Kaverini hylkii minua
Ihan ensiksi haluan sanoa että olen 13 ja tiedän ettei tämä palsta ole juurikaan minun ikäisilleni mutta en keksinyt muutakaan paikkaa mistä kysyä joten kysyn täältä.
Siis kaverini on alkanut hylkiä minua. Hän on saanut kaverini ns, minua vastaan että tuntuvat etteivät niin pidä enää minusta ja jos puhuvat minulle tai minä heille niin kaverini kaverini keskeyttää tai jos saan sanottua loppuun niin hän lähtee kaverieni kanssa heti muuaalle että jään ilman vastausta.
Hän on myös kahdestaan minun kanssani ollessaan alkanut puhua kavereistani pahaa ja kertonut jälkeenpäin heille että minä olisin sanonut niin. Eivätkä he usko että hän on sanonut ne asiat. Hän on myös lähettänyt minun nimissäni viestejä lapulla joissa haukun kavereitani. Ja on ottanut mallia käsialastani niin että olen saanut rangaistuksen. (Tai no uskon sen olevan hän)
Olen myös koittanut puhua opettajille/vanhemmille mutta kun hänellä on kaikki mukanaan niin ei ole saanut mitään rangaistusta.
Minulla ei ole enää yhtään kaveria ja en tiedä mitä pitäisi tehdä kun opettajatkaan eivät usko minua. Ja en voi etsiä uusia kavereita koska olen suhteellisen ujo ja hän on "vienyt" kaikki kaverini harrastuksistani ja koulusta.
Mitä tekisitte jos olisitte ikäiseni ja tässä tilanteessa? Tai mikä on ongelmana tällä "kaverillani"?
Kommentit (11)
Pieni kateellinen narsistin alku se siellä koulussasi pyörii.
Älä myönnä tehneesi noita hänen tekosiaan. Oletko kysynyt häneltä, että mikä häntä vaivaa? Älä enää edes yritä kaveerata hänen kanssaan, pidä häneen etäisyyttä. Yritä löytää uusia ystäviä? Uusi harrastus tai harrastuspaikka? Paljon tsemppiä, vaikea tilanne!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:09"]Älä myönnä tehneesi noita hänen tekosiaan. Oletko kysynyt häneltä, että mikä häntä vaivaa? Älä enää edes yritä kaveerata hänen kanssaan, pidä häneen etäisyyttä. Yritä löytää uusia ystäviä? Uusi harrastus tai harrastuspaikka? Paljon tsemppiä, vaikea tilanne!
[/quote] itse asiassa olen kysynyt mikä häntä vaivaa mutta hän ei myönnä mitään. Niinkuin ei olisi tehnyt mitään.
mullakin oli viime vuonna yksi tyttö mun koulussa, joka ihan yhtäkkiä vaan rupes hylkimään mua. Olin viikon poissa koulusta ja kun tulin takaisin hän ei enään puhunut mulle ja käyttäyty tosi nenäkkäästi, vaikka siis ennen mun poissaoloa oltiin oltu ihan hyviä kavereita. Kävinpäs sitten suoraan kysymässä häneltä miksi hän käyttäytyy näin mua kohtaan. Ei tullut järkevää vastausta, mutta ei ole isotellut mulle sen jälkeen :)
Jätä idiootit omaan arvoonsa, äläkä alennu niitten tasolle tai välitä. Kannattaa mennä oikeasti vaikka oiski noloo niin vaan suoraan sanomaan että mikäs sua vaivaa. Se on niille hölmöillekin nolo tilanne :)
t. 16v
Oke t.13vtyttöjokakäyttäänahkatakkiavaikkasilläeiolemitäänväliäniinhalusinkertoamyösettäminullaontiukatmustathousutelioontosisupermassajamusiikkionperseestäjaelokuvatjapoikaystävätmutjosjaksoitlukeatämänloppuunhankielämäoikeesti
Täytä elämäsi jollain mukavalla, etäisyyttä, etsi tilalle jotain hyvää <3
Tai sitten kaverisi ei ole tehnyt mitään vaan sairastat jotain mielisairautta ja olet itse kirjoittanut laput ja kuvittelet vain kaverisi siihen. Ihan mahdollista että syy on sinussakin.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:40"]Tai sitten kaverisi ei ole tehnyt mitään vaan sairastat jotain mielisairautta ja olet itse kirjoittanut laput ja kuvittelet vain kaverisi siihen. Ihan mahdollista että syy on sinussakin.
[/quote] Niimpä
Ja sori kappalejaot ei toimi mobiililla, ap.