Ylimielinen SARA SIEPPI
ärsyttävä Sara taas laittanut instagrammiin ärsyttävän kuvan kuvatekstineen "ärsyttävästä taxikuskista". Eikö ketään muuta ärsytä turhanpäiväinen julkisuus. Eilen julkaistussa "bikinikuvassa" en kyllä itse huomaa mitään eroa. Mua niin pännii ko. henkilö että en huh.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:33"]sara on yksi fiksuimmista misseistä, käy helposti ilmi tässä itseironiaan kykenevä eikä tunne tarvetta seurustella vain seurustelun takia. [/quote] Täällä asuu mun palvelusväki ! << jep, just niin !
[/quote]
eikö naurattanut tuo kohta? menikö ohi?
Tosiärsyttävää. Sara Sieppi on muuttanut Aleksiskivenkadulle. Toivottavasti tyypistä päästään eroon vähän äkkiä.
Tosiärsyttävää. Sara Sieppi on muuttanut Aleksiskivenkadulle. Toivottavasti tyypistä päästään eroon vähän äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Jahas heippalappua kehiin.
Mutta onpa kyllä tuoreen instakuvan perusteella Saran perä levinnyt. Liikaa biletystäkö?
Näin sen näin kirjoitti:
Mutta onpa kyllä tuoreen instakuvan perusteella Saran perä levinnyt. Liikaa biletystäkö?
Ja viinaa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:33"]sara on yksi fiksuimmista misseistä, käy helposti ilmi tässä
itseironiaan kykenevä eikä tunne tarvetta seurustella vain seurustelun takia.
[/quote]
Täällä asuu mun palvelusväki ! << jep, just niin !