Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on esso?

Vierailija
12.06.2015 |

Millaista se on?
Tai mikä se yleensä on?
Jotain huumetta?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:49"]

Esso on huoltoasemaketju, minkä tunnuksena oli tiikerin kuva.

[/quote]

Paikka, jossa toimittajat olivat kuulolla ennen vauva.fi:tä :)

Nyt ei tarvitse poistua omasta työpisteestä - tai läppäriltään...

Esson baari oli entisaikain tiedonvälityskeskus, luotettavampi kuin silloiset televisiouutiset.

[/quote]

Vierailija
22/71 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:07"]No se esso minkä minä tunnen on ekstaasi. Tuli hurjassa nuoruudessa (vaikken vanha vieläkään ole) käytettyä vuoden pari. Saatananmoinen hyvänolontunne mitä edelleen kaipaan, mutten niitä helvetillisiä viekkareita.
[/quote]
Ei noista mitään vierotusoireita tule vitun aasi.
[/quote]

Henkiset vieroitusoireet ovat eri asia kuin fyysiset. Ekstaasi tunnetusti aiheuttaa henkistä riippuvuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:36"]Ekstaasi ja huoltoasema.  Sinänsä kyllä hauskaa että huoltsikka käyttää samaa nimeä kuin yleisesti tunnettu huumeen lempinimi. :D Narkkarit saavat nauraa sielunsa kyllyydestä Essolla käydessään.  [/quote] No huoltoaema-Esso on ollut aika paljon pidempään kuin huume. Ja tuskin muut kuin suomalaiset sitä huumetta essoksi kutsuvat?

[/quote]

Kyllä mä väitän että huumeet, myös ekstaasi on ollut olemassa kauan ennen kuin ensimmäistäkään huoltoasemaa perustettiin yhtään mihinkään! :D

Vierailija
24/71 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:36"]

Kyllä mä väitän että huumeet, myös ekstaasi on ollut olemassa kauan ennen kuin ensimmäistäkään huoltoasemaa perustettiin yhtään mihinkään! :D

[/quote]

"The world's first purpose built gas station was constructed in St. Louis, Missouri in 1905 at 420 S. Theresa Avenue."

"MDMA was first synthesized in 1912 by Merck chemist Anton Köllisch."

https://en.wikipedia.org/wiki/Filling_station#History_of_filling_stations

https://en.wikipedia.org/wiki/MDMA#History

Vierailija
25/71 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:07"]No se esso minkä minä tunnen on ekstaasi. Tuli hurjassa nuoruudessa (vaikken vanha vieläkään ole) käytettyä vuoden pari. Saatananmoinen hyvänolontunne mitä edelleen kaipaan, mutten niitä helvetillisiä viekkareita.
[/quote]
[/quote]

Henkiset vieroitusoireet ovat eri asia kuin fyysiset. Ekstaasi tunnetusti aiheuttaa henkistä riippuvuutta.
[/quote]
Ei ne edes toimi jos et pidä niistä taukoa joten niitä on ihan turha syödä koko ajan.

Vierailija
26/71 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:36"]Ekstaasi ja huoltoasema.  Sinänsä kyllä hauskaa että huoltsikka käyttää samaa nimeä kuin yleisesti tunnettu huumeen lempinimi. :D Narkkarit saavat nauraa sielunsa kyllyydestä Essolla käydessään.  [/quote] No huoltoaema-Esso on ollut aika paljon pidempään kuin huume. Ja tuskin muut kuin suomalaiset sitä huumetta essoksi kutsuvat?

[/quote]

[/quote]
Nythän ei ollut kyse huumeista ylipäätään vaan nimenomaan essosta, joka tuli kunnolla käyttöön vasta 1990-luvulla. Eka Esso-huoltis avattiin jo yli sata vuotta sitten. Että väitä sä siinä vaan! :D

Vierailija
27/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä lapsi voi vetää

Vierailija
28/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:07"]No se esso minkä minä tunnen on ekstaasi. Tuli hurjassa nuoruudessa (vaikken vanha vieläkään ole) käytettyä vuoden pari. Saatananmoinen hyvänolontunne mitä edelleen kaipaan, mutten niitä helvetillisiä viekkareita.

No ei ehkä vieroitusoireita, mutta laskut tulee. Jopa vielä pahempi alakuloisuus ja ahdistus kuin parin päivän ryyppäämisestä, ja se on jo paljon se.

