Kaks krapulaista nukkuu meidän olkkarissa, mitä teen?
Mies kutsui kaksi ystäväänsä meille koko viikonlopuksi. Koti ei tunnu kodilta, kun olohuoneessamme makaa minulle suhteellisen vieraita krapulaisia miehiä. En ole kehdannut nousta pedistäkään, kun pitäisi kulkea noiden kuorsaavien möhömahojen ohi. Aamupalaakaan en kehtaa alkaa tehdä, sillä keittiö on samassa tilassa olkkarin kanssa. Työviikon jälkeen sitä olettaisi voivansa rentoutua kunnolla, mutta ei tämä siltä tunnu. Ahdistaa ja stressaa vain kahta kauheammin. Tekisi melkein mieli olla töissä tämän sijaan.
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:44"]
Tietenkin saat olla kotonasi niinkuin haluat ja kyllä luulisi möhömahojenkin sen tajuavan. Nyt reippaasti ylös ja aamupalalle. Viikonlopusta tulee just niin hyvä kuin haluat. :)
[/quote]
Se koti on muuten myös ap:n puolison. Jos ukolla ei ole kaveriporukkaa alvariinsa paikalla, niin turha siellä on emännän ruveta mieltään osoittelemaan ja riehumaan. Normaalit aamutoimet voi tehdä, käydä aamusuihkussa tai syödä aamupalan ja painua sen jälkeen vaikka uimahalliin, kirjastoon tai lenkille, jos ei halua olla aamua kotona.
[/quote]
Itseasiassa koti on myös AP:n, joten hän voi soittaa poliisit paikalle, ja poliisit häätävät vieraat pois. Jos toinen kirjoilla olevista haluaa vieraat pois, poliisien on häädettävä vieraat, sanoisi toinen mitä tahansa. Sori vaan.
[/quote]
Kyllä siitä ovesta lähtisi ensimmäisenä kaltaisesi pirttihirmu, eikä hyvät ystäväni.
M35v
Riisu alasti (ellet jo ole) ja konttaa lailla koiran olkkariin. Kiehnää nukkuvien äijien ympärillä ja vikise surullisesti. Nuuski haaruksia ja käpälöi kikkeliä. Heittäydy selälleen jalat ojollaan kieputa vartaloasi. Vikise, murahtele ja haukahtele. Luulen, että miehesi pyytää vieraita poistumaan kun näkee tämän episodin eikä tuo ketään enää kyläilemään jatkossa.
Piere kovaäänisesti. Saa sitä kotonaan pieriä.
Tietenkin saat olla kotonasi niinkuin haluat ja kyllä luulisi möhömahojenkin sen tajuavan. Nyt reippaasti ylös ja aamupalalle. Viikonlopusta tulee just niin hyvä kuin haluat. :)
[/quote]
Se koti on muuten myös ap:n puolison. Jos ukolla ei ole kaveriporukkaa alvariinsa paikalla, niin turha siellä on emännän ruveta mieltään osoittelemaan ja riehumaan. Normaalit aamutoimet voi tehdä, käydä aamusuihkussa tai syödä aamupalan ja painua sen jälkeen vaikka uimahalliin, kirjastoon tai lenkille, jos ei halua olla aamua kotona.
[/quote]
Itseasiassa koti on myös AP:n, joten hän voi soittaa poliisit paikalle, ja poliisit häätävät vieraat pois. Jos toinen kirjoilla olevista haluaa vieraat pois, poliisien on häädettävä vieraat, sanoisi toinen mitä tahansa. Sori vaan.
[/quote]
Miksi fakta saa alapeukkuja? Poliisit häätää ne paskiaiset jos AP pyytää. FAKTA.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:53"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:44"] Tietenkin saat olla kotonasi niinkuin haluat ja kyllä luulisi möhömahojenkin sen tajuavan. Nyt reippaasti ylös ja aamupalalle. Viikonlopusta tulee just niin hyvä kuin haluat. :) [/quote] Se koti on muuten myös ap:n puolison. Jos ukolla ei ole kaveriporukkaa alvariinsa paikalla, niin turha siellä on emännän ruveta mieltään osoittelemaan ja riehumaan. Normaalit aamutoimet voi tehdä, käydä aamusuihkussa tai syödä aamupalan ja painua sen jälkeen vaikka uimahalliin, kirjastoon tai lenkille, jos ei halua olla aamua kotona. [/quote] Itseasiassa koti on myös AP:n, joten hän voi soittaa poliisit paikalle, ja poliisit häätävät vieraat pois. Jos toinen kirjoilla olevista haluaa vieraat pois, poliisien on häädettävä vieraat, sanoisi toinen mitä tahansa. Sori vaan. [/quote] Ja sen jälkeen se koti onkin vain ap:n. Tai vain ap:n puolison.
