Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

69

Vierailija
12.06.2015 |

Iltaa.kuuluuko kyseinen asento esileikkeihinne.pystyykö kumpiki nauttia siitä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi meillä. Vaimo on liian lihava että ylettäisin kunnolla lipomaan.

Vierailija
2/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. tasan kahdesti on kokeiltu, ei pysty keskittymään kunnolla antamiseen tai saamiseen. Mieluummin annan miehelle hoidon ihan omanaan ja itse en oikeastaan halua lainkaan. Paitsi panoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. En pysty keskittymään kumpaankaan toimitukseen kunnolla. Kun otan suihin, haluan olla rennossa asennossa ja huumaantua peniksestä, uppoutua sen kiehtovaan maailmaan. Onneksi omaa miestä ei haittaa tämä ollenkaan, oikeastaan tykkää siitä.

N32v

Vierailija
4/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä ja tykkään n43

Vierailija
5/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi rakastaja on vähän vihjaillut että tätä vois kokeilla huomenna. Arveluttaa lähinnä se, että olen itse aika lyhyt, päästäänkö yhtään järkevään asentoon.

Vierailija
6/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on aika usein käytössä, ollaan kumpikin kyljellään. Joskus mies on mun päällä. Tykkään muuten, mutta miehen pallit on vähän tiellä. Harvoin mä oon ollut päällä. Tästä vaihtoehdosta tykkäisin eniten, mutta tuntuu, että siinä asennossa mulle tulee helposti ilmavaivoja. Miehelleni käy kaikki.

Vierailija
7/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käytössä noin joka kolmas kerta. Joko kyljittäin tai nainen päällä. Muuten tantrahierontaa.

Vierailija
8/28 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On usein käytössä, meillä on sopiva pituusero ja se onnistuu loistavasti, molemmin päin ollaan aika tasaisesti, ei kyljellään... jos nainen samanpituinen ku itte niin 69 on ihan perseestä. Mies 30v

Vierailija
9/28 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:17"]On usein käytössä, meillä on sopiva pituusero ja se onnistuu loistavasti, molemmin päin ollaan aika tasaisesti, ei kyljellään... jos nainen samanpituinen ku itte niin 69 on ihan perseestä. Mies 30v
[/quote]

Mikä pituusero on sopiva? Ei toimi meillä M183 N173.

Vierailija
10/28 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla ilmavaivoja kyljellään asennossa 69?

Vierailija
11/28 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:50"]

Miten voi tulla ilmavaivoja kyljellään asennossa 69?

[/quote]

Lueppa uudestaan: Kyljellään ollaan useinmiten. Välillä mies päällä, jossa pallit edessä. Harvemmin ollaan minä, nainen, päällä. Itse tykkään eniten olla päällä, mutta herkästi tulee ilmavaivoja, kun olen peppu pystyssä. Muuta epäselvää?

Vierailija
12/28 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo kuulostaa sellaisesta jota itse on ole kokenut. Siksi kysyin.

Vierailija
13/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii ja se on meillä usein esileikkinä, välillä sillä mennään loppuun saakka. Olemme joko hieman kohoasennossa kyljellään tai minä päällä, alla en tykkää olla. N39

Vierailija
14/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota tulee käytettyä, lähinnä siksi, että mies rakastaa kun pimppini on hänen naamallaan :P

N23

Vierailija
15/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 10:35"]

Kyllähän tuota tulee käytettyä, lähinnä siksi, että mies rakastaa kun pimppini on hänen naamallaan :P N23

[/quote

Minä pidän myös siitä että vaimoin on päällä ja ottaa suuhun. Samalla saan nuolla hänen pillua ja pillunesteitäänM50+.

Vierailija
16/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluu!! Rakastan sitä! Ja on monesti käynyt niinkin että esileikistä tulee pääasia...se tunne kun litimärkä pillu työntyy aina vaan kovemmin naamaa vasten ja klitoris paisuu...vielä kun antaa vauhtia vaimolle takaapäin isolla dildolla..monesti lauetaan yhtäaikaa toistemme suuhun..ihanaa.M35

Vierailija
17/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:32"]

Kyllä kuuluu!! Rakastan sitä! Ja on monesti käynyt niinkin että esileikistä tulee pääasia...se tunne kun litimärkä pillu työntyy aina vaan kovemmin naamaa vasten ja klitoris paisuu...vielä kun antaa vauhtia vaimolle takaapäin isolla dildolla..monesti lauetaan yhtäaikaa toistemme suuhun..ihanaa.M35

[/quote]

Tota pitäisi kokeilla kuulostaa kiihottavaltaM50+.

Vierailija
18/28 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän settiin voi myös lisätä toisen pienemmän dildon vaimolle pyllyyn samaan aikaan. ..ompa se vaimonkin sormi joskus mun eturauhasen löytänyt..M35

Vierailija
19/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:32"]

[/quote]

näi o. mikä parasta kun pituudet on n cm sisälle niin onnistuu a vot. tietysti välilllä vuorotelenkin.

Vierailija
20/28 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä kyllä annetaan ja otetaan molemmin puolin, mutta mieluummin kumpikin vuorollaan kuin yhtä aikaa kuusysissä. Jotenkin ei vain oikein osaa asettua mukavasti 69:iin ja pituuserokin haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä