pelottavat miehet. miten teihin pitäs suhtautua?
Kommentit (40)
Tajuuko pelottavat miehet ees olevansa pelottavia?
Pelottavat rentuthan kiehtovat naisia.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:45"]Tajuuko pelottavat miehet ees olevansa pelottavia?
[/quote]Ovat asiasta tietoisia ja ylpeitä.
Pelottavimmat miehet ovat niitä joista sitä ei näe. Suurinosa sarjamurhaajista on ollut niitä joista sitä ei olisi arvannut.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:45"]Tajuuko pelottavat miehet ees olevansa pelottavia?
[/quote]Ovat asiasta tietoisia ja ylpeitä.
[/quote]miksi?
Pelottava ihminen viestii kilpailuhenkeä. Hänen on pakko olla voittajana tilanteessa kuin tilanteessa.
Niin, miten tulisi suhtatua kilpailuhenkiseen ihmiseen?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:49"]ime kyrpää...idiootti
[/quote]noh imisin jos pyytäs. Sen veren pelottava jos ois.niin en pistäs vastaan
No naiset ainakin näyttävät suhtautuvat hyvin positiivisesti!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:45"]Tajuuko pelottavat miehet ees olevansa pelottavia? [/quote]Ovat asiasta tietoisia ja ylpeitä. [/quote]miksi?
[/quote]
Koska he saavat naista.
Hiljainen mies on pelottava. Monestiko jonkun kamalan perhesurman/kouluammunnan tms jälkeen naapurit sanovat, että tekijä oli hiljainen ja kohtelias, eikä olisi ikinä arvannut..
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:52"]No naiset ainakin näyttävät suhtautuvat hyvin positiivisesti!
[/quote]aijas
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:53"]Hiljainen mies on pelottava. Monestiko jonkun kamalan perhesurman/kouluammunnan tms jälkeen naapurit sanovat, että tekijä oli hiljainen ja kohtelias, eikä olisi ikinä arvannut..
[/quote]no nyt leimaat hiljasia
En mä ainakaan tykkää pelottavista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:45"]
[/quote]
Jotkut kyllä.
Mutta itse en tiedä, miksi yksikin nainen kutsui minua pelottavaksi. Tein aiheesta ketjunkin, sillä en koe olevani pelottava :D
http://www.vauva.fi/keskustelu/4491649/ketju/noniin_millainen_mies_on_pelottava
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:45"]
[/quote]
Jotkut kyllä.
Mutta itse en tiedä, miksi yksikin nainen kutsui minua pelottavaksi. Tein aiheesta ketjunkin, sillä en koe olevani pelottava :D
http://www.vauva.fi/keskustelu/4491649/ketju/noniin_millainen_mies_on_pelottava
[/quote]miks et koe olevaa pelottava? Kai sulla joku aavistus on? Saatko pomppaa?
ei kannata tehdä kiuten vaikkapa aasialainen kampaaja joka ei ymmärrä puhetta vaan haluaa yhä lähemmäksi käräjiä omalla häirinnällään.
Tämä onneton sydämensä särkijä ei tajua ettei eräs mies välitä tästä tippaakaan muttahluaa vain lyödä tyhmää päätänsä seinään.
Jähmettyä paikoilleen