Ei kotitöiden jakamiselle!
Miehenä mielenkiinnosta kysyn miten naiset perustelevat sen että minun pitäisi tehdä kotitöitä töistä tultuani?
Ymmärrän jos mies ja nainen käy töissä niin sitten hommia jaetaan mutta jos nainen on kotona lapsen tai lapsien kanssa niin kyllä naisen kuuluu hoitaa ne kotityöt sillä välillä kun mies on töissä.
Tottakai auttelen kun kotiin pääsen mutta ei tässä mitään listoja voi ruveta tekemään.Mitä te naiset sitten kaiken päivää teette siellä kotona jos ei hommat hoidu?
Minulla ainakin hommia vielä työpäivän jälkeenkin joten ein todellakaan ala imuroimaan tai astianpesukonetta tyhjäämään jos muija rötköttäisi sohvalla,tietysti jos kovin väsynyt tai kipeä niin sitten.Teen jos pyydetään mutta oletan että olisi työt tehtynä ja ruokaa kun tulen kotiin,onhan toinen kotona koko päivän.
Ärsyttää emännät jotka luuhaavat päivät pitkät kahviloissa ja kerhoissa lasten kanssa ja kotona on täys kaaos.
Onneksi vaimoni on järki ihminen.
Kommentit (43)
Onnistuu ainakin meidän rouvalta hyvin.Miksi sun miehes pitäs tehdä mitään sen jälkeen kun on oman työpäivänsä tehnyt?
Minä olen kotona hoitamassa lapsia, en kotia.
Koitapa itse olla kotona pari viikkoa lastesi kanssa ja kerro sitten, miten hyvin onnistuu kodin siistinä pitäminen, lastenhoito, ruoan laittaminen jne yhtä aikaa.