynnit.
Kommentit (39)
Osta mämmiä lisäksi niin ei näytä niin nololta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen se Pirjo Heikkilän sarja Pirjo, tilanteet ei ois olleet alunperin noloja mutta selittelemällä tekee niistä sellaisia. :D
Mua nolottaa usein (ja turhaan) monenlaiset asiat mutta niitä päin kannattaa vaan mennä. Kaikki sen arseensa ainakin toivottavasti vessassa pyyhkii, papruostoksille siis vaan
Meinaatko, että on ok eli ei noloa, jos en selitä tilannettani kaupan kassalle samalla kun ostan vessapaperia? Ap
Kassaa ei kiinnosta kuulla minkäänlaisia selityksiä minkään ostoksen kohdalla.
Laita tuote hihnalle, kassa skannaa hinnan ja kertoo mitä maksaa. Maksat tuotteen ja jatkat matkaa. Kassalla on siinä vaiheessa jo toinen asiakas, jonka ostoksia skannaa.
En suostu uskomaan tätä. Ap
Älä sitten usko. :)
Mene kauppaan ja osta kaikkea sellaista mitä tarvitaan ja mikä ei heti pilaannu ja se vessapaperi menee siinä muiden tuotteiden mukana
Ootko hakannu koko päivän hanskaan ja papru loppu?
Mikä on se kellonaika, jonka jälkeen wc-paperin ostaminen muuttuu noloksi? Onko samoja sääntöjä muille päivittäistarvikkeille? Mihin aikasn olen nolo ostaessani jauhelihaa?
Olen kaupasa kassalla En edes muista mitä ihmiset ostavat. Ihan sama mitä. Kaikki tulee suusta automaatilla, sum,a onko bonuskorttia, kuitti? ja koko ajan miettii omia asioita
Vierailija kirjoitti:
Osta mämmiä lisäksi niin ei näytä niin nololta
Tuossa on ideaa. Itselläkin on muutama rove pakastimessa jo nyt. Mistä sitä tietää jos mämmin hinta tai kulutus lisääntyy yllättävän paljon.
Voihan sitä kassalla valehdella, että pitää ostaa kumppanille vessapaperia kun tulinen ruoka vetää sillä mahan ihan kuralle. Saa samalla maineen tulisen ruuan ystävänä ja huolehtivaisena kumppanina.
Eri asia se on asioida aina samassa kaupassa ja ostaa hyvin usein talouspaperia ja kosteusvoidetta. Luulen, että se herättää epäilyksiä...
Terveisin Naispelko28
Suosittelen lämpimästi keräämään sellaisen 10-30 henkilön lössin ja menette yhtaikaa kauppaan hakemaan kaikille pari paketillista vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi keräämään sellaisen 10-30 henkilön lössin ja menette yhtaikaa kauppaan hakemaan kaikille pari paketillista vessapaperia.
*hakemaan = ostamaan
Monissa pakkauksissa on muovilenkki josta pakkausta voi kantaa.
Kaappaa kadulta joku Keijo kainaloon, käytte Lidlissä ostaa sen vessapaperin ja sit vaan ghostaat sen johonki kinokseen. Toimii, eikä hävetä hetkeekään.
Mä haluaisin punaviiniä ja sitä kai on ainakin vähän noloa lähteä hakemaan.
Onneksi pärjään ilmankin. Putouskin taitaa kohta alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä kassalla valehdella, että pitää ostaa kumppanille vessapaperia kun tulinen ruoka vetää sillä mahan ihan kuralle. Saa samalla maineen tulisen ruuan ystävänä ja huolehtivaisena kumppanina.
Eri asia se on asioida aina samassa kaupassa ja ostaa hyvin usein talouspaperia ja kosteusvoidetta. Luulen, että se herättää epäilyksiä...
Terveisin Naispelko28
Pro tip: kannattaa ostaa kondomeja myös, niin kassa ei ajattele että sitä vaan yksin runkkaa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko28
Pro tip: kannattaa ostaa kondomeja myös, niin kassa ei ajattele että sitä vaan yksin runkkaa kotona.
Kyllä me kassat noi kikat tiedetään!
Todella noloa - ei auta kuin pyyhkiä sormeen jos paperi loppu.
Osta samalla hirvee määrä kortsuja ja liukkaria ja iske kassalla silmää.
Ei muista sua säälittävänä, yksinäisenä kakkapaperityyppinä.
En suostu uskomaan tätä. Ap