Mitä epätavallista napostelet?
Minä otan paahdettua sipulia suoraan purkista ja syön sellaisenaan. On se vaan hyvää! Eikä voi syödä liiaksi kun sipulin maku puskee nopeasti läpi.
Kommentit (29)
En tiedä kuinka epätavallista, mutta venäläisiä suolakurkkuja. Muutkin suolakurkut käy. Mutta nimenomaan suolakurkut, ei ne makeat jenkkikurkut. 😀
Pikkuleipiä............ Hävettää...........
Popcornia, joihon lisään ravintohiivahiutaleita.
Säilykeherkkusieniä. Niitä on kaapissa hätävarana, mutta aika usein ne loppuu ennen kuin niitä pääsee käyttämään oikeaan ruokaan.
Onkohan tää napostelua... Mutta siis tykkään välipalaksi/pieneen nälkään syödä säilöttyjä makrillifileitä tomaattikastikkeessa 🤣
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuinka epätavallista, mutta venäläisiä suolakurkkuja. Muutkin suolakurkut käy. Mutta nimenomaan suolakurkut, ei ne makeat jenkkikurkut. 😀
Kuulostan varmasti oksettavalta, mutta joskus tykkään kääriä viipaleen suolakurkkua juustosiivun väliin... Mun mielestä hyvää 😂
Aurajuustoa muruina tykkään napsia. 🤭
Minä leikkaan raakaa sipulia kuutioiksi ja syön sitä. laitan sitä myös melkein kaikkeen ruokaan, esim. leivän päälle, on tosi hyvää. Nyt uusi villitys on pakasteherneet. Nam.
Ilmakuivattua kinkkkua, grissinejä (leipätikkuja) manchegoa (juustoa), hilloa ja punaviiniä. Nousi päähän hieman :D
Raakaa kaalia, ihan älyttömän hyvää.
Pocky-tikkuja.
Harva suomalainen edes tietää mistä puhun. Etenkään naiset.
Kylmää Kossu wissyä veriappelsiini jaffalla maustettuna. Ompa tosi hyvää ja raikasta.
Nyt olen napostellut kauramuroja kuiviltaan.
Suola tai etikkakurkkuja (kokonaisia) vahvalla tappochilillä höystettynä. Perään rasvasta maitoo muuten suu palaa. Hikee pukkaa mutta pakko vetää.
Vierailija kirjoitti:
Pocky-tikkuja.
Miksi etenkään naiset? 🤔
Joskus tein itse granolaa, ja siitä tuli vähän liian hyvää: napostelin purkista sellaisenaan :D Koko satsi tuli syötyä aina ihan liian nopeasti, ja tästä syystä en ole enää aikoihin tehnyt. Kaupan granolat ovat paljon pahempia, mikä on sen puoleen hyvä asia, etteivät saa aikaan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pocky-tikkuja.
Miksi etenkään naiset? 🤔
Taitaa luulla ettei naiset katso animea. Japanilaisia keksitikkuja jos joku ei noista tiedä.
Jalapenosiivuja. Niitä säilöttyjä, Texmex-hyllyltä. Ikävä kyllä herkkä mahani ei kestä niitä kovin paljoa kerralla. Harmi, sillä ovat hyviä. 😢