Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein annatte miehenne ottaa alkoholia kotona?

Vierailija
12.06.2015 |

Minulla on ollut tiukka linja, että ei lasten aikana yhtään. Toki saa kodin ulkopuolella käydä silloin tällöin muutamalla (joka on toki muutama x3). Siitä tahtookin tulla nurinaa, kun haluaisi useamminkin ottaa ja se ei käy.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:43"]Silloin kun haluaa (tällä viikolla jo kolme kertaa)
[/quote]
Mun mies on juonu vain kerran tosin se kestää koko viikon.

Vierailija
22/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo ihan juuri silloin kun itse haluaa. Eli harvoin, niinkuin minäkin. Joskus laskettiin että pullo punkkua riittää kahdeksi kuukaudeksi meille yhteiseksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:55"]

Ei ole todellista.... Mammat käyttävät valtaa toiseen ihmiseen....

[/quote]

Kyllä sinäkin käytät valtaa mieheesi. Et vain joko huomaa tai myönnä.

t. se, joka reilusti myöntää kieltävänsä mieheltään juomisen.

Vierailija
24/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei tarvitse minulta kysyä lupaa tekemisiinsä. 

Vierailija
25/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kerran viikossa ottaa. Ei makaa sohvalla vaan on aktiivisena ja tekee töitä ja ottaa olutta siinä samalla. Sitten kun ulkohommissa on hyvä hiljentyä (lapset nukkuvat jo viim. 9:ltä), niin lämmittää saunaa, siivoaa uuneja, järjestelee polttopuita ym. Sitten puolen yön aikaan saunaan ja sen jälkeen uni maistuu. Onpa hirveätä ja alkoholisoitunutta.

Ei mun tarvii (saati halua) mitenkään kontrolloida, tuntee omat rajansa ja yöllä on mukavassa fiiliksessä loppuun asti. Itse en juo ollenkaan.

En rupea opettamaan lapsille että alkoholia ei tyyliin saa nähdäkään ja että se on saatanasta. Kohtuus kaikessa ja alkoholi on yksi elintarvike aikuisille. Ei sitten niillekkään tule siitä kauheaa kiellettyä hedelmää jota on kokeiltava heti kun mahdollista.

Vierailija
26/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä. 1-2 olutta tulee nautittua molemmilla lähes joka ilta lasten nukkumaanmentyä, ei sen enempää yleensä ja ei oo välillä ongelma olla ilmankin.
Yhtenäkään päivänä en ole edes sanonut ettei saisi enempää juoda. Jos meistä jompikumpi juo jonain päivänä enemmän kuin 2 olutta, se olen kyllä ennemmin minä.

Missään "viihteellä" miehellä ei ole juuri halua käydä, ehkä pari kertaa vuodessa korkeintaan jos meille tulee joku hänen lapsuudenkaveri käymään tms, ei sillä ole oikein semmoisia kavereita täällä (on kyllä kavereita, mutta kans melko raittiita..)

Vierailija
27/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne lapset siitä saa jos vanhemmat ovat myrkytystilassa?

Etenkin jos nukkuvat. Ja ei tarvitse kirjoittaa siitä mitä jos lapset sairastuvat. Sitä varten on taksi tai ambulanssi. Ei tulisi mieleenkään lähteä paniikissa ajamaan autoa selvinpäinkään.

Vierailija
28/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:04"]

Etenkin jos nukkuvat. Ja ei tarvitse kirjoittaa siitä mitä jos lapset sairastuvat. Sitä varten on taksi tai ambulanssi. Ei tulisi mieleenkään lähteä paniikissa ajamaan autoa selvinpäinkään.

[/quote]

Näkevät idiootin tai kaksi.

Vierailija
29/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Missä v*tun myrkytystilassa?

Vierailija
30/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin usein kun haluaa. Yleensä hakee lonkeroa, viinaa ja lantrinkia perjantaisin ja ilmoittaa kavereidensa tulevan juomaan.

Vierailija
31/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:35"]

[/quote]

[/quote]

tietoisesti yritän olla käyttämättä valtaa häneen. Ja kenekään muuhunkaan. Pyhimys en ole, mutta aina herätän itseni todellisuuteen, jos näin tapahtuu. Elämänfilosofiani mukaan rakkautta on antaa toisen olla oma otsensä ja tehdä mitä tahtoo. Koska mikään ei tapa rakkautta niinkuin vaatimukset. Minä sitten päätän, hyväksynkö tällaisen ihmisen osaksi elämääni vai en. 

