Miksi miehet eivät ymmärrä että tärkeintä parinvalinnassa on elämäntapojen samankaltaisuus
Eikä ulkonäkö. Jos toinen haluaa vaikka matkustella, käydä ulkona syömässä ja harrastaa politiikkaa, niin ei siihen mikään metsäläinen sovi.
Kommentit (257)
Jokunen vuosi takaperin luin kyllä jutun, jossa oli pitkään yhdessä olleita pariskuntia ja he olivat nimenomaan keskenään erilaisia luonteelta, tavoilta ja temperamentilta. Esim. toinen introvertti ja toinen ekstrovertti, toinen kiivas ja toinen rauhallinen. Onnellisia olivat jutussa ja yhdessä vuosikymmeniä.
Varmaan se avain on antaa toisen olla sellainen kuin on ja antaa tilaa kumppanille. Ei yhdessä ole pakko olla 24/7 eikä ihan kaikkea tehdä yhdessä. Varmasti tulee ongelmia, jos yrittää muuttaa toista enemmän itsen kaltaiseksi. Onhan pariskuntia, jotka ei edes asu yhdessä, tai nuku samassa makuuhuoneessa ja silti rakastavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset etsivät samankaltaisuutta? Siksikö te otatte ihme tyyppejä suhteeseen? Otatte miehiä jotka eivät sovi isäksi, otatte alkoholisteja ja muita addikteja :D Onko se luonnentyyppi naiselle? Tahallaan tehdä vääriä päätöksiä ja valittaa jälkikäteen.
Vai onko miehelle luonnetyyppi olla alkoholisti, addikti, ja huono isä?
Miksi valitset surkeita miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä todella tärkeää. Luulen, että osin tästä syystä itselleni pariutuminen on osoittautunut lähes mahdottomaksi. Haluaisin miespuoleisen version itsestäni, mutta samantapaista elämää eläviä miehiä ei yksinkertaisesti ole.
Minua kauhistuttaisi ajatuskin esim. miehestä, joka on jatkuvasti menossa ja jolla on valtava kaveriporukka. Tai toisaalta miehestä, jolle liikunta ei olisi elämäntapa, jota ulkonäkö ei voisi vähempää kiinnostaa ja joka viettää päivänsä mieluiten istumalla koneella pelaamassa.
Mistä päin Suomea olet ja minkä ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan ainakin miehen, joka harrastaa sopivasti urheilua, mutta ei asu missään salilla, on kielitaitoine n ja sivistävää matkaseuraa, tykkää käydä näyttelyissä ja museoissa, syö eksoottisia ruokia kanssani ja osaa käyttäytyä hienommillakin illallisilla.
Niinhän sinä sanot. Kuitenkin vanha totuus on että älä usko mitä nainen sanoo, katso mitä hän tekee.
Se on kiinnostavaa, että minä olen sangen epähaluttu mies keskitason naisten parissa, vaikka voin vetää ruksin jokaiseen mainitsemaasi kohtaan. Syynä on rumuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Olen myöskin huomannut, että miehet mieluusti ottaa kenet vaan, eikä ajattele sovitaanko oikeasti yhteen.
Miten laajalti olet aihetta tutkinut? Toivottavasti et tee tulkintojasi trollaavien palstalaisten pohjalta. Epäilen myös eri ikäisillä olevan erilaiset ajatukset.
Itse 45v miehenä haen nimenomaan itseni kaltaista naista, kenen kanssa olisi yhteisiä kiinnostuksia. Pelkällä kivalla ulkonäöllä ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen myöskin huomannut, että miehet mieluusti ottaa kenet vaan, eikä ajattele sovitaanko oikeasti yhteen.
90% miehistä joutuu tyytymään siihen naiseen, jonka saa. Ei siinä voi ajatella, kuinka hyvin sovitaan yhteen, vaan nimenomaan ottaa se nainen, joka huolii.
Vierailija kirjoitti:
Naiset etsivät samankaltaisuutta? Siksikö te otatte ihme tyyppejä suhteeseen? Otatte miehiä jotka eivät sovi isäksi, otatte alkoholisteja ja muita addikteja :D Onko se luonnentyyppi naiselle? Tahallaan tehdä vääriä päätöksiä ja valittaa jälkikäteen.
