IL: Vance Paavista - hän on väärässä. Trump julkaisi uuden Jeesus kuvan
Vasta hiljattain katolisuuteen kääntynyt Vance yrittää kouluttaa Paavia teologisissa asioissa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c3753dff-e4cf-4176-aaf2-1cb516c66216
Trumpilta uusi Jeesus kuva
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump julkaisi keskiviikkona sosiaalisessa mediassa jälleen huomiota herättävän kuvan, jossa hän esiintyy yhdessä Jeesuksen kanssa.
Trumpin jakamassa kuvassa Jeesus seisoo hänen takanaan ja pitää käsiään presidentin olkapäillä Yhdysvaltain lipun liehuessa taustalla. Kuvan on alun perin julkaissut viestipalvelu X:ssä toimiva ”Irish for Trump” -tili.
Jeesus-kuvaan liitetty teksti mukailee Yhdysvaltain äärioikeiston ja salaliittoteoreetikoiden suosimaa retoriikkaa.
– En ole koskaan ollut kovin uskonnollinen mies... mutta eikö tunnukin siltä, kun kaikki nämä s aatanalliset, d emoniset, lapsia u hraavat h irviöt paljastuvat... että Jumala saattaa pelata valttikorttiaan! kuvatekstissä julistetaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3db11d3b-e99c-4000-a418-4c3899beb552
Kommentit (28)
Tarkoittaako Trump saatanallisilla lapsia uhraavilla hirviöillä itseään ja omaa hallitustaan?
Eipä tässä mitään yllättävää ole. Alusta saakka on ollut selvää että niin Trump itse kuin hänen hallintonsa ovat oman etunsa tavoittelijoita ja uskonnollisuus on ollut pelkkää kyynistä vaalitaktiikkaa. Näin saivat uskovaisten äänet. Nyt kun ne on saatu he näyttävät oikean karvansa. Trumpilla varsinkaan ei ole enää mitään menetettävää joten hän vain raivostuu enemmän jos joku raivostuu. Voimme saada vielä kuvia hänestä paskantamassa Raamatun päälle ihan vaan koska lällällää minäpä voin. Uskonto on ollut aina vallankäyttäjien väline jolla se hallitsee kansaa.
Kyllä tulee myös mieleen että ollaanko siellä USA:ssa muutenkaan oikeasti niin hartaita kuin esitetään. Taitaa kansakin oikeasti olla tekouskovaisia suurin osa. Kunhan esittävät ja ovat olevinaan sillä tavalla parempia. Sama juttu kuin Venäjällä. Sääli niitä oikeita uskovaisia, mutta ehkä he näkivät tämän kulissin läpi jo aikoja sitten.
Mä olisin kyllä vähän varovaisempi Trumpina noissa kuvissa. Jo nyt USA:ssa on piirejä joissa puhutaan siitä, että Trump on antikristus ja niillä piireillä on aseita-, paljon aseita.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin kyllä vähän varovaisempi Trumpina noissa kuvissa. Jo nyt USA:ssa on piirejä joissa puhutaan siitä, että Trump on antikristus ja niillä piireillä on aseita-, paljon aseita.
Mitäs jos se onkin?
Vierailija kirjoitti:
Trump ei pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos se onkin?
Johan se on todistettu, että lyijyllä vuotaa verta ja mustelmia syntyy, mutta 666 toimii vaan metalliversiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump ei pelkää.
Liian tyhmä pelätäkseen
Parasta mitä länsimaille on tapahtunut aikoihin. Lol.
Meno Jenkkilässä on kyllä uskomatonta. Ihan kuin jostain tv-sarjasta.
No näittekö sen Iranin propagandavideon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos se onkin?
Johan se on todistettu, että lyijyllä vuotaa verta ja mustelmia syntyy, mutta 666 toimii vaan metalliversiona.
Sulla on erikoinen käsitys asiasta. Please, doublecheck!
Trumpin voi hoitaa inkvisition tapaan 4.7.2026.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos se onkin?
Tuokin mätsäis, "miekanhaava" joka parani.
Vaatustaako magapersut paavin sananvapautta?
Vierailija kirjoitti:
Vaatustaako magapersut paavin sananvapautta?
ehkä sananvastuu tulee nyt kuvioihin
Vierailija kirjoitti:
No näittekö sen Iranin propagandavideon.
laitapa linkki niin nähdään
ainakin niissä mitä meemejä olen nähnyt niin Iran vie tumppia kuin litranmittaa mennen tullen, eli on paljon parempi kuin tumppi missään omissaan.
Kohta tulee sotilaallinen operaatio, jossa paavi kidnapataan ja Vatikaanin kansa "vapautetaan".
Eiköhän sieltä löydy myös kultaa ryövättäväksi, että Trump saa kultaiset vessanpöntöt valkoisen talon uuteen siipeen.
Miten Vance voi arvostella Paavia vaikka on katolinen? Kukaan katolinen ei sano että Paavi on "väärässä" vaikka niin ajattelisikin, vaan pitää mölyt mahassaan.
Vance on tekouskovainen joka on katolinen vain koska haluaa käydä kulttuurisotiaan. Mitään aitoa tuossa miehessä ei ole. Hän ja Trump kusettivat Yhdysvaltojen uskovaisia ja saivat nämä raukat äänestämään heitä. Nyt on Saatana presidenttinä ja vara-presidentti arvostelee Paavia julkisesti.