Vierailija
29/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Ahdistus ja stressi katoavat yhdeksi illaksi. Olet energinen ja onnellinen. Kaikki on hyvin. Tekee mieli tanssia. Toiset ovat sosiaalisempia (tekee  mieli jutella ja halata ja olla lähellä) ja toiset tykkäävät nauttia siitä omasta hyvästä olosta ja musiikista joka on miljoona kertaa upeampaa. 

Se tunne kun näkee musiikin ja sen hyvyys vyöryy itseensä on ollut yksi kauneimmista kokemuksista joita olen viime aikoina kokenut. 

Kun se humahtaa päälle, se huolettomuuden ja ihanuuden taajuus. Siitä ei tule sekavaksi vaan kaikki on kirkasta. Ei örvellystä vaan siististi pystyy nauttimaan vaikka tanssista aamuun asti. 

En ole kokenut mitään vierotusoireita tai laskuja. Päinvastoin. Pari seuraavaa päivää ovat mukavan leppoisia. 

Vierailija
30/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekstaasi ja huoltoasema. 

Sinänsä kyllä hauskaa että huoltsikka käyttää samaa nimeä kuin yleisesti tunnettu huumeen lempinimi. :D Narkkarit saavat nauraa sielunsa kyllyydestä Essolla käydessään. 

Eiköhän Esson baareja ollut pikkuisen aikaisemmin kuin ekstaasia ja nykyisin ei Suomessa Esson baariin pääse.

Vierailija
31/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VEIJO ESSO

Vierailija
32/71 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauspilleri

Vierailija
33/71 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku kirjoitti, ettei pidä käyttäjiä narkkkeina niin vallan vaaraton ei tämäkään huume ole. Siihen on kuoltu, kun tanssitaan yö läpensä ja keho kuivuu ja kuumuu.

Vierailija
34/71 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiamielessä parasta ikinä. Hukkaan menee tampatessa.

Vierailija
35/71 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:07"]

No se esso minkä minä tunnen on ekstaasi. Tuli hurjassa nuoruudessa (vaikken vanha vieläkään ole) käytettyä vuoden pari. Saatananmoinen hyvänolontunne mitä edelleen kaipaan, mutten niitä helvetillisiä viekkareita.

Kuinka helvetisti sinä niitä mellereitä popsit että sait niistä vieroitusoireita?

Minäkin sain sydämentykytykset,

pelot, paranoian ja vapinan, kun olin kiskonut essoja ja bailannut 20 tuntia.

Sinä olet sellaisen jälkeen siis täysin pirteä, terve ja punaposkinen ja valmis uuteen työpäivään salin kautta?

Piristeistä tai ruohosta ei tule fyysisesti riippuvaiseksi,

mutta piristeet aiheuttavat kyllä ns. laskut, siis krapulan.

Vierailija
36/71 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoasema tai huume

Vierailija
37/71 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se esso minkä minä tunnen on ekstaasi. Tuli hurjassa nuoruudessa (vaikken vanha vieläkään ole) käytettyä vuoden pari. Saatananmoinen hyvänolontunne mitä edelleen kaipaan, mutten niitä helvetillisiä viekkareita.

Kuinka helvetisti sinä niitä mellereitä popsit että sait niistä vieroitusoireita?

Sinä olet sellaisen jälkeen siis täysin pirteä, terve ja punaposkinen ja valmis uuteen työpäivään salin kautta?

Nukkuminen auttaa krapulaan.

Viinakrapula on pahempi kuin essojälkkärit.

Kaverilla on adhd, hän rauhoittuu ja istuu onnellisena paikallaan, kun muut hölisevät, nauravat ja tanssivat essopäissään.

Sen kuuluisi saada siihen resepti, syötetäänhän niitä pikkulapsillekin, mm. Conserta-nimikkeellä.

Vierailija
38/71 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkuminen auttaa krapulaan.

Viinakrapula on pahempi kuin essojälkkärit.

Kaverilla on adhd, hän rauhoittuu ja istuu onnellisena paikallaan, kun muut hölisevät, nauravat ja tanssivat essopäissään.

Sen kuuluisi saada siihen resepti, syötetäänhän niitä pikkulapsillekin, mm. Conserta-nimikkeellä.

Concerta on metyylifenidaattia. Vaikka essoja olen itsekin napsinut, niin tiedän että niissä voi olla ihan mitä paskaa tahansa, eikä ne aina edes toimi kunnolla.

Vierailija
39/71 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerimuodossa myytävää ekstaasia. Tosin MDMA:han eli mämmiin verrattuna ero on siinä, että MDMA:ssa (kidemäisessä kristallissa / kivessä) vain mämmiä, mutta essopillereissä on yleensä mämmiä ja piriä sekaisin.

Vierailija
40/71 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa madamee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme