Rasittava tapailemani mies (ei kykene aikatauluttamaan elämää)
Hän ei pysty tekemään suunntelmia ajanvietostaan kuin korkeintaan samana aamuna määrättyjä työvuoroja lukuunottamatta.
Olemme tavanneet muutaman kerran, joten kovin hyvin en häntä vielä tunne. Rasittavaa, kun itselläni on kiireinen elämä ja esimerkiksi suunnitelmat seuraavalle viikonlopulle on tehty jo viimeistään edeltävänä maanantaina.
Sitten mies ehdottaa tapaamista illalla saman päivän aamuna ja minulla on jo muuta sovittua. Sitten hän valittaa, kun emme näe.
Mistä tällainen suunnitteluun kykenemättömyys voi johtua aikuisella(35v) miehellä?
Kommentit (9)
Ap vaikuttaa vaimomateriaalilta, hirvee itku palstalla jo muutaman tapailukerran jälkeen.
Te ette nyt vaan sovi yhteen, se on selvä. Minäkin olen tuollainen "aikatauluttamaton", koska minä tykkään elää niin. En missään nimessä halua suunnitella mitään vaan elää vailla kellonaikoja ja suunnitelmia. En edes yrittäisi sovittaa elämääni yhteen ap:n tapaisen kanssa.
Ilman kalenteria elämä hymyilee. Ilman kelloa elämä olisi suorastaan autuasta.
T. toinen mies, joka ei aikatauluta elämäänsä työvuoroja lukuun ottamatta.
Teillä kellään ei sitten ole sovittuja menoja? Työmatkoja, lomamatkoja, keikkoja, festareita, mummon terassin tekemistä, harrastuksia, kokouksia iltaisin?
Minä kyllä suunnittelen paljonkin mutta en lyö kaikkea lukkoon, sovitaan usein perheenkin kesken vaan alustavasti ja että soitellaan lähempänä sitten tarkemmin (edellisenä iltana tai samana aamuna). Tätähän voit kokeilla miehenkin kanssa. Joskus sitä vaan on jotain tärkeämpää ja joskus sellainen fiilis että tänään ei vaan jaksa. Eri asia tietenkin että miten sitoutunut ja vetovoimainen suhde teillä on, mies ei halua sopia mitään etukäteen ja toisaalta sinäkään et halua joustaa omista menoistasi. Kuulostaa siltä että teille muut asiat ovat tärkeämpiä kummallekin, yleensä sitä yhteistä aikaa raavitaan mahdollisimman paljon kasaan kun suhde on nuori.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:20"]
No ei kai elämää tarvitse aikatauluttaa?
[/quote]
Pointti se, että minulla niin paljon elämässä kaikkea, että pakko suunnitella pidemmälle. Mies ehdottaa tapaamista yleensä samana aamuna tai korkeintaan edellisenä iltana. Sitten mies valittaa, kun en ehdi häntä nähdä.
t.ap
[/quote]
miksi elämäsi on pelkän kalenterin täyttöä jaskalla?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:20"]
[/quote]
Pointti se, että minulla niin paljon elämässä kaikkea, että pakko suunnitella pidemmälle. Mies ehdottaa tapaamista yleensä samana aamuna tai korkeintaan edellisenä iltana. Sitten mies valittaa, kun en ehdi häntä nähdä.
t.ap
Ehkä teillä on niin erilaiset elämäntyylit, ettette sovi yhteen ja kannattaa jättää tapailu sikseen?