Vierailija
32/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:08"]

[/quote]

[/quote]

tietoisesti yritän olla käyttämättä valtaa häneen. Ja kenekään muuhunkaan. Pyhimys en ole, mutta aina herätän itseni todellisuuteen, jos näin tapahtuu. Elämänfilosofiani mukaan rakkautta on antaa toisen olla oma otsensä ja tehdä mitä tahtoo. Koska mikään ei tapa rakkautta niinkuin vaatimukset. Minä sitten päätän, hyväksynkö tällaisen ihmisen osaksi elämääni vai en. 

[/quote]

Eli sitten yhtäkkiä kerrot: en pitänyt siitä että otit alkoholia ja teit niin ja näin joten otan eron.

Vierailija
33/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut asia, mihin miehen tekemisissä puutun, on alkoholin käyttö kotona. Muualla käyttäköön niin paljon kuin sielu sietää, mutta kotona ei juoda, korkeintaan joku lasillinen viiniä tai olutta silloin tällöin. Mutta jos tarkoitus on ottaa esim. pohjia baarireissua varten, niin ei käy, eikä humalajuominen missään tapauksessa. Miehellä lähtee juominen hyvin helposti lapasesta, joten sen takia meillä on tiukka linja. 

Vierailija
34/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli sitten yhtäkkiä kerrot: en pitänyt siitä että otit alkoholia ja teit niin ja näin joten otan eron.

[/quote]

karrikoidusti kyllä. Minulla ei ole valtaa toiseen ihmiseen. Jokainen meistä saa tehdä miten itse haluaa. Vaikka paneskella ympärinsä. Minun vastuulla o on vain oma itseni, ja päätän, mitä tuossa tilanteessa teen. 

Eli: Jos en halua että mies juo, niin sanon siitä kyllä etten pidä asiasta. En kuitenkaan voi miestä kieltää. Eli joten, jos hän jatkaa juomistaan, niin sitten mietin hyväksynkö ja muutan omaa asennettani, otanko eron, vai voinko tehdä jotain muuta. 

Vierailija
35/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:14"]

Ainut asia, mihin miehen tekemisissä puutun, on alkoholin käyttö kotona. Muualla käyttäköön niin paljon kuin sielu sietää, mutta kotona ei juoda, korkeintaan joku lasillinen viiniä tai olutta silloin tällöin. Mutta jos tarkoitus on ottaa esim. pohjia baarireissua varten, niin ei käy, eikä humalajuominen missään tapauksessa. Miehellä lähtee juominen hyvin helposti lapasesta, joten sen takia meillä on tiukka linja. 

[/quote] En sopisi kumppaniksesi. Olen hedonisti ja elän nautinnoille. Tietenkin suhtautan nautintojen määrän ja mahdolliset vaikutukset ympäristölle sopivaksi. Eli vedän neljä kaljaa lasten nukkumaan menon jälkeen ja lataudun tulevaisuuteen. Käytän jokaisen hetken nautiskeluun. Tällä keinoin en ainakaan häviä elämässä mitään. Ainiin unohdin mainita. Olen ollut siitä lähtien onnellinen kun tajusin mikä oikein olen ja mistä nautin. Nautiskelen vain elämästä ja elän siinä sivussa.

Vierailija
36/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:07"]

[/quote]

Missä v*tun myrkytystilassa?

[/quote]

Alkoholin vaikutuksen alaisena. Heti yhden annoksen jälkeen ihminen sattuu olemaan myrkytystilassa. Elimistö heti reagoi myrkkyihin.

Vierailija
37/37 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko juo 1-3 kaljaa 0-7 päivänä viikossa. En marise kun ei ole lähelläkään humalaa ikinä ja meillä asennusoluet ja saunaoluet ovat aivan normaali tapa eikä mitään ryyppäämistä. Itse en käytä alkoholia kuin ruoan kanssa. Miksi marista kun ei ole aihetta? Humalahakuinen juominen minua häiritsee, ei tissuttelu. En ymmärrä miksi ajat miehesi pois kotoa, itse en haluaisi viikonloppuiltana istua lapsia nukuttamassa kun mies istuu paikallisessa kittaamassa kaljaa. Oma isäni joi myös kotona, ei ikinä notkunut kuppiloissa ja harvemmin oli humalassa ja minusta tuli silti raitis ihminen. Ei niitä lapsia tarvitse normaalilta alkoholinkäytöltä suojella.