Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikea myy vuosittain MILJARDI lihapullaa (Montako söit viimevuonna?)

Vierailija
04.02.2022 |

Joka hetki jossain päin maailmaa syödään Ikean lihapulla, noin 50 lihapullan sekuntivauhdilla!
Monille Ikea myös ainoa ravinnonlähde!
(Ikean ylijäämä lihapullien myötä!)
Suomessa ja Ruotsissa lihapullien liha on hevosenlihaa pohjoismaista ja itäeuroopasta mutta ympärimaailmaa on erilaisia liha-aiheita, paikallista makua mukaillen!

Ikea myy vuosittain MILJARDI lihapullaa (Montako söit viimevuonna?)

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vaihtoehto ”olen syönyt ikeassa, mutta en lihapullia”

Vierailija
22/24 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vuosia sitten maistanut. Järkyttävän ylihypetettyjä kumipullia. Ei poikkea  mitenkään tavan einespullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt ikeassa kerran, enkä silloinkaan syönyt kanan?palaani loppuun, eli vastasin etten syö siellä. Pari kertaa olen ohikulkiessa kylläkin käynyt ostamassa lihapullapussin kotiin... Silloin kun alkoivat raisiossa myydä ruokaa kassojen jälkeen aulassa..... riittääkö 5 vuotta sitten?

Ikeasta tulee mieleen ruotsinlaivan cafeteria.... Ja ruotsinlaivan cafeteriasta tulee mieleen oksennus. Sillä erotuksella että ruotsinlaivalla on suojakänni.

Vierailija
24/24 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKEA vetää takaisin erän HUVUDROLL KASVISPYÖRYKKÄ 1000 g PAKASTE -tuotetta

10.2.2022

IKEA kehottaa kaikkia asiakkaita, jotka ovat ostaneet HUVUDROLL KASVISPYÖRYKKÄ 1000 g PAKASTE -tuotetta parasta ennen -päivämäärällä 26.10.2022, palauttamaan tuotteen IKEA-tavarataloon. Tuotteesta maksetaan täysi hyvitys, sillä se saattaa sisältää muovinpalasia.

https://www.ikea.com/fi/fi/customer-service/product-support/recalls/ike…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä