Jos miestä ei kiinnosta, miksi hän ei sano sitä?
Olen siis pyytänyt saada vastauksen onko meillä tulevaisuutta mutta hän ei vastaa mitään. Ei niin yhtään mitään. Miksi hän tekee niin? En kestä tätä epätietoisuutta.
Kommentit (10)
Ei tiedä vastausta, tai sitten ei halua antaa mitään vastausta ennen kuin toinen pimpsa on koukussa.
Jep. Sama pätee kaikkeen ! Oon pukeutunut seksyimpään pitsihepeneeseen mitä omistan ja odotan sängyssä. Mies tulee viereen, alan kosketella, kääntyy poispäin ja pyytää ottamaan hänestä kiinni... Helvetti! Miks ei voi sano että sorry ei nyt ?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:37"]Jep. Sama pätee kaikkeen ! Oon pukeutunut seksyimpään pitsihepeneeseen mitä omistan ja odotan sängyssä. Mies tulee viereen, alan kosketella, kääntyy poispäin ja pyytää ottamaan hänestä kiinni... Helvetti! Miks ei voi sano että sorry ei nyt ?
[/quote]
Kuule, mies selvästi kaipaa lämpöä ja hellyyttä. Siihen ei auta seksihepenet.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 00:37"]Jep. Sama pätee kaikkeen ! Oon pukeutunut seksyimpään pitsihepeneeseen mitä omistan ja odotan sängyssä. Mies tulee viereen, alan kosketella, kääntyy poispäin ja pyytää ottamaan hänestä kiinni... Helvetti! Miks ei voi sano että sorry ei nyt ?
[/quote]
Kuule, mies selvästi kaipaa lämpöä ja hellyyttä. Siihen ei auta seksihepenet.
[/quote]
Kyllä hän sais lämpöä ja hellyyttä mutta kun tuntuu siltä että en hänelle kelpaa siinä mielessä, kun en saa mitään suoraa vastausta niin on vaikeaa päätellä mitä hän haluaa. :) kyllä me pussaillaan päivittäin ja lähetellään kivoja viestejä. Heti ongelmatilanteessa ei suusta saa mitään järkevää sanotuksi
Mulla oli ihan samanlainen kokemus yhden nuoren miehen kanssa ja se kyllä oli varattu (ei sitäkään sanonut mulle). Tosi outoja miehiä on olemassa!
Kannattaa jättää tuollainen mies.