[/quote]
Ja huono se on, koska...
AP:n mies kuullostaa paskakasalta, jota yksikään itseään ja muita arvostava normaali ihminen ei katso sekuntiakaan.
eli hyvä vaan, jos pääsee tuosta idiootista eroon.
Jos molemmat ajattelee että on ok tuoda kavereita sopimatta etukäteen, niin sittenhän sen voi tehdäkin molemmat. Vaikka yhtä aikaa. Ap voi kutsua vaikka anopin ja ehkä apenkin kylään sillä aikana kun mies on rilluttelemassa, ilmiottamatta asiasta miehelle. Eiköstä niin? Voi laittaa anopin nukkumaan siihen olohuoneen sohvalle, mies voi sitten tuoda kaverinsa anopin viereen.
Millaisia emäntiä ja puolisoita te oikein olette?!? Poliisia ollaan soittamassa ja painelemassa mielenosoituksellisesti hotelliin. Minua hävettäisi, jos puolisoni käyttäytyisi noin ystävieni kyläillessä. Eihän ne haisevat ja krapulaiset äijönköriläät tietenkään parhaita mahdollisia vieraita ole, mutta jos tätä ei tapahdu kovin usein ja vastaavasti puolisoni joustaa joissakin minulle tärkeissä asioissa, en todellakaan käyttäytyisi noin. Itse varmaan laittaisin maittavaa aamiaista seurueelle, saunan lämpiämään ja kyselisin, oliko hauska ilta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:49"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä siitä ovesta lähtisi ensimmäisenä kaltaisesi pirttihirmu, eikä hyvät ystäväni.
M35v
[/quote]
Kappas, APn paskakasa mieskö se siinä? :DD Osuiko pahastikin? No, kohta sä lennät kuin leppäkeihäs, ellet ole joku raiskaajanarsisti, joka raiskaa ja alistaa lapsia ja naisia.
Kyllä minä kehtaisin mennä ja olla omassa kodissani juuri niin kuin tykkään. Enrmmänhän se on miehikle hävettävää maata toisten kotona krapuloissaan.
Voi luoja. Onpas herkkää! Ei tuo nyt ihan kärsimistä ole niinkuin ap väitti. Ärsyttävää vain. Melkoisia mimosankukkia täällä! Jos omat likkakaverit tulee kikattamaan viikonlopuksi, se ois sitte ok... Hoh hoijaa.
KUINKA KAUAN TE JAKSATTE VÄÄNTÄÄ TÄTÄ PROVOA?
Yksi ja sama ihminenkö täällä jankkaa itsensä kanssa?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:54"]
Voi vittu... lässyn lässyn! Uskotaan jo, että laitat mielelläsi aamupalaa paskasakille! Tuskin susta paljon muuhun onkaan.
[/quote]
Miten krapula tekee ihmisestä paskasakkia?
Paskasakkia on mielestäni miesvihaajat , joiden elämä pyörii miesvihan julistamisen ympärillä,
aamusta iltaan, viikosta toiseen ja vuodesta toiseen.
[/quote]
Sellainen ihminen, jonka mielestä on ok mennä viikonlopuksi ryyppäämään ja krapulaa potemaan toisten nurkkiin, ON PASKASAKKIA! Varsinkin joku perheenisä, oikeasti wtf?! Mitä vitun intressiä sellaisella olisi viikonloppuloisimisiin, ellei ole täysi luuseri? Se ei tee minusta miesvihaajaa, että kuvottaa tuollaiset paskakasat.
[/quote]
Sulla sitä miestä ei tolla asenteella olekaan. Joten miksi keuhkoat?
[/quote]
Tarkoitat, että tällä asenteella mulla ei ainakaan ole paskaläjä-lassukkaa, joka lähtee viikonlopuksi loisimaan ja örveltämään toisten nurkkiin ja istumaan krapulaisena aamupalapöytään. Mene jo muualle, lassukka. Sulla ei ole mitään sanottavaa mihinkään.
