Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kaikki lääkärit ollu lapsena jotain nörttejä

Vierailija
13.06.2015 |

Tunnen pari lääkäriä ja olivat niitä kiusattuja närttejä. Olin itsekin. Mut onko kaikki lääkärit tätä samaa rotua? Miks jotku mieslääkärit vaikuttaa jopa vähän vanhoilta koulukiusaajiltaki?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla pitää olla taitava et pääsee lääkikseen?

Vierailija
2/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkeria opiskelijoita ainaki naiset. Miehistä en tiiä ku pääsevät
Aina kaikesta vähemmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mun serkku on tunnettu ja varmaan osa teistäkin hänet tietäisi, ainakin ne jotka asutte siellä päin. Aina ollut kiva ja sosiaalinen. 

Vierailija
5/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitää olla joko kiusaaja tai kiusattu? Itse en ollut tarkalleen ottaen kumpikaan vaikka luokan idiootit jossain välissä koittivatkin jotain. Luovuttivat sitten kun ei tullut mitään reaktiota. 

Vierailija
6/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:07"]

Miksi kaikkien pitää olla joko kiusaaja tai kiusattu? Itse en ollut tarkalleen ottaen kumpikaan vaikka luokan idiootit jossain välissä koittivatkin jotain. Luovuttivat sitten kun ei tullut mitään reaktiota. 

[/quote]

Suurin osa ei ole kumpaakaan. Omalla luokallan oli 2-3 aktiivista kiusaajaa ja saman verran kiusattuja. Joskus joku tyttöporukka saattoi ottaa jonkun hetkellisesti hampaisiinsa, mutta se ei ollut jatkuvaa. Se nyt vaan on niin, että jos kiusaamisesta puhutaan, harvemmin asiaa kokemattomat siihen ottavat kantaa. He myös yleensä unohtavatkin sen että luokalla on ollut kiusaamista ollenkaan. 

Vierailija
7/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmillä paikkakunnilla kiusataan hyviä oppilaita, kaupungissa huonoja. Noin kärjistetysti.

Vierailija
8/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:14"]Pienemmillä paikkakunnilla kiusataan hyviä oppilaita, kaupungissa huonoja. Noin kärjistetysti.
[/quote]jep. Samoin kuin pienilöä paikkakunnilla kiusataan akateemisia tai hyviä ja tunnollisia tyäntekijöitä.

Vierailija
9/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
11/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli oli vitosen oppilas. Siis peruskoulun ala-asteella. Nyttemmin lääkiksessä.

Vierailija
12/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:43"]Mun veli oli vitosen oppilas. Siis peruskoulun ala-asteella. Nyttemmin lääkiksessä.
[/quote]mossä vaiheessa koki valaistumisen?

Vierailija
13/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli luokkansa priimus alakoulusta alkaen ja opiskeli lääkäriksi. Ei varmaankaan ollut koulukiusattu, mutta kiusasi kyllä meitä nuorempia sisaruksia taidolla.

Vierailija
14/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan ka ollut aina yli 9 myös lukiossa. Vahvat aineet olleet aina matematiikka.kemia.enkku.fyke.biologia. Pelannut paljon tietokoneella.pleikka ja soittoharrastus. Pyrkii lääkikseen.

Vierailija
15/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen tällä hetkellä lääkiksessä ja en ainakaan ihan perinteiseksi nörtiksi itseäni kutsuisi. Lukiovuodet meni aikalailla mulkkua räplätessä ja pilveä poltellessa. Pääsykokeisiin pänttäsin amppeerin voimalla. Kyllähän pelit ja vehkeet on aina kiinnostanut, mutta nörtein asia olisi varmaankin modulaattorisynat joita tykkään kokoilla.

Vierailija
16/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:54"]Itse opiskelen tällä hetkellä lääkiksessä ja en ainakaan ihan perinteiseksi nörtiksi itseäni kutsuisi. Lukiovuodet meni aikalailla mulkkua räplätessä ja pilveä poltellessa. Pääsykokeisiin pänttäsin amppeerin voimalla. Kyllähän pelit ja vehkeet on aina kiinnostanut, mutta nörtein asia olisi varmaankin modulaattorisynat joita tykkään kokoilla.
[/quote]

Ainiin ja lukioon pääsin ka 6 papereilla, ensimmäinen jakso koeajalla.

Vierailija
17/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:14"]Pienemmillä paikkakunnilla kiusataan hyviä oppilaita, kaupungissa huonoja. Noin kärjistetysti.
[/quote]
Olisinpa kasvanut suuremmassa kaupungissa! Jos tosiaan olisi ollut näin.

Vierailija
18/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:54"]Itse opiskelen tällä hetkellä lääkiksessä ja en ainakaan ihan perinteiseksi nörtiksi itseäni kutsuisi. Lukiovuodet meni aikalailla mulkkua räplätessä ja pilveä poltellessa. Pääsykokeisiin pänttäsin amppeerin voimalla. Kyllähän pelit ja vehkeet on aina kiinnostanut, mutta nörtein asia olisi varmaankin modulaattorisynat joita tykkään kokoilla.
[/quote]

Ainiin ja lukioon pääsin ka 6 papereilla, ensimmäinen jakso koeajalla.
[/quote]kuulostat kyllänörtiltä. :D modulaatiosynat?

Vierailija
19/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:14"]Pienemmillä paikkakunnilla kiusataan hyviä oppilaita, kaupungissa huonoja. Noin kärjistetysti. [/quote] Olisinpa kasvanut suuremmassa kaupungissa! Jos tosiaan olisi ollut näin.

[/quote]

Pikkukaupunkiin yleensä jäi ne jotka oli huonompia koulussa, meni tekuun tai suoraan tehtaaseen. Hirveä kateus niitä kohtaan jotka karisti pikkukaupungin tomut ja lähti kaupungin valoihin ja yliopistoon. Se kateus sitten periytyy sukupolvelta toiselle.

Vierailija
20/21 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän