Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämässä ei ole mitään aikuisten asioita.

Vierailija
13.06.2015 |

Tarkoitan sellaisia asioita, joissa ei voisi olla lapset mukana. Aina ne ei ole esimerkiksi kaupassa, koska ovat jo koululaisia. Vaikka ne olisivat 24/7/365 mun vieressäni, ne eivät näkisi mitään lasten silmille sopimatonta, eivät edes saunakaljan juomista. Mun mielestä hirveän surullista. :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla näin? Eivät edes kuulisi aikuisten keskusteluja arkaluontoisista aiheista, koska sellaisia ei ole. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lasten pitäisi nähdä ns. sopimatonta aikuisten elämää?
Yksi saunakalja ei mielestäni kyllä ole sopimatonta.
Varmaan sun lapset kuitenkin tietää/näkee, että käyt töissä, kaupassa, siivoat, näet ehkä kavereita joskus, maksat laskuja ym. "aikuisten asioita" .
Mutta jos siis tarkoitat, että sinulla ei ole lainkaan ystävien kanssa ulkona käymistä, alkoholin käyttöä, krapulaa, flirttailua, seksiä, niin joo, onhan se vähän surullista, osa noista, sinulle mikäli se ei ole sinun oma valinta.

Vierailija
4/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:14"]Miksi lasten pitäisi nähdä ns. sopimatonta aikuisten elämää?
Varmaan sun lapset kuitenkin tietää/näkee, että käyt töissä, kaupassa, siivoat, näet ehkä kavereita joskus, maksat laskuja ym. "aikuisten asioita" .
Mutta jos siis tarkoitat, että sinulla ei ole lainkaan ystävien kanssa ulkona käymistä, alkoholin käyttöä, krapulaa, flirttailua, seksiä, niin joo, onhan se vähän surullista, osa noista, sinulle mikäli se ei ole sinun oma valinta.

[/quote]
Ei tietenkään lasten pitäisi nähdä aikuisten asioita. Voit olla hyvin huoletta, sillä elämässäni ei ole mitään sellaista. Tuhmin tekemäni asia on kakalla käynti. Ap

Vierailija
5/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:14"]Miksi lasten pitäisi nähdä ns. sopimatonta aikuisten elämää?

[/quote]
Ei tietenkään lasten pitäisi nähdä aikuisten asioita. Voit olla hyvin huoletta, sillä elämässäni ei ole mitään sellaista. Tuhmin tekemäni asia on kakalla käynti. Ap
[/quote]

Siis onko sun pointti se, että sulla ei ns. ole elämää kodin ja lasten lisäksi? Ja se on se surullinen asia?

Vierailija
6/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:14"]Miksi lasten pitäisi nähdä ns. sopimatonta aikuisten elämää?

[/quote]
[/quote]

Siis onko sun pointti se, että sulla ei ns. ole elämää kodin ja lasten lisäksi? Ja se on se surullinen asia?

[/quote]
Kyllä. Ap

Vierailija
7/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meilläkin oli ennen. Sitten nuorimman ollessa jotain 12 v. otin ekan saunasiiderin ja sen jälkeen ovat muutaman kerran nähneet mut hiprakassa, ei kännissä. Olen myös alkanut käymään miehen kanssa viihteellä, festareilla jne. Ei kovin usein, mutta pari kertaa vuodessa. Mun mielestä elämä on paljon kivempaa, kun pitää välillä hauskaa ihan ilman lapsia. Vaikka heidänkin kanssaan on hauskaa, mutta "aikuishauska" on kuitenkin erilaista.

Vierailija
8/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:20"]Noin meilläkin oli ennen. Sitten nuorimman ollessa jotain 12 v. otin ekan saunasiiderin ja sen jälkeen ovat muutaman kerran nähneet mut hiprakassa, ei kännissä. Olen myös alkanut käymään miehen kanssa viihteellä, festareilla jne. Ei kovin usein, mutta pari kertaa vuodessa. Mun mielestä elämä on paljon kivempaa, kun pitää välillä hauskaa ihan ilman lapsia. Vaikka heidänkin kanssaan on hauskaa, mutta "aikuishauska" on kuitenkin erilaista.
[/quote]
Ah, kuulostaa hyvältä, että tästä voi joskus olla ulospääsy. Oletko saanut myös seksielämän kehitettyä miehesi kanssa sittemmin? Ap

Vierailija
9/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä... Ei mullakaan ole. Viiden lapsen totaali yyhoo olen. Osa lapsista jo niin isoja että eikä vapaasti voisin tehdä omia juttuja mutta en enää tiedä mitä haluaisin tehdä, eikä ole ketään kenen kanssa tehdä. Surullista. Totta.

Vierailija
10/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes seksiä? Kyllä, kuulostaa huolestuttavalta. Minä puhun myös mieheni kanssa sellaisia juttuja jotka eivät tosiaan sovi lapsille.

Vierailija
11/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on ne syyt jotka ovat johtaneet tähän? Onko joskus ollut toisin (varmaan ainakin silloin kun lapset ovat saaneet alkunsa)? Haittaako se sinua itseäsi? Oletko miettinyt miten tilannetta saisi muutettua?

Vierailija
12/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, seksielämäkin on palannut. =)
Lasten ollessa pieniä pystyi hyvin laittamaan muumit pyörimään ja mennä lukkojen taakse. Lasten ollessa teinejä seksin harrastaminen vaikeni 98 % ja pikkuhiljaa sitä ei enää edes halunnut.
Nyt kun ollaan alettu elämään omaa elämääkin, niin seksi on palannut meidän elämään entistä parempana.

Vierailija
13/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
14/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla nimenomaa on niitä aikuisten asioita! Aikuisuus on just tota! Ihan pirun tylsää!

Vierailija
15/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:20"]Noin meilläkin oli ennen. Sitten nuorimman ollessa jotain 12 v. otin ekan saunasiiderin ja sen jälkeen ovat muutaman kerran nähneet mut hiprakassa, ei kännissä. Olen myös alkanut käymään miehen kanssa viihteellä, festareilla jne. Ei kovin usein, mutta pari kertaa vuodessa. Mun mielestä elämä on paljon kivempaa, kun pitää välillä hauskaa ihan ilman lapsia. Vaikka heidänkin kanssaan on hauskaa, mutta "aikuishauska" on kuitenkin erilaista.
[/quote]
Eli typistitte itsenne takaisin teinin tasolle?! :)

Vierailija
16/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:58"]Sinulla nimenomaa on niitä aikuisten asioita! Aikuisuus on just tota! Ihan pirun tylsää!
[/quote]
Olet siis ihan vakavissasi sitä mieltä, että pikkutunneille viinilasillisen ääressä keskustelu ystävän kanssa, teatterissa, konsertissa tai oopperassa käynti (muussa kuin lasten näytöksessä), rakastelu miehen kanssa tai vaikka firman pikkujoulu ovat asioita, jotka kuuluvat vain teini-ikään? Okei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän