Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

69

Vierailija
12.06.2015 |

Iltaa.kuuluuko kyseinen asento esileikkeihinne.pystyykö kumpiki nauttia siitä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
22/28 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on aika usein käytössä, ollaan kumpikin kyljellään. Joskus mies on mun päällä. Tykkään muuten, mutta miehen pallit on vähän tiellä. Harvoin mä oon ollut päällä. Tästä vaihtoehdosta tykkäisin eniten, mutta tuntuu, että siinä asennossa mulle tulee helposti ilmavaivoja. Miehelleni käy kaikki.

Meillä on vähän sama, eli muija ei tykkää kun kassit lepää silmillä ja sierainten päällä, henki ei meinaa kulkee. Suu on täynnä, sen kautta ei pysty hengittämään ja kun pallit peittää nenäreijät, on vaarana tukehtuminen. Mulla taas nenä on vähän liian lähellä suklaaosastoa, haju latistaa tunnelmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 180/100 ja naisystävä 155/43 ja onnistuu vaikka vähän hankalasti. Enemmän voi keskittyä kun molemmat erikseen.

Vierailija
24/28 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle 69 ei ole mikään must, kunhan kumppani aina silloin tällöin istuu naamalle. On niin helvetin kiihottavaa olla alistettuna kasvot naisen jalkojen välissä.

Vierailija
25/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidetään. Tuntuu hyvältä minä alapuolella vaimoni ottaa suuhun, minä alapuolella. Saan pillulimat kasvoille ja suuhuni, vaimo ottaa rajusti suuhun. Vaimoni ottaa ja runkkaa itselleen spermat suuhun, minä nuolen ja saan loppulimat suuhun vaimoni. Saadessa ja joskus ejakuloi, tosin tämä on pieni esileikkiM50+.

Vierailija
26/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

irstailija kirjoitti:

Kyllä pidetään. Tuntuu hyvältä minä alapuolella vaimoni ottaa suuhun, minä alapuolella. Saan pillulimat kasvoille ja suuhuni, vaimo ottaa rajusti suuhun. Vaimoni ottaa ja runkkaa itselleen spermat suuhun, minä nuolen ja saan loppulimat suuhun vaimoni. Saadessa ja joskus ejakuloi, tosin tämä on pieni esileikkiM50+.

ottaako vaimo suuhun? rajusti?

Vierailija
27/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tykkää, 69 kyljellään.

Vierailija
28/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies aina päällä, ja aivan ihanaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme