Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimivat vinkit silmäpusseille

Vierailija
04.02.2022 |

Eli jakoon oikeasti toimivat vinkit silmäpusseille :D Ja onko kukaan päässyt niistä eroon sitten kun pussit on kerinnyt kunnolla jo tulla?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian tehokkaat seerumit- ja voiteet saattaa turvottaa kasvoja. Olen huomannut tälläistä omassa nassussa.

Kyllä. Hyaluronihappo saa rypytkin turpoamaan valtaviksi.

Vierailija
22/30 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian tehokkaat seerumit- ja voiteet saattaa turvottaa kasvoja. Olen huomannut tälläistä omassa nassussa.

Sitoo nestettä, saattaa isontaa silmäpusseja, turvotus hävittää hiusjuonteita, sillä saadaan pintaryppyjä silotettua. Maltti on valttia näidenkin tehoaineiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi pois. Muka poistaa nestettä, ei ainakaan sieltä mistä pitäisi.

Kahvista tulee vaan järkyttävä jano!

Vierailija
24/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyaluronihappo huono siis? Mitkä aineet olisi semmoisia ei liian tehokkaita?

Vierailija
25/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyaluronihappo huono siis? Mitkä aineet olisi semmoisia ei liian tehokkaita?

Noita on nyt lisätty vähän joka kosmetiikkaan, itsellä lisää selvästi turvottelua kasvoissa. Jos joku tietäisi hyvistä seerumista enemmän olisi kiinnostunut vinkeistä.

Vierailija
26/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita on nyt lisätty vähän joka kosmetiikkaan, itsellä lisää selvästi turvottelua kasvoissa. Jos joku tietäisi hyvistä seerumista enemmän olisi kiinnostunut vinkeistä.

Ok kiitos, pitää seurata tuota! Itselläni nimittäin tuo käytössä koska en kasvovoiteita voi käyttää.

Vierailija
27/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

plastiikkakirurgia,  toimii aina

Vierailija
28/30 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

plastiikkakirurgia,  toimii aina

Ei se nyt _aina_ toimi. 99kertaa toimii ja sitten tulee joku onnekas joka saa eripari silmät ja hermovaurion ja naama mätänee.Oispa kiva olla tuo 1 onnekas.

Vierailija
29/30 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisten toimintaa pitää tehostaa ja huolehtia suolansaannista

Vierailija
30/30 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentämällä suolan käyttöä.

Monet suomalaiset syövät jatkuvasti tietämättään suolaa yli suositusarvojen. Sitä suolaa on valtavasti mm juustoissa, leikkeleissä ja makkaroissa.

Ruuanlaitossa suolan voi osin korvata tuoreilla tai kuivatuilla yrteillä. Hyvin nopeasti vähempisuolaiseen ruokaan tottuu. Verenpainekin tuppaa samalla laskemaan.

Näin katosivat multa silmäpussit ja kahdeksan kiloa painoa. BMI 25 muuttui BMI 21.

N 69 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi