Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirena hormonikierukka!

Vierailija
13.06.2015 |

Kokemuksia kaipailen. Mulle laitettiin pari päivää sitten...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ois kannattanut. Lihoin, iho kukki, halut meni ja kaikki ketutti. Pakkohan se oli poistattaa ja se poisto oli hirvee kokemus :( Ei ikinä enää...

Vierailija
2/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia olisi ehkä kannattanut kysellä ENNEN laittoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun se sopii (ei jatkuvaa tiputtelua tms. ikävämpää), niin on oikein hyvä. Voi jopa lopettaa kuukautiset. Itsekin laitattaisin uudestaan, jos voisin.

Vierailija
4/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs menossa. Pelkästään positiivista sanottavaa.

Vierailija
5/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lopetti vuodot. Kolmisen kuukautta tiputteli ja sit loppu. Iho ei ole kukkinut, halut ennallaan eikä mielialamuutoksia, mutta lihonut olen minäkin.

Vierailija
6/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt jo kolmas menossa. Olin aiemmin kokeillut pillereitä ja ehkäisyrengasta, mutta sain niistä ikäviä oireita, kuten hallitsemattomia mielialanvaihteluita ja haluttomuutta. Kierukan laittaminen varsinkin ensimmäisellä kerralla sattui aivan hirveästi, vaikka olenkin synnyttänyt, mutta on se sen arvoista. Ei pelkoa raskaaksi tulemisesta, ei mielialanvaihteluita, ei haluttomuutta, ei kuukautisia. Halvaksikin kierukka tulee, hinnaksi ei jää kuin parikymppiä vuodessa ja toki myös siinä säästää, kun ei tarvitse hankkia kuukautissuojia. Ainoa haittapuoli kivuliaan asettamisen lisäksi on, että seksissä pitää vähän varoa. Joissain asennossa kierukka tuntuu jotenkin raapivan kohdun seinämiä, mikä voi tuntua inhottavalta. Myös kumppania voi kierukka häiritä. Poistolangat kuulemma tuntuvat peniksen kärjessä.

Vierailija
7/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä läitettiin kyseinen kierukka n. 4kk sitten. Mitään sen kummempaa haittaa ei ole esiintynyt, mitä nyt välivuotoja. Mutta niidenkin pitäisi loppua 6kk päästä asetuksesta. Kuukautis vuoto on lähes olematonta kun vertaa aikaa ennen kierukkaa. Minä suosittelen. :)

Vierailija
8/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kierukka menossa. Vuodot loppui kokonaan muistaakseni 3kk jälkeen, akneen auttoi, vaikka olen kuullut että monilla vaikuttaa päinvastoin. Painoon eiole vaikutusta ollut, mieliala ei heittele niin paljon kuin pillereillä :)

Vierailija
9/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitto sattui, vuotoa oli muutamana kuukautena runsaasti ja sit loppui. Kolme vuotta ilman menkkoja,sit poistettiin raskausyrityksen takia :) kierukka pysy hyvin paikallaan, ei ollu kipuja, ei mielialamuutoksia tai muutakaan. Aion ottaa synnytyksen jälkeen taas :)

Vierailija
10/10 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain positiivisia kokemuksia. Ennen Mirenaa minulla oli kuparikierukka, joka teki kuukautisistani sietämättömän pitkät ja kivuliaat. Mirenan kanssa kuukautiset jäivät pois noin puolessa vuodessa. Ei ole tullut iho- tai mielialaoireita tai muitakaan hankalia sivuvaikutuksia. Ainoa huono puoli lienee se, että Mirenan laittamisen jälkeen ruokahaluni on pienentynyt merkittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän