Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostele aamuinen palani

Vierailija
13.06.2015 |

Munakas, raejuustokeko ja punaista ediä. Kahvia join aiemmin aamuyöllä ja edi ei kuulu juominkeihini säännöllisesti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostele :)

Vierailija
22/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:22"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:00"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:57"]Yök, kuulostaa kauhealta. Itse söin kahvia , parmesanmunakkaan ja ison kupin salaattia oliiviöljyllä ja balsamicolla sekä pienen sämpylän.  [/quote] Öh... itsekin söit munakkaan :DDD ja mitä kamalaa on munassa ja raejuustossa? Ihan vitun hyvää ja terveellistä. [/quote] No juuri se raejuusto, joka on ihan vitun pahaa. Eipä tuo edellisenkään aamupala hyvältä vaikuta. Ihme paskaa te vetelette napaanne jo heti aamusta, hyi saatana. Mahtaa kiristää pinnaa tuollaiset syömingit, kun pitää olla NIIIIN vitun terveellistä kaikki.      [/quote] öh... raejuusto on ihan perkeleen hyvää, ja jos yhtään lohduttaa, niin söin suklaata yöllä. Ap. Ps. Ei muuten kiristä pinnaa, syön näin koska rakastan munakasta ja raejuustoa ja olen koukussa :) [/quote] Öh, no ihan perkeleen pahaa se on vaikka kuinka yrittäisit vakuutella. Uuuu ja söit ihan suklaata yöllä!! Vau! Pitäisikö nyt huutaa "hurraa" huutoja antaa mitali? Vittu, kylve vaikka siinä alapään hiivalta näyttävältä raejuustossas, kun se on niin ihQua, ketä kiinnostaa... Kaikenlaisia idareita aamuisin täälläkin on. [/quote] Erikoinen hiivatulehdus sulla, pitäiskö menmä lääkäriin?

[/quote]

Ei mulla ole hiivatulehduksia ollut koskaan. Joskus vaan täällä tullut kuva eteen (joku typerys laittoi) ja raejuustolta näytti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:50"]En ole syönyt vielä mitään tänään. Heräsin kasilta. Lasi vettä. Pieni kurkkuvoileipä ja teetä varmaan kohta. Kun nyt tuli mieleen tästä ketjusta, ei ole iso nälkä.
[/quote]

Hyvä tietää

Vierailija
24/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:22"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:00"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:57"]Yök, kuulostaa kauhealta. Itse söin kahvia , parmesanmunakkaan ja ison kupin salaattia oliiviöljyllä ja balsamicolla sekä pienen sämpylän.  [/quote] Öh... itsekin söit munakkaan :DDD ja mitä kamalaa on munassa ja raejuustossa? Ihan vitun hyvää ja terveellistä. [/quote] No juuri se raejuusto, joka on ihan vitun pahaa. Eipä tuo edellisenkään aamupala hyvältä vaikuta. Ihme paskaa te vetelette napaanne jo heti aamusta, hyi saatana. Mahtaa kiristää pinnaa tuollaiset syömingit, kun pitää olla NIIIIN vitun terveellistä kaikki.      [/quote] öh... raejuusto on ihan perkeleen hyvää, ja jos yhtään lohduttaa, niin söin suklaata yöllä. Ap. Ps. Ei muuten kiristä pinnaa, syön näin koska rakastan munakasta ja raejuustoa ja olen koukussa :) [/quote] Öh, no ihan perkeleen pahaa se on vaikka kuinka yrittäisit vakuutella. Uuuu ja söit ihan suklaata yöllä!! Vau! Pitäisikö nyt huutaa "hurraa" huutoja antaa mitali? Vittu, kylve vaikka siinä alapään hiivalta näyttävältä raejuustossas, kun se on niin ihQua, ketä kiinnostaa... Kaikenlaisia idareita aamuisin täälläkin on. [/quote] Oletpas sinä vihainen XDDD kannattaa kokeilla kevyttä ja terveellistä syömistä niin vihakin laantuu ;)

[/quote]

No kevyttä se (näin aamuisin) onkin. Kupillinen kahvia riittää herättämään. Ei ole tapana mussuttaa ruokaa monia kertoja päivässä. 

Vierailija
25/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:22"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:00"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:57"]Yök, kuulostaa kauhealta. Itse söin kahvia , parmesanmunakkaan ja ison kupin salaattia oliiviöljyllä ja balsamicolla sekä pienen sämpylän.  [/quote] Öh... itsekin söit munakkaan :DDD ja mitä kamalaa on munassa ja raejuustossa? Ihan vitun hyvää ja terveellistä. [/quote] No juuri se raejuusto, joka on ihan vitun pahaa. Eipä tuo edellisenkään aamupala hyvältä vaikuta. Ihme paskaa te vetelette napaanne jo heti aamusta, hyi saatana. Mahtaa kiristää pinnaa tuollaiset syömingit, kun pitää olla NIIIIN vitun terveellistä kaikki.      [/quote] öh... raejuusto on ihan perkeleen hyvää, ja jos yhtään lohduttaa, niin söin suklaata yöllä. Ap. Ps. Ei muuten kiristä pinnaa, syön näin koska rakastan munakasta ja raejuustoa ja olen koukussa :) [/quote] Öh, no ihan perkeleen pahaa se on vaikka kuinka yrittäisit vakuutella. Uuuu ja söit ihan suklaata yöllä!! Vau! Pitäisikö nyt huutaa "hurraa" huutoja antaa mitali? Vittu, kylve vaikka siinä alapään hiivalta näyttävältä raejuustossas, kun se on niin ihQua, ketä kiinnostaa... Kaikenlaisia idareita aamuisin täälläkin on. [/quote] Oletpas sinä vihainen XDDD kannattaa kokeilla kevyttä ja terveellistä syömistä niin vihakin laantuu ;)

[/quote]

No kevyttä se (näin aamuisin) onkin. Kupillinen kahvia riittää herättämään. Ei ole tapana mussuttaa ruokaa monia kertoja päivässä. 
[/quote]

XD voi nolo... Lopeta jo :)

Vierailija
26/26 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:36"]

Miksi ei neljän viljan puuro riitä? Minä syön lautasellisen joka aamu, enkä muuta tartte. Pitää nälän ja pysyn hoikkana.

[/quote]

Kuka helvetti jaksaa puuroa syödä joka ikinen aamu? Yök yök yök. Itse syön n. pari kertaa vuodessa puuroa vähän väkisin, kun on rahat finito. En tosin aamuisin, vaan ns. pääruokana.