Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Möhömahaiset miehet odottavat naisilta fitnessiä

Vierailija
19.05.2015 |

Otsikko sen jo summaa. Nykynaisen pitää olla aktiivinen työssä, kotona ja salilla. Sillä välin kun Möhömahaiset ukot muistuttelevat ennen iltavuoroa väliin jätetyistä "treeneistä". Joku raja kiitos. Miksi on sallittua että miehillä on ihan normaali vartalo jossa on hieman pehmeää siellä täällä, mutta tämän kropan omaavat miehet taas patistavat naisiaan salille "kun pitää pysyä fitissä ". Yök.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole itse tuohon ilmiöön törmännyt. Olen lievästi ylipainoinen, eikä minulta ainakaan kukaan ole fitnessiä odottanut. Deitti-ilmoituksessani on kyllä jo ollut että olen ylipainoinen, joten varmasti ne pinnalliset kuspäät on karsiutuneet jo siinä vaiheessa.

Vierailija
2/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule juuri päinvastoin, nainen voi olla läski, ruma yms, mutta vaginan itseisarvo kantaa läpi elämän. Miehen pitäisi olla komea, urheilullinen, menestynyt, sosiaalinen ja ties mitä.

Oletko muka ikinä nähnyt lihavaa miestä kaunis nainen kainalossa? Miljonäärejä ei lasketa.

Lopeta itsesääli ja kanna vastuu omista päätöksistäsi, jos et halua pitää huolta itsestäsi niin se on ihan ok, mutta älä oleta, että sitä naiselta odottavat miehet pitäisivät sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat keskimäärin naisia lihavampia. Monet kauniit naiset ovat kiinnostuneita muustakin kuin miehen pinnallisesta kauneudesta ja lompakon paksuudesta. Emme ole nukkeja vaan haluamme kumppanin, jonka kanssa viihdymme. Rahamme pystymme itse ansaitsemaan.

Lassukat etsivät selitystä huonolle naismenestykselleen ulkonäöstään ja varallisuudestaan, kun oikeasti vika on henkisellä puolella ja asenne hirveä. En halua miestä, jonka ennakkoasenne on, että koska olen kaunis, olen lompakkoloinen ja kiinnostunut vain pinnallisesta kauneudesta.

Vierailija
4/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samalla tavalla läskipersenaiset haluaa urheilullisen timmin miehen.

Vierailija
5/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin suhteen alkuaikoina mies oli "vanha", lihava, köyhä ja pitkäaikaistyötön ja minä taas nuori, kaunis ja töissä. Nyt reilun 10 vuoden jälkeen välillä minä olen ollut plösö ja mies kunnossa ja toisinpäin.

Sitten tyypit jotka ensimmäisenä tuomitsivat meidän suhteemme kun mies oli ällö, etsivät edelleen sitä oikeaansa. Nämä eivät mieheltä odota muuta kuin ulkonäköä TAI todella paksua lompakkoa. Useampi komea mies onkin ollut kierroksessa ja näille lapsia pykätty. Nyt niitä lapsia on jo useampi jotka lykätään mummille että äiskä pääsee taas hakemaan uutta. Paitsi ettei niitä enää niin vain löydykään kuin vielä reilu 10 vuotta sitten. Sitten ollaan katkeria minulle kun minulla kävi hyvä tuuri kun olen löytänyt jo nuorena hyvännäköisen (laihtuneen ja tyylitajunsa löytäneen) miehen. Just.

Vierailija
6/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:23"]

Aivan samalla tavalla läskipersenaiset haluaa urheilullisen timmin miehen.

[/quote]

Höpöhöpö. Naiset on realisteja ja tietävät tasonsa, tai pikemmin arvioivat itsensä alakanttiin.

Vierailija
7/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, vaikka ite olenkin ihan hyvässä kondiksessa. Mutta mä olenkin sinkku....

Vierailija
8/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää inisemistä. Itse sinä olet vastuussa valinnostasi ja tekemisistäsi.

Vierailija
9/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isämaha on nyt in, joten heillä on varaa vaatia naisten parasta.

Vierailija
10/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen uusi olkinukkeketju, jonka avulla nainen perustelee itselleen miksi on ihrainen, epäterve sika.

Vierailija
11/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole fiti, olet fäti. Ja fätejä emme katsele, siiderivalaat paritelkoot vaikka lyhtypylvään kanssa.

Vierailija
12/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:26"]Jälleen uusi olkinukkeketju, jonka avulla nainen perustelee itselleen miksi on ihrainen, epäterve sika.
[/quote]

Jälleen mieskirjoittaja, joka epäilemättä omaa upean kropan ja jonka ympärillä parveilee kauniita naisia ja jolle naisten ulkonäköpaineet ovat höpöhöpöjuttuja joita on turhaa edes tuoda esille.

Vierailija
13/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvohan tarkoittaa samaa määrää ruokaa!

Vierailija
14/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi antaa vaatia toiselta mitään, eikö jokainen ole itse vastuussa valinnoistaan? Onko miellyttämisen tarve/jätetyksi tulemisen pelko oikeasti niin voimakas, että annetaan toisen sanella millainen sinun tulee olla?

Vierailija
15/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:26"]Jälleen uusi olkinukkeketju, jonka avulla nainen perustelee itselleen miksi on ihrainen, epäterve sika. [/quote] Jälleen mieskirjoittaja, joka epäilemättä omaa upean kropan ja jonka ympärillä parveilee kauniita naisia ja jolle naisten ulkonäköpaineet ovat höpöhöpöjuttuja joita on turhaa edes tuoda esille.

[/quote]

Kappas, ad hominem -argumentti, mennään sitten tätä tietä. Luulisi, että niitä ulkonäköpaineita voisi käsitellä ihan asiallisestikin, mutta naiset ovat naisia. Joten, noin kahdeksan tuntia liikuntaa viikossa eli kroppa on ihan oikei. Entäs sinä, namipossu? :D

Vierailija
16/16 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas lukiolainen! Onnea valmistumisen johdosta :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi