Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miestä ei kiinnosta, miksi hän ei sano sitä?

Vierailija
12.06.2015 |

Olen siis pyytänyt saada vastauksen onko meillä tulevaisuutta mutta hän ei vastaa mitään. Ei niin yhtään mitään. Miksi hän tekee niin? En kestä tätä epätietoisuutta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää tuollainen mies. 

Vierailija
2/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta sanoa edes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä vastausta, tai sitten ei halua antaa mitään vastausta ennen kuin toinen pimpsa on koukussa.

Vierailija
4/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sama pätee kaikkeen ! Oon pukeutunut seksyimpään pitsihepeneeseen mitä omistan ja odotan sängyssä. Mies tulee viereen, alan kosketella, kääntyy poispäin ja pyytää ottamaan hänestä kiinni... Helvetti! Miks ei voi sano että sorry ei nyt ?

Vierailija
5/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:37"]Jep. Sama pätee kaikkeen ! Oon pukeutunut seksyimpään pitsihepeneeseen mitä omistan ja odotan sängyssä. Mies tulee viereen, alan kosketella, kääntyy poispäin ja pyytää ottamaan hänestä kiinni... Helvetti! Miks ei voi sano että sorry ei nyt ?
[/quote]

Kuule, mies selvästi kaipaa lämpöä ja hellyyttä. Siihen ei auta seksihepenet.

Vierailija
7/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:37"]Jep. Sama pätee kaikkeen ! Oon pukeutunut seksyimpään pitsihepeneeseen mitä omistan ja odotan sängyssä. Mies tulee viereen, alan kosketella, kääntyy poispäin ja pyytää ottamaan hänestä kiinni... Helvetti! Miks ei voi sano että sorry ei nyt ?
[/quote]

Kuule, mies selvästi kaipaa lämpöä ja hellyyttä. Siihen ei auta seksihepenet.
[/quote]
Kyllä hän sais lämpöä ja hellyyttä mutta kun tuntuu siltä että en hänelle kelpaa siinä mielessä, kun en saa mitään suoraa vastausta niin on vaikeaa päätellä mitä hän haluaa. :) kyllä me pussaillaan päivittäin ja lähetellään kivoja viestejä. Heti ongelmatilanteessa ei suusta saa mitään järkevää sanotuksi

Vierailija
8/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se osaa puhua.

Vierailija
10/10 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samanlainen kokemus yhden nuoren miehen kanssa ja se kyllä oli varattu (ei sitäkään sanonut mulle). Tosi outoja miehiä on olemassa!