Kysymys rokottamattomille?
Minkälaisen k-taudin sairastit?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, itse myös rokottamaton ja en ole vielä tartuntaa saanut.
Kommentit (45)
Ei ole tauti tarttunut, tai jos on niin en ole oireita huomannut kun siellä on paljon sellaisia mitä saatan normaalistikkin potea (tukkoista nenää, hengenahdistusta yms).
En ole sairastanut, en ainakaan tietääkseni. Töissä on ollut paljon koronaa, mutta ei ole ainakaan vielä tarttunut minuun. Tiedän että kaikilla sairastuneilla on ollut rokotukset. Rokotuksia itsellä 0, enkä tiedä töistä muita kuka olisi myös rokottamaton, taitaa lähes kaikilla ne rokotukset tilastollisesti olla.
Yhdet vielä ja sitten lasku, tehostepiikit heikentävät immuunijärjestelmää.
Avoin media sivustolla artikkeli, joka kannattaa lukea!
https://avoin.media/2022/01/12/yhdet-viela-ja-sitten-lasku-tehostepiiki…
Pari päivää oli vähän kuumetta. Sitten lievää yskää noin viikon, vähän nuhaa. Olen 41v, hoikka ja terve.
Jäin heti eristyksiin kun oireet alkoi. Testissä en käynyt kun en jaksanut kovan päänsäryn kanssa lähteä rämpimään 1,5 km testipaikalle ja takaisin sakeassa lumisateessa. Olen koko korona-ajan liikkunut enimmäkseen vain kauppaan ja muihin välttämättömiin menoihin. Huvin vuoksi liikkumiset voin laskea yhden käden sormilla. Kuulun itse riskiryhmään, mutta en vain pysty olemaan luottavaisin mielin rokotteen suhteen. Miten olen yhtään sen välinpitämättömämpi kuin passin kanssa huoletta baareissa ja ulkomailla hilluneet rokotetut?