Miten usein annatte miehenne ottaa alkoholia kotona?
Minulla on ollut tiukka linja, että ei lasten aikana yhtään. Toki saa kodin ulkopuolella käydä silloin tällöin muutamalla (joka on toki muutama x3). Siitä tahtookin tulla nurinaa, kun haluaisi useamminkin ottaa ja se ei käy.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:41"]
Aika lassukka mies jos antaa naisen päättää mistään itseensä liittyvästä.
[/quote]
Liittyy koko perheeseen.
Minä en aikuista ihmistä määrää. Eli en "anna" tehdä jotain. Kuulostaa lapsekkaalta mieheltä, jos pitää asettaa rajoja ulkopuolelta alkoholinkäytön suhteen.
Tänään olen tarjonnut miehelleni pari lasillista viiniä ja yhden 4cl shotin. Tällä hetkellä ei lapsia kotona.
Silloin kun haluaa (tällä viikolla jo kolme kertaa)
Mun mies juo pari joka päivä.On aina tehnyt niin.Juo oluensa mukista,ettei lapset tajua ä,mitä se on.Ei se pääse siitä tavastaan eroon,vaikka joskus oon yrittänyt siitä nalkuttaakin...en jaksa enää,hyväksyn asian.Ei hillu kännis,en edes huomaa eroa.
No ihan sillon kun haluaa. Ei se lupia kyselisikään, eikä tarvitse.
Te olette kyllä vapaamielisiä. Itse kun olen täysin raitis niin en oikein tahdo löytää sellaista jujua, että miksi pitäisi olla oman perheen parissa humalassa.
Onneks ei oo miestä, inhottais joku oluenhajuinen tyyppi sohvalla röyhtäilemässä, hyh.
Mieheni on aikuinen ihminen ja tämä on myös hänen kotinsa joten hän ei tarvitse minun lupaani enkä minäkään kysy häneltä lupaa.
Kotona saa ottaa yhden tai kaksi koska vaan, kunhan ei ole tiedossa että pitäisi ajaa autoa tai olla yksin vastuussa hereillä olevista lapsista.
Entä jos on niin, että mies ei tykkää alkoholista, mutta nainen tykkää sitäkin enemmän :)) Tässä nautin laadukkaasta punaviinistä sohvalla, kun mies on ulkoiluttamassa koiraa.
Olen myös saanut juhlia aina ystävieni kanssa kun olen halunnut. Opiskeluaikana kun tuli tanssittua baareissa läpi yön, niin mies kantoi kiltisti minulle ruokaa aamulla sänkyyn, kun en pystynyt vielä olemaan jalkeilla :D
Luulen että tulevaisuudessakin jos lapsia hankimme, niin minä olen se, joka nauttii viinistä, ja mies saa huolehtia niistä lapsista :D
olen usein miettinyt että miten naiset pystyvät olemaan ilmeisen helposti sen 9 kk + imetyksen juomatta... Olen harkinnut jopa adoptoimista ettei tarvitsisi niin pitään välttää juomista. Enkä ole mikään ongelmakäyttäjä, 0-12 annosta kuukaudessa menee alkoholia. Mutta on se vaan hyvää :))
Meillä miehellä ei ole lupaa käyttää alkoholia ollenkaan... ja tämä määräys on tullut nimenomaan minulta. En sielä alkoholinkäyttöä. Miehelle asia on ok. Ei alkoholi hänelle aiemminkaan mikään tärkeä juttu ollut, joten ei hän mielestäni asiasta kärsi.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:54"]
Meillä miehellä ei ole lupaa käyttää alkoholia ollenkaan... ja tämä määräys on tullut nimenomaan minulta. En sielä alkoholinkäyttöä. Miehelle asia on ok. Ei alkoholi hänelle aiemminkaan mikään tärkeä juttu ollut, joten ei hän mielestäni asiasta kärsi.
[/quote]
siedä
Ei ole todellista.... Mammat käyttävät valtaa toiseen ihmiseen....
Kerran pari viikossa, mutta ei hän kysele lupia.
Minä en perustanut perhettä alkoholistin kanssa, joten niin kauan kun mies itse ymmärtää mikä on sopiva määrä lasten kanssa ja rillittelureissut sovitaan tasapuolisesti molemmille, niin minä en määräile aikuista ihmistä enkä ota vastaan komentelelua itsekään.
Saunaoluet, 2-5 annosta, juodaan kumpikin melkein joka viikko, ensimmäiset lapsen nähden. Harvoin enemmän ja harvoin useampana päivänä viikossa. Kesälomalla on usein ostettuna punkkupänikkä ja silloin tulee otettua lasillinen melkein joka ilta.
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/kategoria/2/ketju/4496876/miten usein te annatte miehen syödä kotona?
no en todellakaan anna mitään alkoholia! Sairasta! Vie se miehes katkolle!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:45"]
Te olette kyllä vapaamielisiä. Itse kun olen täysin raitis niin en oikein tahdo löytää sellaista jujua, että miksi pitäisi olla oman perheen parissa humalassa.
[/quote]
1-2 alkoholiannosta rauhalliseen tahtiin juotuna on aika kaukana humalasta, suurin osa on suht pian juomisen jälkeen ajokunnossa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:45"]
[/quote]
1-2 alkoholiannosta rauhalliseen tahtiin juotuna on aika kaukana humalasta, suurin osa on suht pian juomisen jälkeen ajokunnossa.
[/quote]
niinpä. Minun 110 kiloinen mieheni juo 2 tuoppia, niin alkomittari on 0,1. Tosi humalassa...
Aika lassukka mies jos antaa naisen päättää mistään itseensä liittyvästä.