Sinä umpiheteromies, suostuisitko jos vaimosi pyytäisi saada panna sinua hyvin rasvatulla strap on:illa peppuun?
Kommentit (86)
Miehen ja naisen välinen seksi on mitä suurimmassa määrin heteroseksiä joten tottakai...
En, koska minulla ei ole yhtään homo fantasiaa, sinulla saa olla ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
En, koska minulla ei ole yhtään homo fantasiaa, sinulla saa olla ei ole minulta pois.
Luitkohan nyt tarkasti edes koko avausta?
En. Ei minulla ole mitään halua saada mitään sisääni eikä kyllä mitään tarvetta tuupata itse naisenkaan pyllyyn.
Totta hitossa, jos se kerran lisäisi vaimon himoja seksissä. Itsehän hänen himoistaa eniten hyötyisin. Itseäni ei kyllä kiinnosta pätkääkään.
En suostuisi. Eikä onneksi vaimo ole tällaista ehdottanut.
Tottakai suostun. Ja muutaman kerran saanutkin.
Juu, miksei. Heteroseksiä 100%, kaikki käy siltä osin.
Suostuisin aika moneen asiaan, mutta tämä ei ole yksi niistä. Jotkut heteromiehet varmasti tästä pitävät, ja se on ok, mutta minä en ole yksi heistä.
Ilman muuta. Onhan hän jo normi dildolla sen tehnyt. Taattu nopea ja kova laukeaminen.
Kyllä varmaan ainakin kerran-pari ja jatko sitten riippuu näistä. Jos en saisi kummempia kiksejä/tuntemuksia niin ei ihan viikkorutiiniin sitten tuota.
Mielelläni kyllä kokeilen ihan mitä puoliso keksii ehdottaa. Asioiden puheeksi ottamiseen on jo hänellä korkeahko kynnys niin varmasti ainakin se minkä saa sanotuksi häntä kiinnostaa.
En oikein haluaisi olla niin passiivisesti pantavana. En millään haluaisi mitään pyllyynkään. Mutta jos joku johon olisin oikein lätkässä sitä haluaisi, niin kyllä minä sitten suostuisin. Jos joskus tapasin elämäni suuren rakkauden niin tekisin hänen puolestaan aivan mitä vain. :)
Onko tämä oikeasti läpileikkaus suomalaisista miehistä, vai onko täällä joku soijapoikien kokoontumisajo? Ihme hanurin rassaajia.
Onko sitä silloin koskaan umpihetero, jos kiinnostaa ottaa patukkaa suklaatuubiin...?
Olen saanut dildoa naiselta ja kullia shemaleltä. Molempia itse myös kakkoseen pannut. Täytyy sanoa että pidän enemmän panemisesta kuin pantavana olemisesta kokemuksieni perusteella.
Vaikka heti!