Asiaa
Olen henkilö, jonka nettiviestit aikaansaavat poikkeuksetta hirveän myrskyn ja vittuilun minne ja mistä aiheesta ikinä kirjoitankin.
Nyt äskeisessä ketjussa kauhean ryöpsähtävän vittuilutulvan aiheutti... äksdee. Kyllä. Hymiö.
Hymiö, jota en todellisessa elämäss käytä ikinä.
En käsitä av:n menoa. Miksi ihmeessä ihmiset tuomitaan noin järjettömillä perusteilla? :D Kirjoitin omasta, oman elämäni henkilökohtaisesta ongelmasta ja käyttämällä XD:tä viestitin, että asia ei kuitenkaan ole kuolemanvakava. Miksi typerästä hymiöstä tehdään kuolemanvakava? Uskomatonta :D
Minä olen sattumoisin aina nettiin kirjoittaessani muuntautunut eri persoonaksi. Asiani ovat useimmiten aitoja, mutta kirjoitustyylini muuttuu. Kaikenlaiset paljastavat yksityiskohdat muunnan niin, että asian todellisuus ei muutu mutta en kerro kaikkea liian tarkasti. Kyse ei ole kuitenkaan mistään sekoilusta ja eri persoonien luomisesta, ainoastaan pieni kirjoitustyylin muutos ja siinä se. Miksi siitä täytyy nostaa kauhea haloo?
Kirjoitun siitä syöpäjutustakin tänne. "Minulla on varmaan syöpä. Menkkamaisia kipuja, vaikka menkat menivät jo." Ihan aidosti ja oikeasti aloin vähän huolestua oudoista kivuistani, joita oli ollut vaihtelevasti ilman menkkoja. Mieleeni tuli syöpä. Kirjoitin asiasta nettiin. Huumorilla. Silti asia oli todellinen. Mutta käyttämällä huumoria ilmaisin, että olen samalla realistinen.
Koittakaa nyt hemmetti tajuta, että todellisessa elämässä osaan toimia myls treffiongelman suhteen. Osaan ottaa puhelimeb käteen, osaan kysyä ja selvittää asiat. Halusin kuitenkin avautua asiasta tekemättä siitä _liian vakavaa._ koska vakavaahan se ei ole.
Antakaa herranjestas kaikkien kukkien kukkia ja ihmisten kirjoittaa ihan miten itse haluavat. Kaikille nettipalstat eivät ole elämän ja kuoleman paikkoja vaan huumoria ja ajantappoa.
Entä aionko kirjoittaa jatkossa viestini asiallisemmin ilman äksdeetä? No en vitussa XD Minä jatkan omalla tyylilläni, joka on ollut minulla jo vuosien ajan.
Peace out!
Kommentit (3)
"Entä aionko kirjoittaa jatkossa viestini asiallisemmin ilman äksdeetä? No en vitussa XD Minä jatkan omalla tyylilläni, joka on ollut minulla jo vuosien ajan."
No niin, tulihan se tunnustus sieltä lopulta. Xd on ollut tyylisi jo vuosien ajan
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 05:12"]"Entä aionko kirjoittaa jatkossa viestini asiallisemmin ilman äksdeetä? No en vitussa XD Minä jatkan omalla tyylilläni, joka on ollut minulla jo vuosien ajan."
No niin, tulihan se tunnustus sieltä lopulta. Xd on ollut tyylisi jo vuosien ajan
[/quote]
Kyllä. N e t i s s ä. Yhä edelleen.
Virheitäkin tuli ja huomasin ne nyt :)