[/quote]
tylsä trolli, mees vaikka runkkaamaan välillä
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:16"]
Millaisia emäntiä ja puolisoita te oikein olette?!? Poliisia ollaan soittamassa ja painelemassa mielenosoituksellisesti hotelliin. Minua hävettäisi, jos puolisoni käyttäytyisi noin ystävieni kyläillessä. Eihän ne haisevat ja krapulaiset äijönköriläät tietenkään parhaita mahdollisia vieraita ole, mutta jos tätä ei tapahdu kovin usein ja vastaavasti puolisoni joustaa joissakin minulle tärkeissä asioissa, en todellakaan käyttäytyisi noin. Itse varmaan laittaisin maittavaa aamiaista seurueelle, saunan lämpiämään ja kyselisin, oliko hauska ilta.
[/quote]
Juurikin näin. Mutta näille mammoille on niin kivaa uhritua joka käänteessä , ja kaataa paskaa miestensä ja muiden miesten niskaan. Eipä ole koskaan tullut vielä mieleeni osoittaa naiselleni mieltäni tai kostaa jotain.
Siinä vaiheessa nostaisin ennemmin kytkintä. Kummallista pirttihirmuilua. Ei olisi todellakaan jatkossa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:16"]
[/quote]
Juurikin näin. Mutta näille mammoille on niin kivaa uhritua joka käänteessä , ja kaataa paskaa miestensä ja muiden miesten niskaan. Eipä ole koskaan tullut vielä mieleeni osoittaa naiselleni mieltäni tai kostaa jotain.
Siinä vaiheessa nostaisin ennemmin kytkintä. Kummallista pirttihirmuilua. Ei olisi todellakaan jatkossa.
[/quote]
Kaipa tuo reaktio riippuisi siitä, onko asiasta sovittu etukäteen ja miten usein tuota. Jos on sovittu, ei mitään ongelmaa. Pari kertaaa vuodessa ei varmaan haittaisi edes yllätysvieraat. Jos taas yllärivieraita alkaisi löytyä olkkarista joka kuukausi, alkaisun varmaan katsella omaa kämppää.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:33"]
[/quote]
[/quote]
Se mies saa kyllä hoitaa vieraansa itse.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:33"]
Mies kutsui kaksi ystäväänsä meille koko viikonlopuksi. Koti ei tunnu kodilta, kun olohuoneessamme makaa minulle suhteellisen vieraita krapulaisia miehiä. En ole kehdannut nousta pedistäkään, kun pitäisi kulkea noiden kuorsaavien möhömahojen ohi. Aamupalaakaan en kehtaa alkaa tehdä, sillä keittiö on samassa tilassa olkkarin kanssa. Työviikon jälkeen sitä olettaisi voivansa rentoutua kunnolla, mutta ei tämä siltä tunnu. Ahdistaa ja stressaa vain kahta kauheammin. Tekisi melkein mieli olla töissä tämän sijaan.
[/quote]
ei hajuakaan, mutta mitä sä voisit olla tekemättä, niin on ruikuttaa aiheesta täällä!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:33"]
[/quote]
[/quote]
Se mies saa kyllä hoitaa vieraansa itse.
[/quote]
Päteekö sama toisin päin? Kun sinulle tulee vaikka sukulaisia kylään, onko ok, että miehesi luimii makuuhuoneessa tai lähtee pois kyläilyn ajaksi?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:59"]Kyllä yhteisen kodin vieraista sovitaan yhdessä. Jos ei tätä ymmärrä, ei ole valmis parisuhteeseen. Aina on mun mies kysynyt multa jopa senkin, jos joku toiselta paikkakunnalta oleva työkaveri on kaupungissa, että voiko tulla meille kahville. Se kuuluu asiaan. Yhteistä kotia ei käytetä niinkuina asuisi siellä yksin. Jos mielestään voi tuoda kotiinsa kysymättä ketä haluaa, silloin pitää myös asua yksin.
[/quote]
Tai sitten pitää vain etsiä kumppani, joka ajattelee asioista samoin. Ei tämä minusta liity kypsyyteen tai kykyyn sitoutua vaan luonteeseen. Minua ei ainakaan haittaa yhtään vieraat, sen paremmin etukäteen sovitut kuin yllätyssellaisetkaan. Mielelläni emännöin. Mukavaa vain, kun tulee juttuseuraa ja vaihtelua arkeen. Ihan oikeasti myös tykkään kokkailla vieraille, eikä haittaa, vaikka olisivat krapulassa, kunhan siivoavat mahdolliset sotkut jäljestään.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja sen jälkeen se koti onkin vain ap:n. Tai vain ap:n puolison.