Ihanaa, meillä ei ole enää keittiötä...
...siis se on remontissa monta viikkoa. Kaikki lapset ovat niin nirsoja, että ruoan laitosta on tullut yhtä helvettiä. Ostan nipun roiskeläppiä jääkaappiin, syökööt niitä.
Kommentit (8)
Nirsot suostuu syömään oksennusta taikinapohjan päällä, mutta ei kunnon ruokaa? Hyvä kasvatus.
Tarkennusta sen verran, että nämä nirsot ovat miehen kasvattamia, ei mun.
Yksi syö pelkkää kanaa, yksi vaan jauhelihaa, jne jne... Voitte vaan kuvitella.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:02"]
t. ap
[/quote]
SUosittelen, että nyt pidätte perhekokouksen ja mietitte, mitä tuolle asialle voisi tehdä.
t. ap
[/quote]
Kuvitella aina voidaan, mutta ymmärrystä ei kyllä riitä. Aikuinen on se vastuunkantaja, ei lapset tälläisiä päätöksiä tee!
t. ap
[/quote]
Kyllä ne syö muutakin, jos ei tarjota mitä vaativat. Kuka pakottaa valmistamaan jokaiselle nirsoilijalle omat ateriat. Kanaroiskeläpästä en ole kuullutkaan, mutta en ole ihan varma tässä kohtaa onko kyse edes kehityksestä, jos sellainenkin on olemassa!
t. ap
[/quote]
Nehän syö sitä mitä tarjotaan tai ovat nälissään. Kyllä se tarjottu ruoka muutaman päivän paaston jälkeen kelpaa.
Jos mun penskoista tulee joskus jostain syystä nirsoja, eivätkä suostu syömään sitä tavallista ruokaa mitä teen, saavat olla sitten syömättä, pelkkiä eineksiä ei minun perheessäni tulla syömään. Alkaa varmaan pikkuhiljaa maistumaan kun nälkä iskee. Tunnen tytön, joka ei syö mitään muuta kuin kaupan eineksiä, kuten niitä hampurilaisia ja roiskeläppiä. Olen ääneen lukenut hänelle tuoteselosteita, ja selventänyt mitä tarkoittaa esimerkiksi "lihan kaltainen". Edes se, että on maininta eläinten sydämistä ja maksoista hamppipaketin kyljessä ei saa häntä syömään edes perunamuusia. Tyttö on kalpea, väsynyt, huonokuntoinen laihaläski. Hänen äitinsä ei tee asialle mitään koska "ei se vaan syö"...
EI ole tarkoituksena syyllistää, mutta miten kaikista lapsistanne on tullut nirsoja?