Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää milloin kannattaa oikeasti erota?

Vierailija
04.02.2022 |

En ole liitossani onnellinen. En osaa tarkalleen sanoa mistä se johtuu. Tiedän terapiaa käyneenä, että omat tarpeet ja trauman merkitsee parisuhteessa tosi paljon. Koitan usein keskustella mieheni kanssa kaikesta. Hän kuuntelee ja myötäilee, mutta kun keskustelu on päättynyt, hän ei enää ikinä ota puhuttuja asioita esille. Hän elää ns omaa eläämäänsä. On ihan ystävällinen, mutta ei anna oikeastaan mitään. Kaikki pitää pyytää ja aloitteet pitää itse tehdä jos vaihtelua kaipaa. Tuntuu, että hänelle riittäisi se että hän saisi keskittyä omiin taideprojekteihinsa ja arki vaan olisi siinä ympärillä ilman sen kummenpaa. Minä kaipaan tunnetason kommunikointia ja reagointia kertomiini asioihin. Elämme hyvin tunneköyhää arkielämää. Jos valitan että kaipaan enemmän yhteyttä, hellyyttää tms mies kysyy eli siis mitä hän voi asialle tehdä. Ja tarkoittaa jotain konkreettista. Siivoanko? Teenkö ruokaa? Ja sitten olen kai saanut sen mitä voin saada. En ymmärrä tätä. Koen tämän suhteen ahdistavana. Mutta entä jos minulla onkin esim hoitamaton masennus? Tai jotain.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

help

Vierailija
2/5 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue horoskooppia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo miehellesi ja jos asiat ei muutu kuukaudessa tai muutamassa kuukaudessa eroat. Et ole onnellinen nyt.

Vierailija
4/5 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi väität, ettet tiedä, mistä onnettomuutesi johtuu, kun kerran perään heti selvästi kerrot, mistä se johtuu. Olet liitossasi yksinäinen eikä mies pysty tai halua muuttua. Olet mielestäni selkeästi kertonut hänelle, mikä on vialla. Hän ei kykene muuttumaan.

Jos olet onneton, eroa. Ei siihen tarvita sitä, että mies on epäystävällinen tms. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta olla epätyydyttävässä suhteessa ja sinä itse saat määritellä, mitä suhteelta tarvitset, jotta haluat sitä jatkaa.

Vierailija
5/5 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rohkeasti ero. Tein niin itsekin, vaikka pelotti. Nyt olen niin onnellinen etten taida koskaan tarvita parisuhdetta. Koskaan ei ole liian myöhä. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän