Mikä tauti mulla on?
Kuumetta kainalosta 37.8c, suusta 38.4. Näne vain ihan tosi vähän tukossa. Myös aikasemmin oksetti ja vatsaa väänti. Sitten alkoi klo 18.30 nousemaan kuume ja parissa tunnissa tuli tuollaiseksi. Ihokin kosketus arka ja nyt särkee päätä vähän. Otin lääkettä jo. Sori en jaksa nyt kirjottaa niin tämä on ihan tälläistä sotkua koko teksti. Pelkään, että mulla nousee yön aikana niin korkea kuume, että kuolen. Ja sitten pelkään, että on hiv, kun poltin samaa tupakkaa potilaan kanssa 1kk sitten. Hiv tukikeskuksessa kyllä sanottiin, että hiv ei tartu mitenkään tupakan kautta vaan kuolee heti kun koskee ilmaan. Mikä mulla on? Onko jotain tautia liikkeellö? Asun etelä-Suomessa.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:39"]Voi jösses.
[/quote]
Mikä tauti toi jösses on? Tarttuuko?
Pakko upittaa. Vieläkö ap on elävien kirjoissa?
Oireilu kuulostaa erittäin harvinaiselta.
Ihan tavalliselta flunssalta kuulostaa.
Ja muuten mulla oli vielä kurkku vähän pari päivää sitten kipeä. T .ap
Ap kyllä hiv-keskus on luotettava lähde ja jopa minä tiedän ettei se tartu noin. Flunssa sulla tms. On ollut liikkeellä.
Täällä kohtalokaveri ap:lle mulla ihan samanlaista kuin sulla ja vieläpä kuumetta enemmän.
Todennäköisin on todennäköisintä. :) Älä huoli, flunssa se siis varmasti on.
Mutta lääke kyllä auttaa hyvin. T.7
Hiv toi on!!
Tää flunssa ehotukset vaa koittaa huijaa sua!
Nyt äkkiä lääkäriin ja kirjoita testamenttiaki jo valmiiks. Huomista et tule enää näkemään!!
mennä nyt aids-potilaan röökiä vetämään? Varmasti sait samat suubasillit! Kyllä sulla on aidsi.
Mielenkiinnosta kysyn onko ap mies? Miesflunssa oireilee noin. Pieni kuume ja lievä kurkkukipu saa pelkäämään kuolemaa.
Niin. Kyllä terve ihminen pärjää hyvin ilman alkoholia. Ei tarvitse sitä oikeesti. Ei se minusta ole huono malli ollenkaan. Hyvä on. Ei silti tarvi olla nihilisti, vaikkei viinanjuontimalia lapsille näytä.
miksi ne raittiuden lapset aikuisena rupeais kännäämään, jos niitten ei tarvi koko viinaa ees ottaa elämäänsä...kin se ei ole ennenkään "luonnollisesti " kulunut perheeseen. Luontevaa sellaisen on olla ilman.
niitten, jolla viinaa kodissa juodaan, on helppo pitää sitä arkiasiana. Ja niillä, joilla sitä lapsuudessa juodaan nii, että viina vie...niin niitä se viina oletettavammin vie aikuisena...alitajuisesti...kunnes itse oppii ajattelemaan. Ja tekee omat ratkaisut. Esim. Lopettaa alkoholin käytön ja antaa ja suo...Lapsilleen ja itselleen raittiin elämän.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:01"]
...oho eksyin ketjusta
[/quote]