Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Eka kerta on aina eka kerta"

Vierailija
12.06.2015 |

Ajatteletteko samoin? Siis ensimmäinen seksikerta. Mies ajattelee näin, eikä hänen eka kertansa ollut kanssani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossa mielessä kyllä. Se oli samaa räpeltämistä, mokailua ja pelkoa kuin eka autolla ajokerta, ensimmäinen työpäivä, eka lentoreissu yksin rapakon taa...

Vierailija
2/7 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ekakerta ei ollut kummoinen. Seksi parani kerta kerralla. En haluaisi kuulla mieheltä tuommoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen. Eka kerta kaikissa romanttisiin suhteisiin liittyvissä asioissa on mieleenpainuvin. Ei paljon tunnu enää missään lähteä panemaan jonkun vieraan kanssa ja koko hommakin unohtuu jo heti teiden erkaantuessa. Samoin ensimmäinen parisuhde jäi ikuisesti mieleen.

Vierailija
4/7 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:49"]

Huonossa mielessä kyllä. Se oli samaa räpeltämistä, mokailua ja pelkoa kuin eka autolla ajokerta, ensimmäinen työpäivä, eka lentoreissu yksin rapakon taa...

[/quote]

Taisit olla aika keskenkasvuinen ekalla kerrallasi?

Vierailija
5/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se

Vierailija
6/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:44"]

Ajatteletteko samoin? Siis ensimmäinen seksikerta. Mies ajattelee näin, eikä hänen eka kertansa ollut kanssani.

[/quote]

Siis mitä muuta siitä voisi ajatella? En nyt ymmärrä. Vai tarkoitatko, että mies ei arvosta ekaa kertaa uuden kumppanin kanssa jos ei ole itse neitsyt? No miksi hänen pitäisikään, mitä arvostamista siinä erityisesti on, jos se suhdekin päättyi?

Vierailija
7/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:44"]

[/quote]

Siis mitä muuta siitä voisi ajatella? En nyt ymmärrä. Vai tarkoitatko, että mies ei arvosta ekaa kertaa uuden kumppanin kanssa jos ei ole itse neitsyt? No miksi hänen pitäisikään, mitä arvostamista siinä erityisesti on, jos se suhdekin päättyi?

[/quote]

Siis se edellinen suhde. Arvostaa sen ekaa kertaa, vaikka suhde päättyi. Mutta ei aio enää arvostaa muita ekoja kertoja ekoina kertoina. Niin, kun ne ei ole, paitsi sen suhteen eka kerta. 

Sitä voi tietenkin arvostaa sen suhteen ekana kertana, eikö?  Jos ei arvosta niin...haluaa siis ehkä lähinnä tyydyttää himojaan? Niin mäkin seksissä teen, enkä näe siinä mitään väärää. En kykene sen enempään. Minähän siinä vain kärsin, ei se toinen tiedä, mitä mä ajattelen kulloinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme