Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lemmikkisi kuolee...

Vierailija
12.06.2015 |

Mihin hautaat? Nyt on tämä kysymys melko lähellä kissani suhteen. Lähellä on metsä joten sinne varmaan sitten johonkin. Nyt tuntuu pahalta.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin vaan,se on kuitenkin vaan kissa ja unohtuu aika äkkiä.Meillä tuhkattiin kissa melkein 8 vuotta sitten ja odotti uurnassa siskoaan viimevuotteen asto.Nyt ovat yhdessä tuossa pihassa.Ihan tyhmää!:)

Vierailija
22/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhtikuussa rakas koiravanhukseni nukkui pois, tuhkattiin ja tuhkat siroteltiin koiran kopin katolle ja katseltiin kun tuuli puhalsi ne kaikkialle <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me "haudattiin" isorotuinen koiramme kaatopaikalle. Siellä oli vasittu paikka eläimille. Hyvä ratkaisu.

Vierailija
24/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseen metsään olemme haudanneet pari lemmikkiä. Sinne muutkin ovat lemmikkinsä vieneet.

Vierailija
25/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimme takapihalle on haudattu ja sinne seuraavakin haudataan.

Vierailija
26/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mutta voishan sen syödä..tosi harmi toi isokoinen koirakin,ois varmasti joku kebab-ravintola sen mielellään ostanut!

Vierailija
27/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hautasimme jyrsijämme ihmisten hautausmaalle, sukulaisten viereen :) olimme yöllä kaivamassa ja suorittamassa arkunlaskua (kyllä, hänellä oli arkku) ja vahdimme ettei kukaan tule koska ihmisten hautausmaallehan ei oikeasti saa viedä lemmikkejä. Siellä hän on nyt nukkunut viisitoista vuotta, kun vaarini kuoli ja uurna laskettiin kymmenen vuotta sitten pelkäsimme että mitä jos se ammattikaivaja osuu jyrsijän arkkuun :D mutta onneksi niin ei käynyt, kai se oli jo maatunutkin. Kaikki sukulaisenme ovat tästä tietoisia ja olemme kaikki sitä mieltä että lemmikit kuuluvat samaan paikkaan kun omistaja, isäni ei edes halua hautausmaalle koska hänen kissoja ei saisi sinne.. 

Vierailija
28/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaankin tuhkaan sitten mun kisut kun ne kuolee ja pidän uurnassa jossain hyllyssä. :)

Vierailija
29/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4 koiraa kuollut. Jokaisen olen tuhkannut ja tuhkat ovat omissa uurnissaan kirjahyllyllä näköisällä paikalla. Jokaisen uurnan kohdalla on valokuva koirasta ja koiran nimi <3

Vierailija
30/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että se tuhkaus maksaa ainakin 80 euroa?Turhaa rahan hukkaa!!Antakaa rahat jollekin joka tarvitsee ja heivatkaa se elukan raato roskikseen.Käyttäkää raha vaikka hyväntekeväisyyteen!

Vierailija
31/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa pihaa itsellä saatika sukulaisilla. Tuhkataan ja siitä nättiin uurnaan

Vierailija
32/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille, koiran lempipaikalle.

Vierailija
33/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissat ja koirat vanhoina viety eläinlääkärille lopetettavaksi ja he on sitten hoitanut ruumiiden tuhkauksen ja sijoittanut sitten minne lie roskikseen nuo jäännökset. En tiedä onko eläinten hautaaminen muualle kuin omalle maalle tai osoitetulle hautausmaalle laillista tai edes eettisesti oikein.

Vierailija
34/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö...jos?

Vierailija
35/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kisu jäi eläimlääkäriin, toimitettavaksi tuhkattavaksi. Yhden kissan hautasin mökille.

Vierailija
36/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiren vedän vessasta.

Vierailija
37/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti 20v kissani on vielä jonkin aikaa kaverina. Hautaan sen takapihalle toisen kissani viereen.

Vierailija
38/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lemmikkini kuolee ... sillä oletan eläimen olevan lyhytikäisempi kuin minä itse.Pienet   haudataan omalle maalle, isoimmat syödään jos mahdollista, eli teurastetaan. Omaan metsään on  tullut 'hautausmaa' sopivaan aukkoon, johon on päätynyt jo yksi hevonen ja pari koiraa.

Vierailija
39/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 03:01"]Öö...jos?
[/quote]

:D Uinu, uinu lemmikki

Vierailija
40/41 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 06:54"]Kun lemmikkini kuolee ... sillä oletan eläimen olevan lyhytikäisempi kuin minä itse.Pienet   haudataan omalle maalle, isoimmat syödään jos mahdollista, eli teurastetaan. Omaan metsään on  tullut 'hautausmaa' sopivaan aukkoon, johon on päätynyt jo yksi hevonen ja pari koiraa.
[/quote]

Kyllä ne vaan joskus omistajatkin kuolee ensin. Ja otsikko varmaan tarkoitti sitä, ettei eläin juuri nyt tee kuolemaa.