Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikit sängyssä, oksettavaa

Vierailija
12.06.2015 |

Olin tuossa kaverin luona yötä, ja huomasin, että hänen koiransa saivat ihan vapaasti mennä sängylle. Siellä ne tepastelivat pitkin sänkyä. Välillä seisoivat tai istuivat tyynyn päällä. Veivät sänkyyn myös kuolaisia leluja ja jotain siankorvia tms. Sänky oli tietenkin karvoja ja roskia täynnä. Yököttävää! Onneksi nukuin patjalla.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:59"]Hyi. Koirat nuolee ensin pippeleitään ja sitten ihmisten kasvoja ja samat pippelipöpöt kulkeutuu sänkyyn jos antaa niiden olla sängyllä. Juuri tämän takia minulla on kissa joka pitää huolen turkistaan eikä läähätä ja haise pahalta kuten koirat.
[/quote]

Nuolethan sinäkin miehesi pippeliä hyi!

Vierailija
82/85 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta taas huomaa, miten vastuullisia koiranomistajat on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi pientä koiraa saavat ihan vapaasti nukkua sängyssä. Toinen makaa mun kainalossa pää samalla tyynyllä kanssani ja toinen nukkuu miehen jalkamutkassa.
Välillä kyllä löytyy hiekkaa ja pikkukiviä, mutta kätevästi rikkaimurilla ne saa pois.

Vanhempieni kissa alkoi nukkumaan heidän sängyssään, kun äitini alkoi kärsimään uniapneasta. Aina kun hengitys on katkonaista, kissa tökkii tassulla äitini hereille. :D

Vierailija
84/85 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:08"]

Tästäkin ketjusta taas huomaa, miten vastuullisia koiranomistajat on...

[/quote]

Mitä vastuuta kaipaat? 

Vierailija
85/85 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään ymmärrä miksi jotkut ottavat eläimiä ihmisasuntoihin.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä