Hyvännäköisiä naisia Suomen Barcelonissa!
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/db316b59-d07c-425c-8f2a-dd8bbb2…
No nyt! Kuka on suosikkisi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Sanni on kaunis, muut tavallisen nättejä.
Joo, Sanni24, mutta Sanni S25 ei.
Ehkä stailaus ja/tai kuvat ovat epäonnistuneita, mutta lähes kaikki näyttävät ikäistään vanhemmilta. Tosin ainakin Miia on sen tyyppinen että on varmaan oikeastikin aina näyttänyt ikäistään vanhemmalta.
Lihamarkkinat köyntiin! Siis vieläkö näitä jaksetaan 2020-luvulla tsiisus!
Ainakin järkyttävän huonoja kuvia! Veikkaan että liikkuvassa kuvassa näyttävät paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Upeita mimmejä. Ihan kun miss Helsinki finalistit!
Aistin kettuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ompa taas kauhean ystävällistä ja empaattista kommentointia. Ihan normaaleja naisia, joista moni on ainakin minun silmääni nätti. Miksi kaikkien edes pitäisi olla missin ja mallin luokkaa, kivempi tuota on katsoakin kun kaikki eivät ole samasta muotista valettuja 20-v malleja! Saa vähän samaistumispintaa :)
Tämä on kuitenkin Bachelor, eikä Maajussille Morsian. Katsojat hakee tästä glamouria. Ja itseäni jopa eniten tässä häiritsee naisten tasapaksuus henkisesti; aiemmin ollut laajempi valikoima erilaisia, parturi-kampaajia, hammaslääkäri, kauppislainen...
Missä noista naisista kerrotaan enenmän? Esim se ammatti?
Hmm kuuden kohdalla ei kerrota mitään ammatista tai opidkeluista.
Tuotannossa on ollut hiljaista porukkaa kun on nähty porukka josta ohjelma pitää rakentaa.
Olen naisena järkyttynyt miten monella on joko huulitäytteitä tai botoksia tai molempia. Edes ripsipidennyksistä ei voitu tehdä luonnollisempaa vaan piti vetää överit.
Voi kauhee noiden kulmakarvoja! Luuleeko ne oikeasti olevansa hyvännäköisiä?
Noi on varmaan meikannut jossain himmeässä vessan valaistuksessa ja sitten kuvat otettu jossain superkirkkaassa studiossa. Määkin osaisin meikata paremmin ja olen ihan mies :D
Vierailija kirjoitti:
Noi on varmaan meikannut jossain himmeässä vessan valaistuksessa ja sitten kuvat otettu jossain superkirkkaassa studiossa. Määkin osaisin meikata paremmin ja olen ihan mies :D
Samoin, enkä ole koskaan meikannut.
Lihaisa pastori Myymiö kirjoitti:
Voi kauhee noiden kulmakarvoja! Luuleeko ne oikeasti olevansa hyvännäköisiä?
Samaa mieltä, mutta toisaalta kuulun myös heihin, joille on arvonnassa osunut huonot kulmakarvageenit eli karvani ovat sekä vaaleat että ohuet, joten pelkkä karvan kestovärjäys ei näytä paljon miltään, joten näillä ei oikeen voi voittaa. Oon joko "karvamato/palkkikulmapelle" tai "ilmeetön olmi".
Mutta joo, ei kannattaisi liikaa korostaa sitä puolta, joka ei ole itsellä vahvuus.
Överit ripsipidennykset eivät kaunista ketään. Tässäkin näkyy monen monta esimerkkiä. Kumma kun ihmiset eivät itse tajua katsoessaan peiliin...
Naamat ainaki turvonneet kaikilla,kropat taitaa olla samaa tasoa.
Miia 30 on noista ulkonäöltään viehättävin.
Naisilla käsivarret kuin miehellä 💪
Toi Sanni on osallistunut Love IslandiinKIN. Ihme tyrkky.
Mistä näitä revareetoja löytyy🤣🤣