Et ole tainnut olla suhteessa nukuttavan kumppanin kanssa? Ok, pointti mieluiten jää yksin ja saa lapset itsekseen, ellei löydä ketään. Zzz seuralle jyrkkä ei.
Koska yksikään noista ap:n luettelemista ominaisuuksista ei ratkaise pariutumista millään lailla. Jason Momoan ei tarvitse harrastaa kenenkään kanssa viininjuontia, niin pariutuminen tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten laajalti olet aihetta tutkinut? Toivottavasti et tee tulkintojasi trollaavien palstalaisten pohjalta. Epäilen myös eri ikäisillä olevan erilaiset ajatukset.
Itse 45v miehenä haen nimenomaan itseni kaltaista naista, kenen kanssa olisi yhteisiä kiinnostuksia. Pelkällä kivalla ulkonäöllä ei tee mitään.
No tuolla beta-asenteella saat hakeakin. Ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90% miehistä joutuu tyytymään siihen naiseen, jonka saa. Ei siinä voi ajatella, kuinka hyvin sovitaan yhteen, vaan nimenomaan ottaa se nainen, joka huolii.
Suosittelen pysymään sinkkuna. Valitusta kuuluu 10/10 näköisestä elätistä sekä siitä 50/50 kannattajasta.
Miksi sitten niin moni nainen ottaa väkivaltaisin miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuolla beta-asenteella saat hakeakin. Ihan oikeasti.
Mitä yhteistä duunarilla ja stripparilla on? Muutakin kuin seksi.
Ihan kivoja teorioita, mutta tilastollisesti ylimmän tulodesiilin miehet ovat monta kertaa todennäköisemmin naimisissa kuin alimman tulodesiilin miehet.
Tämä tietysti on aivan sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä todella tärkeää. Luulen, että osin tästä syystä itselleni pariutuminen on osoittautunut lähes mahdottomaksi. Haluaisin miespuoleisen version itsestäni, mutta samantapaista elämää eläviä miehiä ei yksinkertaisesti ole.
Minua kauhistuttaisi ajatuskin esim. miehestä, joka on jatkuvasti menossa ja jolla on valtava kaveriporukka. Tai toisaalta miehestä, jolle liikunta ei olisi elämäntapa, jota ulkonäkö ei voisi vähempää kiinnostaa ja joka viettää päivänsä mieluiten istumalla koneella pelaamassa.
Mistä päin Suomea olet ja minkä ikäinen?
Alle 30 enkä mistään pienestä kaupungista. Tämän tarkempaa vastausta et saa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten niin moni nainen ottaa väkivaltaisin miehen?
Mun mies ei lyö.
Googlaa läheisriippuvuus ja Tukholma sydrooma, jos et tiedä taustasyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee naisia! Jos mies haluaa seksiä, niin ei se kerran viikossa pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa riitä
Mutta jos nainen sanoo jo aluksi, ettei ole erityisen seksuaalinen, mutta mies hänet silti haluaa, koska ulkonäkö viehättää, ei pidä sitten myöhemmin valittaa.
Enpä ole törmännyt sellaiseen naiseen. Taitaa olla jotain nykyajan juttuja nämä haluttumuudet. Jos nainen haluaa parisuhdetta niin tuskin kertoo heti sellaista asiaa.
Ai, olen luullut että ne on elämänarvot, mitkä yhdistää eikä niinkään samanlainen elämäntyyli. Olisihan se ihan tylsää, jos kummatkin ihan samasta puusta olisi veistetty; samat harrastukset, sama musiikkimaku...
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivoja teorioita, mutta tilastollisesti ylimmän tulodesiilin miehet ovat monta kertaa todennäköisemmin naimisissa kuin alimman tulodesiilin miehet.
Nainen rakastaa rahaa ja miehellä on sitä eli elämäntavat sopivat yhteen :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen rakastaa rahaa ja miehellä on sitä eli elämäntavat sopivat yhteen :P
Niin sun naismaku edustaa strippareita? Hyvä tietää.
Niin, ja unohtui vielä se alkoholi. Itse en käytä, enkä muitakaan päihteitä. Odotan samaa mieheltä, joten voi ehkä arvata kuinka vaikeaa on löytää.